Lijf & Lijn alle pijlers

Welke sauna zonder al te veel camera's

04-02-2019 12:53 44 berichten
Mijn date en ik willen een keer naar de sauna. Omdat de lustgevoelens nog heftig zijn, kan het zijn dat we zo af en toe een kusjes willen geven of een knuffel. Beetje strelen misschien. Uiteraard geen echte sex aangezien dat voor anderen niet ok is.

Maar ik heb gelezen dat sommige sauna hier extreem in zijn. Als je elkaar in een zwembad knuffelt, wordt je er bij wijze van al uit gezet. Weet iemand een sauna die hier niet zo over the top in is? Teveel lichamelijk contact begrijp ik helemaal maar af en toe een kus en knuffel moet toch wel gewoon kunnen vind ik :)
Alle reacties Link kopieren
of gewoon normaal doen en thuis alles doen waar je zin in hebt na de dag sauna?
I have to change to stay the same.
Alle reacties Link kopieren
normale kus kan overal hoor
en dan maakt een camera geen verschil, als jullie er een zooitje van maken, wordt het personeel wel getipt door andere bezoekers.
Of je houdt je gewoon even in.
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je er ook vanuit gaan dat andere mensen dit ook doen. En misschien nog meer dan dat.
De standaard regel in elke sauna is dat er geen lichaamscontact plaats mag vinden.
Over een korte knuffel of een kusje wordt over het algemeen niet moeilijk gedaan, maar zodra het verder gaat dan dat is het gebruikelijk dat je gewaarschuwd wordt of het complex moet verlaten.
Alle reacties Link kopieren
Moet er niet aandenken dat er iemand zijn lustgevoelens uit in de sauna.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Boek een privé sauna. Prima dat je helemaal verliefd en hoteldebotel bent, maar dat gehang in het zwembad is zo ongelooflijk irritant. En een beetje strelen? Houd op zeg, daar zit echt niemand anders in de sauna op te wachten. Knuffel kun je prima geven wanneer naar het restaurant loopt ofzo. En er is een verschil tussen een kort kus van 1 seconden of dat je echt gaat zitten bekken. Niemand heeft probleem met een heeeel kort kusje, maar vorige keer zaten mijn vriend en ik in een bubbelbad en kwam er een stel bij dat met hun lippen aan elkaar geplakt zat. Zo ongelooflijk irritant.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie je even inhouden. Knuffelen en strelen in de sauna kan echt niet.
Alle reacties Link kopieren
MuyBien schreef:
04-02-2019 12:59
Kunnen jullie je niet even inhouden. Knuffelen en strelen in de sauna kan echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet naar erotische sauna's zoals Steamworks of Azzurra? Dan kun je gewoon friemelen als je lustgevoelens hebt. Of je gaat even op een matras liggen en neuken.
Van het een komt het ander, dus ik zou zeggen even inhouden thuis kun je weer helemaal losgaan.
https://yinyang.nl/

En zo zijn er nog wel meer, denk ik. Even googelen.
Moet er niet aan denken dat mensen in de sauna elkaar ineens gaan strelen en zoenen. Wtf. Ik hoef dat niet te zien.

Blijf van elkaar af.
Boek een privésauna.
Ga naar een seks-sauna.

Dat zijn de drie opties.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik weet wel een hele leuke sauna. Maar om niet de kans te lopen om stellen tegen te komen die hun lustgevoelens niet kunnen beheersen, zeg ik niet waar ;-)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Met lustgevoelens bedoel ik niet dat we openbaar dingen doen..zoals ik hierboven al zei. Maar gewoon een kus of knuffel of elkaar beetje stralen af en toe in het water ofzo. Waar niemand bij zit. Vrij burgerlijk vind ik wat ook in normale zwembaden zo vaak gebeurd volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt in een bubbelbad vrij ongezien de pik van je vriend masseren. Beetje neutraal kijken en niemand heeft wat in de gaten. Zelfs als hij klaarkomt valt het niet op in een bubbelbad.
Moestuintje86 schreef:
04-02-2019 13:13
Met lustgevoelens bedoel ik niet dat we openbaar dingen doen..zoals ik hierboven al zei. Maar gewoon een kus of knuffel of elkaar beetje stralen af en toe in het water ofzo. Waar niemand bij zit. Vrij burgerlijk vind ik wat ook in normale zwembaden zo vaak gebeurd volgens mij.
Gewoon een kus of knuffel zal geen probleem zijn, daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Moestuintje86 schreef:
04-02-2019 13:13
Met lustgevoelens bedoel ik niet dat we openbaar dingen doen..zoals ik hierboven al zei. Maar gewoon een kus of knuffel of elkaar beetje stralen af en toe in het water ofzo. Waar niemand bij zit. Vrij burgerlijk vind ik wat ook in normale zwembaden zo vaak gebeurd volgens mij.

Prima dat jij dat wil, maar het is nu eenmaal tegen de regels van reguliere sauna's. En die regels zijn er niet voor niets, zoals je hier al leest, zitten de meeste bezoekers daar niet op te wachten. Hou je in en als je dat niet kan, ga niet of ga naar een sauna waar die regels niet gelden.
Moestuintje86 schreef:
04-02-2019 13:13
Met lustgevoelens bedoel ik niet dat we openbaar dingen doen..zoals ik hierboven al zei. Maar gewoon een kus of knuffel of elkaar beetje stralen af en toe in het water ofzo. Waar niemand bij zit. Vrij burgerlijk vind ik wat ook in normale zwembaden zo vaak gebeurd volgens mij.
Regels zijn regels. Wat jij vindt doet er dan niet meer toe.
Moestuintje86 schreef:
04-02-2019 13:13
Met lustgevoelens bedoel ik niet dat we openbaar dingen doen..zoals ik hierboven al zei. Maar gewoon een kus of knuffel of elkaar beetje stralen af en toe in het water ofzo. Waar niemand bij zit. Vrij burgerlijk vind ik wat ook in normale zwembaden zo vaak gebeurd volgens mij.

Ik zie dat echt nooit in een zwembad, een beetje strelen. Een kus nog wel, maar knuffelen en strelen hoort niet in een zwembad en/of sauna.
MarvelousMrsMaisel schreef:
04-02-2019 13:02

Blijf van elkaar af.
Boek een privésauna.
Ga naar een seks-sauna.

Dat zijn de drie opties.
Dit, TO. Het is gewoon ongepast. Iedereen moet zich op zijn gemak kunnen voelen.
Alle reacties Link kopieren
Maar als het allemaal toch een beschaafd kusje, knuffel of streeltje is waarom maak je dan druk om die camera's???

Ik vind het zelf heel onprettig als ik bij een knuffelend stelletje in de sauna zit. Het is ongepast.
ach.. ik doe ook maar wat..
Bij Fort Beemster heb je buiten ook een kleine sauna. Als daar verder niemand inzit ga ik ook weleens tegen mijn vriend aanliggen en dan legt hij weleens zijn hand op mijn been of zoiets. Als er dan andere mensen aankomen (Kun je zien door he raampje) dan gaan we gewoon weer normaal zitten. Hetzelfde als met praten. Dat doe ik ook als ik met vriend alleen in een sauna zit en als er dan iemand aankomt stopt je.
Ik zie sauneren als een familievriendelijke, gezonde activiteit. Het zijn mensen als TO die ervoor zorgen dat er in de ogen van sommige mensen nog een viezig randje aan de sauna kleeft. Niet cool, gast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven