Lijf & Lijn alle pijlers

Stoppen met roken

11-08-2018 16:00 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga stoppen met roken. Ik wil dit ook echt. Het is smerig, ongezond en belachelijk duur. Die drie dingen hinderen mij in mijn dagelijks leven. En dat ben ik zat ;) Het stoppen zal met moeilijke momenten gepaard gaan.

Dus ben ik erg benieuwd wat andere stoppers geholpen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Boek van Allen Carr heeft mij geholpen.

En het is zoooo enorm fijn van deze vieze dure en slechte stinkverslaving af te zijn.
Ik ben 4 jaar geleden cold turkey gestopt na 30 jaar roken en geen seconde meer naar getaald. Reden was een zware kaakingreep en blijven roken was de hel naar een mislukking en weer een vreselijke (retedure maar vergoed want uitgebreide verzekering)) operatie geweest,de kaakchirurg en de verzekering waren anders not amused geweest en had ik er een probleem bij.

Ik ruik heerlijk, mijn huis ruikt heerlijk, ik hoef niet elk jaar meer de witte muren te reinigen, niet meer in de regen zielig buiten of in de schuur te staan paffen, niet meer tegen sluitingstijd van een tankstation snel in de auto tappen omdat anders de peuken op zijn, geen vieze asbakken meer, geen naar kuchje, betere huid, geen stinkadem, geld overhouden en altijd lekker fris ruikend haar en zo, zelfs de hond rook toen naar rook, dat moet je niet willen .

Dus: het is het zo heel erg onzettend vreselijk waard!
Je kunt het !
Alle reacties Link kopieren
Champix!
Succes met stoppen (en gestopt blijven)!
3 jaar geleden gestopt, ben erg blij dat het uiteindelijk gelukt is. Allerlei hulpmiddelen geprobeerd, ik vond de pleisters top maar was er helaas allergisch voor, toch doorgezet en rookvrij :yes:
Tip, heb je 'n terugval en koop je in een zwakke bui 'n pakje, geef het direct weg aan wie dan ook, of hou het onder de kraan.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Up ! (je topic verzuipt in de hoeveelheid spam)

Dit is een recent topic, er staan wat tips in, ook.
Helaas heeft de topic-opener de laatste weken niets meer van zich laten horen.
psyche/stoppen-met-roken/list_messages/416370
zazamaenade wijzigde dit bericht op 02-04-2019 14:33
26.49% gewijzigd
nounou
zazamaenade schreef:
11-08-2018 18:36
Up ! (je topic verzuipt in de hoeveelheid spam)

Dit is een recent topic, er staan wat tips in, ook.
Helaas heeft de topic-opener de laatste weken niets meer van zich laten horen.
psyche/stoppen-met-roken/list_messages/416370

Ik ben 31 jaar geleden gestopt, en daar nog steeds blij mee.
Het is een paar weken moeilijk, daarna moet je vooral niet denken dat ééntje wel weer kan. Niet doen, nooit meer.
Ben je al 31 jaar gestopt of na 31 jaar roken gestopt? Denk dat laatste wat zo oud ben jij nog heulemaal niet toch?
Alle reacties Link kopieren
*
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven