Lijf & Lijn alle pijlers

EMS

28-05-2019 19:43 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik vraag me af of er forummers zijn die ervaring hebben met EMS-training (electro musculair stimulation).
Ik wil binnenkort een kennismakingsles aanvragen, maar ben ook benieuwd naar ervaringsverhalen.
Alvast bedankt.
wat?
Alle reacties Link kopieren
dat is fitness voor luie mensen
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt zeker wel te werken, alleen kun je hetzelfde bereiken als je gewoon zelf hard traint. Dus een beetje zonde van het geld vind ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet net zo iets als die mensen die toen gingen fietsen ingepakt in huishoudfolie?
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
😂😂
Alle reacties Link kopieren
Ik had al zoiets verwacht ;-) . Jammer, dan zal ik het zelf wel gaan ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Meenje schreef:
28-05-2019 20:22
Ik had al zoiets verwacht ;-) . Jammer, dan zal ik het zelf wel gaan ervaren.
Ik ken wel iemand die het doet, die is er wel blij mee, maar traint ook nog 2x per week met een personal trainer. Maar ik denk dat het resultaat dan eerder van dat laatste komt.
Alle reacties Link kopieren
Oh, oké. Dat geloof ik zomaar dat het resultaat beter is als je ook nog 2x in de week bij traint. Beetje jammer voor mij :-)
Het is meer dat ik niet meer de jongste ben en dat ik nu toch echt iets moet gaan doen om mijn lijf enigszins in shape te houden.
Alle reacties Link kopieren
Meenje schreef:
28-05-2019 20:36
Oh, oké. Dat geloof ik zomaar dat het resultaat beter is als je ook nog 2x in de week bij traint. Beetje jammer voor mij :-)
Het is meer dat ik niet meer de jongste ben en dat ik nu toch echt iets moet gaan doen om mijn lijf enigszins in shape te houden.
Hoe vaak wil je het dan doen? Ik geloof niet dat eens per week een half uurtje zoden aan de dijk zet. Sowieso haalt eens per week trainen niet echt veel uit.
o dat is met elektroden,
ja vooral je portemonnee wordt dunner
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt, ik heb in het verleden ook gefitnesst. Eerst paar keer per week, later nog maar één keer per week. Ging me steeds meer tegenstaan, ook omdat ik geen verbetering zag. Nu sport ik al een aantal jaar helemaal niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Meenje schreef:
28-05-2019 20:54
Dat klopt, ik heb in het verleden ook gefitnesst. Eerst paar keer per week, later nog maar één keer per week. Ging me steeds meer tegenstaan, ook omdat ik geen verbetering zag. Nu sport ik al een aantal jaar helemaal niet meer.
Wat wil je precies bereiken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 x een proefles gedaan.
Je moet een pakje aantrekken dat helemaal nat is. Vond ik al bleh.
Dan moet je wat simpele oefeningen doen en door de elektroden krijg je n soort tegenkracht. Moest best hoog gezet worden, want ik voelde steeds niets. Moet wel zeggen dat ik al genoeg beweeg. Ik vond er niks aan en had de dag erna ook niet het gevoel dat ik iets gedaan had.
Ik vind het geen aanrader.
Als je wil gaan bewegen, ga dan wandelen. Heb je veel meer aan.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer vijf kilo afvallen, buik en benen strakker en slanker. Ik ben nu eind 40 en merk gewoon dat het afvallen steeds lastiger wordt, dat alleen minder snoepen niet helpt.
Ik weet dat bewegen de oplossing zou kunnen zijn, maar wat ik over EMS las sprak me aan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt noa, idd waar ik al bang voor was. Ik ga ook een proefles nemen en beslis dan.
Alle reacties Link kopieren
noa schreef:
28-05-2019 21:11
Ik heb 1 x een proefles gedaan.
Je moet een pakje aantrekken dat helemaal nat is. Vond ik al bleh.
Dan moet je wat simpele oefeningen doen en door de elektroden krijg je n soort tegenkracht. Moest best hoog gezet worden, want ik voelde steeds niets.
Hoe hoog zat je? 220?
Alle reacties Link kopieren
Meenje schreef:
28-05-2019 21:17
Ongeveer vijf kilo afvallen, buik en benen strakker en slanker. Ik ben nu eind 40 en merk gewoon dat het afvallen steeds lastiger wordt, dat alleen minder snoepen niet helpt.
Ik weet dat bewegen de oplossing zou kunnen zijn, maar wat ik over EMS las sprak me aan.
Ik ben in februari begonnen met fitness. Ik dacht ook dat ik door sporten wat zou afvallen maar helaas. Heb verder een prima gewicht maar was een leuke bijkomstigheid geweest.
In het begin sportte ik nog op een vrij laag tempo, sinds een week of 6 ben ik echt intensiever gaan sporten. Ik begin nu echt verschil te merken. Als ik zwaai volgt er geen windkracht 10 meer maar ongeveer een windkracht 2 :proud:
Alle reacties Link kopieren
Oh en door mijn voeding iets aan te passen ben ik alsnog 2 kilo kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet iets gaan doen aan sport, als dit het niet is dan moet ik gaan bedenken wat wel. Spinning heb ik ook ooit gedaan, vond ik ook leuk voor twee jaar.
Alle reacties Link kopieren
Meenje schreef:
28-05-2019 22:23
Ik moet iets gaan doen aan sport, als dit het niet is dan moet ik gaan bedenken wat wel. Spinning heb ik ook ooit gedaan, vond ik ook leuk voor twee jaar.
Ga gewoon elke dag een flink stuk wandelen.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
28-05-2019 23:12
Ga gewoon elke dag een flink stuk wandelen.
Dat is totaal niet te vergelijken. Van wandelen krijg je ook geen strakkere buik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven