Lijf & Lijn alle pijlers

Wat de retoucheermachine doet...

05-06-2007 18:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een leuk voorbeeld van het effect van retoucheren op portretten van Hollywoodsterren. Op www.iwanexstudio.com klikken op 'portfolio' en zie het verschil !
Alle reacties Link kopieren
Even een leuk voorbeeld van het effect van retoucheren op portretten van Hollywoodsterren. Op www.iwanexstudio.com klikken op 'portfolio' en zie het verschil !
Ik vind de niet getoucheerde foto's veel mooier!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou wel van geretoucheerd maar ik moet je teleurstellen: Niet overal word geretoucheerd en er zijn dus zeker op de Nederlandse televisie dus een heleboel mensen die er al gewoon mooi uitzien met de juiste make-up en de juiste belichting.
Katelin, waarom plaats je dit op 2 pijlers?
Katelin, waarom plaats je dit op 2 pijlers?
en waarom post ik 2 keer hetzelfde? Duh!!
Alle reacties Link kopieren
leuk om te zien zeg! De niet bewerkte foto's zien er veel natuurlijker uit!! Zo zie je maar weer dat die mooie gladde en fijne huid zonder oneffenheden alleen met bewerking van de foto('s) tot stand komt!
Alle reacties Link kopieren
Zo zie je maar weer dat die mooie gladde en fijne huid zonder oneffenheden alleen met bewerking van de foto('s) tot stand komt!   
Dat is dus absoluut niet waar. Maar zoals ik al eerder zei: Met de juiste belichting en de juiste make-up kan het heel wat lijken.



Zelf ben ik iemand die vroeger zo'n mooie huid had, ik slik nu enkele jaren medicijnen en word wat ouder en nu heb ik ook niet meer zo'n hele fijne huid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven