Badr en Estelle: a True Lovestory deel 4
woensdag 2 januari 2013 om 22:30
quote:Galadriel, 20 seconden geleden
Een madame Jeannet??
Ik ga ver, echt heel ver. Maar ga er geen Frans klein vrouwtje voor doormidden snijden, echt niet.
Offe is het resultaat blijvend?
Je hebt alleen haar zaadjes nodig. Daar hoef je haar niet voor doormidden te snijden.
Een madame Jeannet??
Ik ga ver, echt heel ver. Maar ga er geen Frans klein vrouwtje voor doormidden snijden, echt niet.
Offe is het resultaat blijvend?
Je hebt alleen haar zaadjes nodig. Daar hoef je haar niet voor doormidden te snijden.
You know how I know? Because I reeaally think so!
woensdag 2 januari 2013 om 22:30
Maar Nikki, vind ik ook niet om in te bijten.
Rafael is net mijn ex.
Als die vreemd ging, was hij meestal dronken.
Zag ook geen verschil tussen een vrouw, of een lantaarnpaal.
Rafael is net mijn ex.
Als die vreemd ging, was hij meestal dronken.
Zag ook geen verschil tussen een vrouw, of een lantaarnpaal.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 2 januari 2013 om 22:31
quote:Galadriel schreef op 02 januari 2013 @ 22:29:
Een madame Jeannet??
Offe is het resultaat blijvend?Gaal, you make my day!
Een madame Jeannet??
Offe is het resultaat blijvend?Gaal, you make my day!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 2 januari 2013 om 22:32
quote:qwerttu schreef op 02 januari 2013 @ 22:30:
Madame Jeannette doet mijn nagels altijd, maar ik begrijp dat ze ook lippen doet? Ik zag wel dat ze flessen purschuim had staan laatst, maar ik dacht dat ze haar nagelstudio ging verbouwen.
Soms háát ik het dat ik zo dom ben.
Kwèr, wees blij, met je navy, nnaivie, eh....... onschuld.
Het staat je zo mooi........................
Madame Jeannette doet mijn nagels altijd, maar ik begrijp dat ze ook lippen doet? Ik zag wel dat ze flessen purschuim had staan laatst, maar ik dacht dat ze haar nagelstudio ging verbouwen.
Soms háát ik het dat ik zo dom ben.
Kwèr, wees blij, met je navy, nnaivie, eh....... onschuld.
Het staat je zo mooi........................
woensdag 2 januari 2013 om 22:33
woensdag 2 januari 2013 om 22:36
quote:yasmijn schreef op 02 januari 2013 @ 22:31:
[...]
Zij houdt in tegenstelling tot haar aankomende nieuwe beste vriendin wél van thuisbezorgd.nlDat had Badr ook moeten weten, dan zat hij nu niet in penetentie, toch?
[...]
Zij houdt in tegenstelling tot haar aankomende nieuwe beste vriendin wél van thuisbezorgd.nlDat had Badr ook moeten weten, dan zat hij nu niet in penetentie, toch?
woensdag 2 januari 2013 om 22:39
woensdag 2 januari 2013 om 22:40
Annyways....ik heb een kaartje voor Leek gekocht. Als hij Sylvie niet meer trekt, is hij weer een belangrijke klant kwijt.
Ik wil laten zien dat wij, de dinnetjes uit Zuid en ééntje die in het buitenland woont, hem nog wel steunen....
En Q, jij mag een kruisje zetten hoor....Dan weet hij wel van wie het afkomstig is....
Ik wil laten zien dat wij, de dinnetjes uit Zuid en ééntje die in het buitenland woont, hem nog wel steunen....
En Q, jij mag een kruisje zetten hoor....Dan weet hij wel van wie het afkomstig is....