Badr en Estelle - a True Love Story deel 3
zaterdag 17 november 2012 om 00:02
zaterdag 17 november 2012 om 00:15
Lebowski, was jij op safari! Wow, dat wil ik ook een keer doen! Dat lijkt me zóóó'n mooi plaatje, ik daar in die wilternis, panterfelletje aan, extentions wapperend in de wind... en dan een paar wilde dieren op de achtergrond. Oh ik zou zó graag een fotoshoot op safari doen om aandacht te krijgen op safari gaan!
zaterdag 17 november 2012 om 00:50
*sluipt op kousevoeten nog even terug*
Mrs, jij had ook op Papa Mike gegoogled hè? Ik kwam meteen op deze site uit: http://www.misdaadjournal ... ndezaakhoornbrandeis.html en wie staat daar tot mijn stomme verbazing in dat artikeltje vermeld? Froukje "de schat" de Both! Haar manager heeft Papa Mike ingezet om een zakenpartner te bedreigen, lees ik in dat artikel.
Wat een ontzettend onfris zooitje penoze bij elkaar zeg.
Mrs, jij had ook op Papa Mike gegoogled hè? Ik kwam meteen op deze site uit: http://www.misdaadjournal ... ndezaakhoornbrandeis.html en wie staat daar tot mijn stomme verbazing in dat artikeltje vermeld? Froukje "de schat" de Both! Haar manager heeft Papa Mike ingezet om een zakenpartner te bedreigen, lees ik in dat artikel.
Wat een ontzettend onfris zooitje penoze bij elkaar zeg.
zaterdag 17 november 2012 om 01:14
quote:MrsStanleyWalker schreef op 17 november 2012 @ 00:02:
Nou, ik denk dat ik moet gaan slapen. Ik google op Papa Mike en ik krijg allemaal sterke verhalen over afpersingszaken en handelen in doping. Bij zo iemand zal Stellebel toch niet in de auto stappen, toch?Nou ja zeg, tik ik ook maar even Papa Mike in en kom in artikel 1 meteen de naam Fruukje de Both tegen! Zie je wel, zwaar complot! Klaarwakker weer...
ut artikul
Nou, ik denk dat ik moet gaan slapen. Ik google op Papa Mike en ik krijg allemaal sterke verhalen over afpersingszaken en handelen in doping. Bij zo iemand zal Stellebel toch niet in de auto stappen, toch?Nou ja zeg, tik ik ook maar even Papa Mike in en kom in artikel 1 meteen de naam Fruukje de Both tegen! Zie je wel, zwaar complot! Klaarwakker weer...
ut artikul