Lijf & Lijn alle pijlers

Navelpiercing

24-04-2018 18:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb donderdag 19 april een navelpiercing laten zetten alleen het word om de bovenste bolletje bij het gaatje een beetje rood en bij de onderste bolletje ook is hij dan ontstoken of gaat hij dicht want dit is de eerste keer en niemand weet er wat van
Alle reacties Link kopieren
Dat kan. Niet aan zitten, niet met sterilon op knoeien. Gewoon even mm bij de piercer laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet daar volgende week pas heen maar ik ben er bang voor dat hij eruit moet en dat wil ik niet
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je toch een weekje eerder.
Alle reacties Link kopieren
Ik deed altijd een zoutoplossing in een glaasje en dan om gekeerd op mijn navelpiercing. Hielp erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Je moet niets.
En ik raad je aan toch echt morgen of zsm te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Molenaarsdochter schreef:
24-04-2018 18:57
Ik deed altijd een zoutoplossing in een glaasje en dan om gekeerd op mijn navelpiercing. Hielp erg goed.
Hier ook!
Afblijven, voorlopig niet te strakke kleding erover. Mijn piercer gaf aan dat ook zout wat achterhaald is. Gewoon douchen, schoonspoelen en droogdeppen. En idd. Na een aanhoudende irritatie eruitgehaald. Miste het nog steeds na een jaar (had het 17 jaar, gaatje bleef ook zichtbaar). Ik terug naar hem..heeft het doorgprikt en nu nergens problemen mee. Maar afblijven is het belangrijkste. Ongemerkt zit je er toch te vaak aan. En je navel tijdens het douchen ook goed binnenin cleanen. Dat wordt nogal eens vergeten volgens mijn piercer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven