Lijf & Lijn alle pijlers

Eenmalig van blond naar zwart haar.

17-05-2007 15:00 10 berichten
Ik zit in een dans demogroep en nu heeft onze leraar besloten dat alle dames een zwarte nepstaart krijgen en dat ze hun haren zwart moeten laten verven. Heel leuk maar ik wil toch liever blondine blijven.



Is er een mogelijkheid om je haren eenmalig of zo vaak als de demo gedanst moet worden, je haren zwart te verven? En dan bedoel ik niet met schoenpoets die uitloopt als je zweet.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je van een pruik?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik absoluut niet doen. Dat de leraar maar zorgt voor een volledige pruik i.p.v. van iedereen te verlangen om haar zwart te verven :@.



Volgens mij gaat zwart er echt niet zo gemakkelijk uit, ook als is het maar een kleurspoeling.
Alle reacties Link kopieren
De optie van een pruik lijkt mij een heel goed idee.

Ik ben zelf een keer van blond naar zwart en weer terug gegaan en het is echt niet te doen. Ik heb veel ervaring met het verven van mijn haar, maar die keer dat ik weer terug ging van zwart naar blond is wel één van mijn ergste en pijnlijkste ervaringen.

Bespaar jezelf die ellende en ga op zoek naar een mooie pruik.
Alle reacties Link kopieren
En ook niet onbelangrijk, declareer de bon van de pruik bij je dansleraar.
Alle reacties Link kopieren
Ja ga voor een pruik. Als je je blonde haren wil houden dan zou ik ze iig echt niet gaan verven....
Ik zou niet zomaar mijn haar zwart verven.

Voor zover ik weet is de enigste manier om het eruit te krijgen je haren blonderen.. en dat is niet zo goed voor je haar.

En dan krijg je je natuurlijke haarkleur natuurlijk ook niet terug.. dus dan moet je na het blonderen, je haar ook nog eens verven..  Lijkt me niet alleen zo goed voor je haar, maar ook nog eens een duur geintje..



Uitwasbare kleuring is er volgens mij niet in het zwart, en over het algemeen  kun je je haar daar maar een paar tinten donkerder mee maken,  en uitwasbaar is niet altijd uitwasbaar..



Dus om zomaar eventjes je haar zwart te verven..
Alle reacties Link kopieren
Misschien een zwarte bandana gebruiken om je blonde haren af te dekken en daar die zwarte staart uit laten komen en als de rest dat ook doet dan is het toch 1 geheel.Succes
Alle reacties Link kopieren
Gebruik een spuitbus ? Dat is ook troep en niet echt gezond voor het milieu en je haar, maar kom je kan er je haar mee zwart spuiten en nadien uitwassen.  Spuit het er wel buiten in, anders hangt de badkamer vol....  Heb ik jaren geleden eens gedaan voor een carnavalfuif. Maar het is zeker niet het beste alternatief hoor.

Verven zou ik zeker niet doen, ik heb dat ooit gedaan (ik heb donkerbruin haar van nature), de kapster heeft er zeker een jaar over gedaan om het geleidelijk aan terug lichter te krijgen ! Nu gelukkig bruin met blonde highlights.

Als jij blonde haren van nature hebt, mag je die zeker niet verknoeien.  Show must go on, maar niet ten koste van alles....
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Het is dus duidelijk, zwart verven is geen optie. Ik denk ook niet dat het een pruik gaat worden. Hoe hij het dan voor zich ziet, ga ik morgen maar eens navragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven