Lijf & Lijn alle pijlers

Twijfelen over tattoo zetten

16-04-2019 16:52 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zo als je aan de titel al kan zien ben ik aan het twijfelen over het zetten van een tattoo.

Ondanks ik al precies weet wat ik wil en waar ben ik toch aan het twijfelen.

Ik denk er nu al meer dan een jaar aan en elke keer denk ik van ja gaaf dat wil ik toch blijf er een lichte twijfel zitten.

Ook ben ik een avontuurlijke type die geen spijt wil hebben van dingen die niet geprobeerd heb.

Wat zouden jullie doen ?
Alle reacties Link kopieren
Bij twijfel niet doen.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er natuurlijk wel aan of je voor een kleine tattoo of een sleeve wil gaan... welke grootte had je in gedachten en welk afbeelding/symbool?
Alle reacties Link kopieren
Doe maar niet joh. Staat zo tokkie.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
je weet precies wat je wil maar toch twijfel je?
die twee kloppen niet bij elkaar...

maar goed, wat heb je in het verleden voor radicaals gedaan en had je daarna spijt?
heb je al eens eerder aan je uiterlijk iets veranderd?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Als wij nu allemaal zeggen dat we het zouden doen, doe jij het dan ook?
Alle reacties Link kopieren
Het niet zetten van een tattoo valt niet onder het mom “had ik dat nou gedaan destijds”. Dat kan alleen maar wanneer een optie tijdelijk open staat.

Waarom de haast? Die tattoo kan je ook nog zetten over 5 jaar, of als je 80 bent en je vindt het dan toch wel tof om te doen.

Bij twijfel niet doen.
Alle reacties Link kopieren
bij twijfel niet doen

( en ja, ik twijfel ook al jaren hahahaha)
Op je 60ste kan je hem ook nog laten zetten.

Als je van 1997 bent ... eerst nog maar es een paar jaar levens-ervaring opbouwen.
En werk vinden zonder dat je gehinderd wordt door dat ding.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
16-04-2019 17:29
bij twijfel niet doen

( en ja, ik twijfel ook al jaren hahahaha)
Dan zou ik heel wat leuke dingen nooit gedaan hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
16-04-2019 17:30
.
En werk vinden zonder dat je gehinderd wordt door dat ding.
Het is 2019 inmiddels.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom twijfel je? Waar ben je bang voor?

Toen ik precies wist wat ik wilde (eigen ontwerp), twijfelde ik niet meer. Het heeft wel lang geduurd voor het op zijn plek viel, en daarvoor had ik een paar: "oh, dat lijkt me cool" ideeën die ik dus nooit heb laten tatoeëren.
Alle reacties Link kopieren
ReginaMills schreef:
16-04-2019 17:18
Bij twijfel niet doen.

Was ook de Gouden Regel die mij als eerste te binnen schoot.

Alternatief: maak een mooie foto van die afbeelding die je (blijkbaar?) zo graaag dagelijks op je lijf wil dragen en stop die in je zak, in je handtas of zo.
Of laat de afbeelding op een gouden plaatje graveren dat je altijd aan een ketting om je nek kunt dragen.

Echt, de ervaring leert dat je over X jaren hele andere gedachten hebt over wat mooi of niet mooi is (zie mode, haardracht etc.)

Ik heb pas nog een bijeenkomst gehad waarbij iedereen toch met steelse blikken keek naar de tatoeages van een paar mensen, met name als een vrouw van 50-plus daar dan zit met een raar figuurtje op haar lijf 'getekend' (dat half wegvalt in de rimpels). Zouden zij met hun huidige positie waarschijnlijk nooit meer doen...

Ongetwijfeld vonden zij dat ooit een leuk plaatje.
En er zit vast en zeker een heel 'verhaal' aan vast waarom het voor haar zo 'belangrijk' was om dat plaatje altijd bij zich te dragen....
maar je maakt mij niet wijs dat die dames er nog steeds echt blij mee zijn dat het onuitwisbaar op hun lijf gebrand staat.
Alle reacties Link kopieren
Bij twijfel niet doen. Maar het hangt ook heel erg van de plek af vind ik.
En laat het anders eens met henna erop zetten. Zie je meteen hoe het staat.

En na een tijdje zie je ze zelf niet eens meer.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt geen spijt te willen krijgen van dingen die je niet geprobeerd hebt.

Een tattoo is geen kwestie van proberen. Dat begrijp je wel he?

Verder, wat heb je in gedachte?
En hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Gebruna schreef:
16-04-2019 17:32
..
maar je maakt mij niet wijs dat die dames er nog steeds echt blij mee zijn dat het onuitwisbaar op hun lijf gebrand staat.
Tattoos gaan bij je horen. Net zoals een moedervlek. Of een gaatje in je oorlel. Of striae.
Ik vind het juist bij een ouderen een bewijs dat ze ooit “ young and wild “ zijn geweest.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat heeft het laten zetten van een tattoo nou weer met avontuurlijk zijn te maken?

Je hebt twee opties:
- Niet doen
- Wel doen

Je kan nu met geen mogelijkheid zeggen of je er later spijt van krijgt of niet. Persoonlijk vind ik tattoos een afknapper bij iemand, maar ik ken er genoeg die er ontzettend blij mee zijn. Ook ken ik er genoeg die spijt hebben als de haren op hun hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Gebruna schreef:
16-04-2019 17:32
Was ook de Gouden Regel die mij als eerste te binnen schoot.

Alternatief: maak een mooie foto van die afbeelding die je (blijkbaar?) zo graaag dagelijks op je lijf wil dragen en stop die in je zak, in je handtas of zo.
Of laat de afbeelding op een gouden plaatje graveren dat je altijd aan een ketting om je nek kunt dragen.


Echt, de ervaring leert dat je over X jaren hele andere gedachten hebt over wat mooi of niet mooi is (zie mode, haardracht etc.)

Ik heb pas nog een bijeenkomst gehad waarbij iedereen toch met steelse blikken keek naar de tatoeages van een paar mensen, met name als een vrouw van 50-plus daar dan zit met een raar figuurtje op haar lijf 'getekend' (dat half wegvalt in de rimpels). Zouden zij met hun huidige positie waarschijnlijk nooit meer doen...

Ongetwijfeld vonden zij dat ooit een leuk plaatje.
En er zit vast en zeker een heel 'verhaal' aan vast waarom het voor haar zo 'belangrijk' was om dat plaatje altijd bij zich te dragen....
maar je maakt mij niet wijs dat die dames er nog steeds echt blij mee zijn dat het onuitwisbaar op hun lijf gebrand staat.
Tjoh. Invullen doe je gelukkig niet zeg. Wie weet kan het die rimpelige 50-er helemaal niet schelen wat anderen er van vinden, en terecht.

TO, ik heb zelf tattoo's, maar onderschrijf wel dat je het bij twijfel niet moet doen. Het is geen sticker ofzo, maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Wat houdt je tegen?
Ik vind een tattoo niet zo avontuurlijk eigenlijk, gewoon een plaatje, en ook heel burgerlijke types hebben er een.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet mooi; bij niemand. 100% had er een stuk beter uitgezien zonder. Maar ik ken het tattoo-gevoel. Als kind voelde ik me ook veel meer waard met een plakplaatje op mijn arm. een groot deel van mijn zakgeld ging daarheen. Later verschoof mijn aandacht naar het overbrengen van afbeeldingen uit tijdschriften naar mijn t-shirts.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
16-04-2019 17:39
Wat heeft het laten zetten van een tattoo nou weer met avontuurlijk zijn te maken?

Je hebt twee opties:
- Niet doen
- Wel doen

Je kan nu met geen mogelijkheid zeggen of je er later spijt van krijgt of niet. Persoonlijk vind ik tattoos een afknapper bij iemand, maar ik ken er genoeg die er ontzettend blij mee zijn. Ook ken ik er genoeg die spijt hebben als de haren op hun hoofd.
De mensen die ik ken met spijt, die hebben dat ding in een dronken bui tijdens een puberale zuipvakantie laten zetten. Of na drie maanden verkering.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou het ook niet doen want ik vind het persoonlijk verminking van je lichaam.
Alle reacties Link kopieren
https://m.ranker.com/list/old-people-wi ... oreybarger
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zo uniek en spannend is een tattoo niet meer.
Ik ben veel unieker met mijn lijf waar geen enkel tattootje op zit. Nog niet eens een vlindertje op mijn enkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven