The Voice Kids
vrijdag 28 december 2012 om 20:39
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 28 december 2012 @ 20:36:
Kijkt er niemand vandaag? Jawel ik kijk maar vorige week vond ik het erg saai. Maar ja je moet toch wat als je geen sociaal leven hebt . Teleurgestelde jankende kindjes wil ik zien dat brengt te minste wat leven in de brouwerij .
Kijkt er niemand vandaag? Jawel ik kijk maar vorige week vond ik het erg saai. Maar ja je moet toch wat als je geen sociaal leven hebt . Teleurgestelde jankende kindjes wil ik zien dat brengt te minste wat leven in de brouwerij .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 28 december 2012 om 20:40
quote:Summerdance schreef op 28 december 2012 @ 20:39:
Hi!
Ik wil nu alvast zeggen dat ik Marreko er als een dweil uit vind zien vandaag!
Hij is nog niet in beeld geweest...maar toch vind ik het al!Dat is elke week zo dus verrassend is dat niet
Hi!
Ik wil nu alvast zeggen dat ik Marreko er als een dweil uit vind zien vandaag!
Hij is nog niet in beeld geweest...maar toch vind ik het al!Dat is elke week zo dus verrassend is dat niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 28 december 2012 om 20:43
quote:charlottew88 schreef op 28 december 2012 @ 20:40:
[...]
Dat is elke week zo dus verrassend is dat niet
Zeg....doe eens lief tegen mij!
Ik heb nergens de aankondiging gezien dat het vandaag Pick in Summersday is vandaag!
Oh...ik heb trouwens besloten dat ik vampier wil worden!
Heb tijdens mijn ziektebed van vorige week het laatste seizoem van True Blood zitten wegkijken en ik ben ONTZETTEND fulliefd op Eric Northman!
[...]
Dat is elke week zo dus verrassend is dat niet
Zeg....doe eens lief tegen mij!
Ik heb nergens de aankondiging gezien dat het vandaag Pick in Summersday is vandaag!
Oh...ik heb trouwens besloten dat ik vampier wil worden!
Heb tijdens mijn ziektebed van vorige week het laatste seizoem van True Blood zitten wegkijken en ik ben ONTZETTEND fulliefd op Eric Northman!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 28 december 2012 om 20:43