Weight ganer shake

19-03-2019 17:42 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Is het mogelijk om die weight ganer shakes te gebruiken puur om in gewicht aan te komen? En dus niet in combinatie met trainen, hooguit lichtelijk trainen. Denk aan een hoog uit 2 a 3 uurtjes kracht trainen per week
Alle reacties Link kopieren
Aankomen zal wel lukken, als je maar genoeg energie binnenkrijgt.
Je krijgt er niet vanzelf spieren van.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Oke tyche, nee het gaat me niet om spiermassa maar eigenlijk puur om gewoon qua gewicht aan te komen
Alle reacties Link kopieren
Uit een van de eerste seizoenen van Southpark, google Weightgain 3000, blijkt dat dat echt wel kan.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
JtotdeN schreef:
19-03-2019 18:13
Oke tyche, nee het gaat me niet om spiermassa maar eigenlijk puur om gewoon qua gewicht aan te komen
In dat geval kan het werken ja. Maar het is wel een stuk duurder dan gewoon meer eten. Want dat werkt ook.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit een poosje gedaan om aan te komen, maar dan voor de extra calorieën. Ik at op een dag ongeveer 2000-2300 calorieën en daarnaast van de shake nog ongeveer 400/500 extra.

Ik kwam toen inderdaad aan, maar toen ik er na een poosje mee stopte viel ik alsnog weer langzaamaan af. Ik denk dat ik zo'n 2000 kcal nodig heb om niet af te vallen, redelijk normaal ook. Maar er zijn dagen dat ik dat (net) niet red.

Ik raad je aan om met 'normale' voeding gewoon binnen te krijgen wat je nodig hebt, en die shakes als extra te nemen. Mocht je na een tijd namelijk stoppen met die shakes en je krijgt met je normale eetpatroon te weinig binnen, dan val je alsnog af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven