De dramatische levens in Moredyke
vrijdag 4 mei 2012 om 12:30
Zing maar allemaal mee!
Goede tijden, slechte tijden
Rik z'n nek is nog steeds kwijt
Bing die zit nog steeds vol schijt
Doet aan onze ogen zeer
Toch kijken we telkens weer
Gedeelde smart is halve smart, spui hier uw gal!
Rik z'n nek is nog steeds kwijt
Bing die zit nog steeds vol schijt
Doet aan onze ogen zeer
Toch kijken we telkens weer
Gedeelde smart is halve smart, spui hier uw gal!
dinsdag 23 oktober 2012 om 13:54
Van chemo word je vaak meteen héél erg ziek ja. Je gaat ' redelijk' de kuur in, en komt er doodziek uit. Zo gaat dat idd ( van wat ik er uit eerste hand van weet dan)
Van de chemo ben je zieker dan van de kanker vaak. Nadeel is alleen dat je aan onbehandelde kanker dood gaat.
chemo is geen paracetamol, chemo is gif!
Van de chemo ben je zieker dan van de kanker vaak. Nadeel is alleen dat je aan onbehandelde kanker dood gaat.
chemo is geen paracetamol, chemo is gif!
dinsdag 23 oktober 2012 om 16:04
Rustig maar Marietje, ik zei toch al dat ik beter had moeten opletten.
Ik had even gemist dat ie al chemo had ja.
Ik weet dat je daar ziek van word ja, ik weet dat kanker geen lolletje is, ik ben net helemaal achterlijk dankuwel.
Ik zal vanaf nu heel geconcentreerd naar GTST kijken hoor, om niemand op de lange tenen te trappen hier.
Ik had even gemist dat ie al chemo had ja.
Ik weet dat je daar ziek van word ja, ik weet dat kanker geen lolletje is, ik ben net helemaal achterlijk dankuwel.
Ik zal vanaf nu heel geconcentreerd naar GTST kijken hoor, om niemand op de lange tenen te trappen hier.
dinsdag 23 oktober 2012 om 16:17
dinsdag 23 oktober 2012 om 16:20
quote:Twisted schreef op 23 oktober 2012 @ 16:17:
Ik word ook echt heel moe van dat super serieuze, zure gedoe op dit topic. Wat komt dat ineens vandaan? Ons geouwehoer moet je met een korreltje enorme berg zout nemen. En anders blijf je toch lekker weg hier? Djeeeez! If you can't stand ons gezeik, get out of the Meerdijk-topic.
Zeg maar.
Ik word ook echt heel moe van dat super serieuze, zure gedoe op dit topic. Wat komt dat ineens vandaan? Ons geouwehoer moet je met een korreltje enorme berg zout nemen. En anders blijf je toch lekker weg hier? Djeeeez! If you can't stand ons gezeik, get out of the Meerdijk-topic.
Zeg maar.