Lijf & Lijn alle pijlers

Dr Aslani Marbella

21-08-2019 19:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi heeft er iemand ervaring met kliniek Cirumed? (chirurg Dr Aslani.) in Marbella.
Alle reacties Link kopieren
In landen als Spanje komt veel vaker MRSA voor in ziekenhuizen. Wil je dat risico lopen?
wat moet er geopereerd worden
S-Meds schreef:
21-08-2019 20:29
wat moet er geopereerd worden
Gok een billen of tietenlift

En als je toch helemaal niets om je gezondheid geeft, TO, in turkije en venuzuela kan het nog goedkoper...
Alle reacties Link kopieren
Als je op Google de reviews leest, dan wordt al snel duidelijk dat het soms goed gaat en soms niet. Bij wie het goed ging, zijn mensen erg tevreden. Bij degenen waar het mis ging, is er geen aandacht voor hun klachten, wordt het weggewuifd met “niemand is perfect” en moeten er in het ergste geval gerechtelijke stappen worden ondernomen. Het lijkt me dus een prima kliniek voor als het in 1x goed gaat, maar verwacht niet dat ze het oplossen als er iets mis gaat.

Overigens zijn de reviews hilarisch als ze vertaald zijn vanuit het Engels. “Bum” wordt daarin namelijk vertaald als zwerver :rofl:
Vraag je dit nou werkelijk? Je hebt een paar weken geleden een borstvergroting gehad die je mislukt vind en nou wil je naar het buitenland?
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
21-08-2019 19:33
In landen als Spanje komt veel vaker MRSA voor in ziekenhuizen. Wil je dat risico lopen?
Nooit van gehoord. Ik ga er even over lezen dank je
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
21-08-2019 20:29
wat moet er geopereerd worden
Ik wil een full body lipo doen. Vooral bij m'n boven benen
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
21-08-2019 20:35
Gok een billen of tietenlift

En als je toch helemaal niets om je gezondheid geeft, TO, in turkije en venuzuela kan het nog goedkoper...
Nee dat wilde ik juist niet. Dus ik dacht misschien zijn ze in Marbella beter. Gaat niet om de prijs maar meer om resultaat
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
21-08-2019 20:54
Als je op Google de reviews leest, dan wordt al snel duidelijk dat het soms goed gaat en soms niet. Bij wie het goed ging, zijn mensen erg tevreden. Bij degenen waar het mis ging, is er geen aandacht voor hun klachten, wordt het weggewuifd met “niemand is perfect” en moeten er in het ergste geval gerechtelijke stappen worden ondernomen. Het lijkt me dus een prima kliniek voor als het in 1x goed gaat, maar verwacht niet dat ze het oplossen als er iets mis gaat.

Overigens zijn de reviews hilarisch als ze vertaald zijn vanuit het Engels. “Bum” wordt daarin namelijk vertaald als zwerver :rofl:
Ja maar dat risico heb je overal ook in NL en BE. Toch?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
21-08-2019 21:05
Vraag je dit nou werkelijk? Je hebt een paar weken geleden een borstvergroting gehad die je mislukt vind en nou wil je naar het buitenland?
Ik heb nooit gezegd dat ik mijn BV mislukt vind. Ik heb alleen gezegd dat ik ze wel groter had verwacht
Alle reacties Link kopieren
Eljazz schreef:
22-08-2019 13:34
Ja maar dat risico heb je overal ook in NL en BE. Toch?
Het risico dat er iets fout loopt, heb je inderdaad overal. Maar het lijkt mij dat je juist in dat geval graag goed met je klacht(en) geholpen wil worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven