Leuke man - maar…..intiem anders
dinsdag 17 maart 2026 om 21:29
Ik ben een tijdje aan het daten met een leuke rustige man. Als ik met hem samen ben kom ik tot rust, maar er is een grote maar.
Na lange tijd alleen maar pannenkoeken tegen gekomen te zijn, een op het eerste zicht en enige ervaring, een leuke tegen gekomen.
Echter is het intiem gezien heel erg anders en wennen voor mij. Ik heb beperkt ervaring, maar weet niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan.
Hij heeft een vast iets dat hij doet en kan er niet echt van afwijken. Hij is enigszins autistisch, misschien komt het daardoor. Dat merk ik ook aan zijn manier van communiceren maar daar heb ik geen last van en heb daar begrip voor.
Verder kan hij alleen op zijn eigen voorkeurswijze tot een hoogte punt komen en dat onderga ik dan gewoon voor hem. Dat is voldoende fijn voor mij, - maar ook ingewikkeld voor mij.
Hij doet overigens wel zijn best om mij te laten klaarkomen en dat lukt hem goed, alleen het is altijd hetzelfde..
Voorbeelden zijn:
- hij weigert orale seks zowel ontvangen als geven. Terwijl ik enorm blij werd in mijn vorige relaties om orale seks te geven en ook te ontvangen).
- hij kan niet klaarkomen als ik het doe - allen als hij het zelf doet. (Ik word daar onzeker van - ik weet dat dat aan mij ligt)
Ik weet dus niet of het leuk genoeg is om mijn seksleven deze vorm te geven voor misschien wel een hele lange tijd.
Overigens ik heb het uiteraard met hem besproken en aangegeven wat het mij doet. Daar komt eigenlijk anders dan dat hij er niks aan kan doen geen antwoord uit.
Hij heeft wel verteld dat hij zichzelf elke dag aftrekt, dat is zijn eigen ding maar heb het idee dat dat ons samen in de weg zit.
Heel veel ongemakkelijke details maar weet even niet wat ik moet doen.
Na lange tijd alleen maar pannenkoeken tegen gekomen te zijn, een op het eerste zicht en enige ervaring, een leuke tegen gekomen.
Echter is het intiem gezien heel erg anders en wennen voor mij. Ik heb beperkt ervaring, maar weet niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan.
Hij heeft een vast iets dat hij doet en kan er niet echt van afwijken. Hij is enigszins autistisch, misschien komt het daardoor. Dat merk ik ook aan zijn manier van communiceren maar daar heb ik geen last van en heb daar begrip voor.
Verder kan hij alleen op zijn eigen voorkeurswijze tot een hoogte punt komen en dat onderga ik dan gewoon voor hem. Dat is voldoende fijn voor mij, - maar ook ingewikkeld voor mij.
Hij doet overigens wel zijn best om mij te laten klaarkomen en dat lukt hem goed, alleen het is altijd hetzelfde..
Voorbeelden zijn:
- hij weigert orale seks zowel ontvangen als geven. Terwijl ik enorm blij werd in mijn vorige relaties om orale seks te geven en ook te ontvangen).
- hij kan niet klaarkomen als ik het doe - allen als hij het zelf doet. (Ik word daar onzeker van - ik weet dat dat aan mij ligt)
Ik weet dus niet of het leuk genoeg is om mijn seksleven deze vorm te geven voor misschien wel een hele lange tijd.
Overigens ik heb het uiteraard met hem besproken en aangegeven wat het mij doet. Daar komt eigenlijk anders dan dat hij er niks aan kan doen geen antwoord uit.
Hij heeft wel verteld dat hij zichzelf elke dag aftrekt, dat is zijn eigen ding maar heb het idee dat dat ons samen in de weg zit.
Heel veel ongemakkelijke details maar weet even niet wat ik moet doen.
ladywhy wijzigde dit bericht op 17-03-2026 21:41
4.24% gewijzigd
dinsdag 17 maart 2026 om 21:58
dinsdag 17 maart 2026 om 22:03
dinsdag 17 maart 2026 om 23:08
Hoe lang onderga jij slechte seks voor je de stekker eruit trekt?
dinsdag 17 maart 2026 om 23:15
Leven is te kort voor slechte seks.SunShine35 schreef: ↑17-03-2026 22:49Is hij leuk genoeg om het verder te proberen? En te kijken of er iets kan veranderen?
Ik vind de reacties hier erg kort door de bocht. Ik zou iemand niet a la minute dumpen vanwege slechte seks.
TO is zou hem naar frienzone schuiven.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
dinsdag 17 maart 2026 om 23:26
Als ik zoiets lees, dan denk ik alleen maar.....stoppen ermee.
Als het in het begin al niet goed zit, dan wordt het niks. In het begin wil je toch niet iets hebben met een 'leuke man'? Dan wil je toch meer dan dat? Dat iemand helemaal geweldig, superleuk, grappig, sexy, aantrekkelijk, geil, superknap en nog meer is? Dat je niet van elkaar af kunt blijven? Dan is alleen maar leuk niet genoeg toch?
Vind ik dan hè. Bij twijfel niet doorgaan met een relatie als die niet zo is als je wilt. Zeker niet als je nog geen kinderen hebt.
Als het in het begin al niet goed zit, dan wordt het niks. In het begin wil je toch niet iets hebben met een 'leuke man'? Dan wil je toch meer dan dat? Dat iemand helemaal geweldig, superleuk, grappig, sexy, aantrekkelijk, geil, superknap en nog meer is? Dat je niet van elkaar af kunt blijven? Dan is alleen maar leuk niet genoeg toch?
Vind ik dan hè. Bij twijfel niet doorgaan met een relatie als die niet zo is als je wilt. Zeker niet als je nog geen kinderen hebt.
dinsdag 17 maart 2026 om 23:32
Natuurlijk kun je hier wel iets aan doen, maar dat moet je wel willen. Samen aan jullie seksleven 'werken' kan heel leuk, sexy en geil zijn. Helpt als je dan niet bezig bent met klaarkomen, maar met ontdekken. Als hij dit helemaal niet wil dan is de beslissing aan jou, neem je hier dan genoegen mee? Ik mis in je verhaal zelfinzicht van zijn kant.
dinsdag 17 maart 2026 om 23:42
Niet vanwege de slechte seks, maar vanwege het schouderophalen als TO erover in gesprek probeert te gaan.SunShine35 schreef: ↑17-03-2026 22:49Is hij leuk genoeg om het verder te proberen? En te kijken of er iets kan veranderen?
Ik vind de reacties hier erg kort door de bocht. Ik zou iemand niet a la minute dumpen vanwege slechte seks.
Everything is possible for the one who believes.
woensdag 18 maart 2026 om 00:01
woensdag 18 maart 2026 om 00:03
woensdag 18 maart 2026 om 00:44
Waarom zou to klaarkomen niet belangrijk moeten/mogen vinden?Waitingforthenight schreef: ↑17-03-2026 23:32Helpt als je dan niet bezig bent met klaarkomen, maar met ontdekken.
Is zijn orgasme belangrijker dan die van to?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in