Lijf & Lijn alle pijlers

Droge benen, welke crème?

18-04-2019 15:42 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer mooi weer...heerlijk! Alleen mijn benen zijn een drama, droge, schilferige benen. In de winter smeerde ik ze na het douchen in met uiercreme (die witte pot van de action met die zalmkleurige deksel) Deed er verder weinig aan, benen zaten toch in een broek. ;)

Maar nu dus melkflessen (gelukkig word ik snel bruin) en een droge huid. Nog niet echt toonbaar voor de lentezon. Hebben jullie tips voor een vettige crème? Lijk nl nu wel een oud wijf😂
Rituals bodycream of beencrème van Gewohl.
Alle reacties Link kopieren
kokosolie
Lorem Ipsum
Vaselinespray of creme.
Lush's Dream cream.
En in de lentezon vooral veel zonnebrandcrème gebruiken dan verdwijnt de droge huid wel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doorgaan met de uiercreme?
Alle reacties Link kopieren
nee niet doen hoor!
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
HDH ----> Helpt Droge Huid. Te koop bij de drogist.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik altijd de niveau repair & care crème uit de pot. Werk beter en fijner dan de bodylotion. https://www.voordeeldrogisterij.nl/nive ... gLAJ_D_BwE
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
18-04-2019 16:27
Ik gebruik altijd de niveau repair & care crème uit de pot. Werk beter en fijner dan de bodylotion. https://www.voordeeldrogisterij.nl/nive ... gLAJ_D_BwE
Die gebruik ik ook! Ik vind de bodylotion wel lekker en smeert fijn.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon die blauwe blikken van nivea of vaseline idd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ik ben absoluut geen smeerder, maar nadat mijn benen bijna volledig uit schubben bestonden ben ik een paar jaar terug toch maar omgegaan. Vanalles geprobeerd, maar dit is verreweg de winnaar:
Afbeelding

Trekt snel in (must!), ruikt niet te sterk en werkt super. Tot mijn grote verbazing. En nog betaalbaar ook.

Oja, trekpleister heeft exact dezelfde crème voor dezelfde prijs, alleen het uiterlijk van de pot is anders.
anoniem_131446 wijzigde dit bericht op 18-04-2019 16:45
13.65% gewijzigd
Ik zweer bij Nivea Soft. Ultradroge huid hier.
Amandelolie
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
18-04-2019 16:32
Die gebruik ik ook! Ik vind de bodylotion wel lekker en smeert fijn.
Ja, dat wel, maar gek genoeg krijg ik nog wel eens jeuk van de bodylotion en minder snel van de crème. Ik vind hem ook minder sterk ruiken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Atoderm van La roche posay
Alle reacties Link kopieren
Lekker schubben! Ik heb een heerlijke scrub op basis van olie met suiker. Die scrub/ masseer ik helemaal in totdat de suiker is opgelost en de olie is ingetrokken.
Heerlijk😊
Alle reacties Link kopieren
Lekker scrubben! Ik heb een heerlijke scrub op basis van olie met suiker. Die scrub/ masseer ik helemaal in totdat de suiker is opgelost en de olie is ingetrokken.
Heerlijk😊
De beste bodylotion die ik tot nu toe heb gehad, heb ook heel droge benen, is Sebamed Repair Lotion met 10% urea.
Alle reacties Link kopieren
Aftersun
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ok keus genoeg dus...thx allemaal! Ik was denk ik nog vergeten te vertellen, ik kan niet overal tegen...bij sommige crèmes jeuk ik mij helemaal de rambam. Maar ik ga kijken wat bij mij past (en bij mijn portemonnee)
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik de sebamed nemen, daar zit geen parfum in wat je een allergische reactie kan geven.
turquasi schreef:
18-04-2019 15:45
kokosolie
Dit. Of pure shea boter. Kost bij de Ghanese supermarkt 1 euro per zakje.
Dwarrel75 schreef:
18-04-2019 19:40
Ok keus genoeg dus...thx allemaal! Ik was denk ik nog vergeten te vertellen, ik kan niet overal tegen...bij sommige crèmes jeuk ik mij helemaal de rambam. Maar ik ga kijken wat bij mij past (en bij mijn portemonnee)
Ik kan ook niet overal tegen, en ik heb dus ook wel eens bodylotions gehad waardoor ik meer jeuk kreeg en een branderig gevoel. Bij die van Sebamed geen problemen gehad maar die is juist voor de probleemhuid. Ik zag dat je nu ook een sample aan kan vragen, kun je het eerst proberen voordat je een fles koopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier ook vaak last van! Ik heb nu geurloze huidolie van Neutral en dat werkt best goed. Hiervoor had ik pure argan olie (gekocht in Marokko) en dat werkte helemaal als een trein. Van bodylotion wordt het vaak nog erger bij mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven