Lijf & Lijn alle pijlers

Brazilian wax

01-07-2019 12:17 8 berichten
Hoi allemaal,

Ik heb een aantal weken geleden voor het eerst een brazilian wax gehad bij een schoonheidssalon. Het meisje dat het uitvoerde kwam er halverwege achter dat de haartjes te kort waren. Ook had ik vooraf gelezen dat je normaal gesproken met je benen in een soort driehoek moet liggen, maar dat hoefde van haar niet, ze kon er zo wel bij. Gevolg: ik ging totaal niet glad naar buiten (heb overigens wel korting gekregen).

Ik wil nog een keer gaan, maar vraag me af of ik deze keer pech heb gehad of dat mijn verwachtingen te hoog zijn. Zijn jullie echt overal helemaal kaal na een brazilian wax? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad en volgende keer je haartjes wat langer laten groeien anders kunnen ze inderdaad niet alles weghalen. Aangezien dit je eerste wax was, gewoon niks meer aan doen tot je volgende afspraak (over 3/4 weken) dan zal het waarschijnlijk beter gaan. :)
Ik ben echt óveral kaal. Ik laat me nu al bijna 4 jaar waxen en wil nooit meer anders.
De allereerste keer ging ik naar The Waxing Company: verschrikkelijk. Daarna naar Delete gegaan en daar ga ik nu nog steeds.
Ik ben echt helemaal kaal na een wax ja. Als babybilletjes.

Ik ga naar zowel Delete als de Waxing Company. Voor mij zit er geen verschil tussen eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vragen om een nieuwe behandeling. Dit is niet goed en hoort niet zo. Zij moet je inderdaad met je benen in een soort driehoek laten liggen en daarna alles nog eens nalopen. Zelf vind ik Waxing4u de allerbeste maar die moet maar net bij je in de buurt zitten. Delete vind ik ook goed maar ligt wel heel erg aan degene die je treft. Ben daar ook wel eens terug gegaan omdat de hele behandeling in 10 minuten klaar was en thuis bleek dat het niet goed gedaan was. Dit was overigens geen probleem, ik kon de volgende dag terugkomen en deze keer was het gelukkig wel goed.

Je hebt dus pech gehad. Ik wax al ca. 25 jaar, waarvan sinds 5 jaar ofzo een full Brazilian wax. In al die tijd is het denk ik 2 x fout gegaan, alletwee bij Delete en beide keren goed opgelost. Ik zou het niet meer bij een schoonheidssalon laten doen maar echt bij een waxing salon. Je kunt ook op treatwell kijken naar de recensies .
Alle reacties Link kopieren
Een verdwaald haartje kom ik bij thuiskomst nog wel eens tegen, maar verder is het echt wel glad. Ze gaat er na het waxen nog een keer met een pincet 'overheen'.
angelica1408 schreef:
01-07-2019 13:26
Ik zou het niet meer bij een schoonheidssalon laten doen maar echt bij een waxing salon. Je kunt ook op treatwell kijken naar de recensies .
Eens, sowieso naar een waxing salon.

En ook vragen of ze met strips werken of met wax die hard wordt. Strips is echt niet goed, veel pijnlijker en minder doeltreffend.
Ik vind het raar dat ze door is gegaan en dat je moest betalen. Met een beetje ervaring zie je direct als de haren mss te kort zijn, dan probeer je ff een x en dan trek je toch gelijk de conclusie dat je beter later terug kunt komen.

En ja dan kun je zeggen dat ze al wat tijd kwijt is geweest aan je, maar om daarvoor te moeten betalen vind ik echt geen service.

Maar je haren moeten ook best lang zijn hoor, ik heb me daar ook weleens op vergist en dan krijgen ze idd de helft er niet uit. Beter iets te lang dus dan te kort....en daarna is het idd helemaal glad. Ik ben echter gestopt omdat ik megaveel last kreeg van ingegroeide haartjes als de boel weer terug groeide.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven