Lijf & Lijn
alle pijlers
EMS
dinsdag 28 mei 2019 om 20:24
dinsdag 28 mei 2019 om 20:36
dinsdag 28 mei 2019 om 20:38
Hoe vaak wil je het dan doen? Ik geloof niet dat eens per week een half uurtje zoden aan de dijk zet. Sowieso haalt eens per week trainen niet echt veel uit.
dinsdag 28 mei 2019 om 20:56
dinsdag 28 mei 2019 om 21:11
Ik heb 1 x een proefles gedaan.
Je moet een pakje aantrekken dat helemaal nat is. Vond ik al bleh.
Dan moet je wat simpele oefeningen doen en door de elektroden krijg je n soort tegenkracht. Moest best hoog gezet worden, want ik voelde steeds niets. Moet wel zeggen dat ik al genoeg beweeg. Ik vond er niks aan en had de dag erna ook niet het gevoel dat ik iets gedaan had.
Ik vind het geen aanrader.
Als je wil gaan bewegen, ga dan wandelen. Heb je veel meer aan.
Je moet een pakje aantrekken dat helemaal nat is. Vond ik al bleh.
Dan moet je wat simpele oefeningen doen en door de elektroden krijg je n soort tegenkracht. Moest best hoog gezet worden, want ik voelde steeds niets. Moet wel zeggen dat ik al genoeg beweeg. Ik vond er niks aan en had de dag erna ook niet het gevoel dat ik iets gedaan had.
Ik vind het geen aanrader.
Als je wil gaan bewegen, ga dan wandelen. Heb je veel meer aan.
Cum non tum age
dinsdag 28 mei 2019 om 21:17
dinsdag 28 mei 2019 om 22:07
Hoe hoog zat je? 220?
dinsdag 28 mei 2019 om 22:12
Ik ben in februari begonnen met fitness. Ik dacht ook dat ik door sporten wat zou afvallen maar helaas. Heb verder een prima gewicht maar was een leuke bijkomstigheid geweest.
In het begin sportte ik nog op een vrij laag tempo, sinds een week of 6 ben ik echt intensiever gaan sporten. Ik begin nu echt verschil te merken. Als ik zwaai volgt er geen windkracht 10 meer maar ongeveer een windkracht 2