Lijf & Lijn alle pijlers

teennagel

31-05-2019 19:53 13 berichten
Hallo,

Misschien is dit echt wel een hele rare vraag, maar ik bijt geen nagels, maar zit wel iedere avond aan mijn teennagels te pulken en trek ze er dan af. Soort van nagelbijten dus. Ik vind het altijd shit als de zomer eraan komt en mijn teennagels zo klein zijn. Iemand tips om ermee te stoppen? Ik heb al heel vaak nagellak geprobeerd, maar dat werkt niet. Sorry als dit echt een rare vraag is.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Gewoon, ervan afblijven. Een andere mogelijkheid is er niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Sokken aan
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Handboeien om op je rug.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
of je tenen amputeren
Ja en?
Sue-Heck schreef:
31-05-2019 20:05
Sokken aan
Dankjewel voor deze helpende reactie!
Alle reacties Link kopieren
exploreworld schreef:
01-06-2019 09:11
Dankjewel voor deze helpende reactie!
Wat voor reacties had je dan verwacht? Een wondermiddel dat je één keer per dag inneemt waardoor je van je nagels afblijft? Diepzinnige psychische analyses die jou duidelijk hadden gemaakt dat je door een trauma uit je jeugd aan je teennagels pulkt en dat je vooral een psycholoog moet gaan bezoeken om ervan af te komen? Of mensen die stellen dat je waarschijnlijk in een onbevredigende relatie zit en dat projecteert op je teennagels? Zeg het maar.

Maar de simpelste oplossing is gewoon: niet meer eraan pulken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
exploreworld schreef:
01-06-2019 09:11
Dankjewel voor deze helpende reactie!
Huh? Ik vind het juist een prima oplossing. Dan kun je niet pulken en daar gaat het je toch om?

Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
01-06-2019 09:51
Wat voor reacties had je dan verwacht? Een wondermiddel dat je één keer per dag inneemt waardoor je van je nagels afblijft? Diepzinnige psychische analyses die jou duidelijk hadden gemaakt dat je door een trauma uit je jeugd aan je teennagels pulkt en dat je vooral een psycholoog moet gaan bezoeken om ervan af te komen? Of mensen die stellen dat je waarschijnlijk in een onbevredigende relatie zit en dat projecteert op je teennagels? Zeg het maar.

Maar de simpelste oplossing is gewoon: niet meer eraan pulken.
:rofl:

Alle reacties Link kopieren
Geen gewone lak, maar bij de pedicure gellak nemen. Dat blijft 7 weken zitten en is een hele dikke laag. Aan je nagels zul je dan niet meer trekken. Of zit je ook aan de velletjes eromheen te pulken?
luiwammes schreef:
01-06-2019 11:15
Geen gewone lak, maar bij de pedicure gellak nemen. Dat blijft 7 weken zitten en is een hele dikke laag. Aan je nagels zul je dan niet meer trekken. Of zit je ook aan de velletjes eromheen te pulken?
Ook jij bedankt voor je helpende reactie! :applause:
OP ANDERE NUTTELOZE REACTIES GA IK NIET OP IN. :cencored:
Alle reacties Link kopieren
:rolling:
Pantoffels dragen en maillots. Ook als je slaapt. Of altijd skischoenen aan.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven