Hoe bevalt nou zo'n activity tracker?

08-06-2019 11:12 6 berichten
Ga je meer bewegen nu je zo'n tracker hebt?
Wat zijn je ervaringen?
En welke functies zijn handig?
En meet hij bijv. ook bewegingen als je aan het yoga-en bent.

Zelf overweeg ik om een te kopen, om mijn bewegingen te meten, en om hopelijk gestimuleerd te worden om meer te bewegen, want dat laatste doe ik veel te weinig. Dus ik ben heel benieuwd naar ervaringen.
Sinds een week heb ik de mi band 3 omdat ik dacht dat ik te weinig in beweging was en dus meer wilde lopen.
Ik heb het om mijn enkel zitten want als het om je pols zit dan meet het dus ook je armbewegingen. Ik heb het getest.
Bandje is niet super lang jammer genoeg maar mij past het net

Deze registreert vrij nauwkeurig, want getest met x aantal stappen en het aantal dat geteld werd kwam aardig overeen. En ja ik wil dus perse een score halen omdat ik me dan zoveel beter voel dan een luie zondag op de bank dus mij triggert het in ieder geval wel.
Alle reacties Link kopieren
Laatst waren we halverwege de yogales, en na wat downdogs en sideplanks begon dat ding van iemand in de les dus te piepen, dat ze eens moest gaan bewegen. Dus nee, hij meer niet altijd alles. Ik weet alleen niet wat voor een zij er had.
Op de mi band zit ook een slaapmeter. Tijd dat ik in slaap val en wakker word klopt en ook de tijden dat ik wakker lig, heb altijd een gat van uur of 2 dat ik wakker lig en deze tijd klopt ook.
Om dit te meten doe ik de band om de pols ivm hartslag en dus accurate berekening van diepe en lichte slaap en tijd dat ik wakker lig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een apple watch en het stimuleert mij wel om net wat vaker actief te zijn.
Op mijn werk draag ik hem om mijn enkel omdat ik geen horloge of bandjes om mag.
Als ik yoga dan kan ik de activiteit yoga kiezen. Dat gaat prima.
Ik ben er heel bij mee. Ik had hiervoor een paar keer een fitbit, maar die ging telkens snel stuk.
Ik hoor het al. Ik moet zo'n ding hebben. ;)
Fijn te horen dat hij zeker stimulerend kan werken.
Om de enkel, daar was ik nou niet op gekomen, maar kan zeker handig zijn.

Hoe meet hij nou dat je slaapt? Is dat hartslag, of het niet zoveel van bewegingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven