"Een huis vol" (kinderen) komt terug!
woensdag 12 december 2012 om 18:36
Wat leuk!
Ik lees dat vanaf maandag 17 december (19.30u, Nederland 1) een tweede serie komt van "Een huis vol".
We krijgen te zien hoe het de familie Baumgard (inmiddels 13 kinderen) en de familie Deijs (12 kinderen) in het afgelopen jaar vergaan is.
Ik kijk heel weinig tv, maar dit ga ik zeker volgen. Ik vind grote gezinnen altijd heel erg intrigerend en ik heb deze serie een jaar geleden met veel plezier gevolgd.
Zelf heb ik maar 2 kinderen en wil het daar graag bij houden. Maar ik vind het dus wel heel leuk om te kijken hoe andere ouders met meer kinderen het allemaal rooien.
Wie heeft er ook zin in de nieuwe serie?
Ik lees dat vanaf maandag 17 december (19.30u, Nederland 1) een tweede serie komt van "Een huis vol".
We krijgen te zien hoe het de familie Baumgard (inmiddels 13 kinderen) en de familie Deijs (12 kinderen) in het afgelopen jaar vergaan is.
Ik kijk heel weinig tv, maar dit ga ik zeker volgen. Ik vind grote gezinnen altijd heel erg intrigerend en ik heb deze serie een jaar geleden met veel plezier gevolgd.
Zelf heb ik maar 2 kinderen en wil het daar graag bij houden. Maar ik vind het dus wel heel leuk om te kijken hoe andere ouders met meer kinderen het allemaal rooien.
Wie heeft er ook zin in de nieuwe serie?
donderdag 12 december 2013 om 14:58
donderdag 12 december 2013 om 15:22
donderdag 12 december 2013 om 15:38
Zou moeder D mogelijk een eetprobleem kunnen hebben? Lastig te zeggen op basis van een paar tv beelden maar een beetje apart is ze wel.
En 2 weken hetzelfde moeten eten in Suriname, is dat uit geldgebrek?
Ben benieuwd hoe ze zelf naar de beelden terugkijken.
Als ik een van die oudere kinderen was, zou ik als een haas het huis uitgaan. Ze zijn volwassen, niemand kan ze verbieden om op kamers te gaan of een partner te zoeken.
En 2 weken hetzelfde moeten eten in Suriname, is dat uit geldgebrek?
Ben benieuwd hoe ze zelf naar de beelden terugkijken.
Als ik een van die oudere kinderen was, zou ik als een haas het huis uitgaan. Ze zijn volwassen, niemand kan ze verbieden om op kamers te gaan of een partner te zoeken.
donderdag 12 december 2013 om 15:58
Wat iemand hier al eerder noemde is ook van toepassing op het friet-incident; het totale gebrek aan kritiek van de kinderen naar hun ouders!
Het verbaast mij niets dat het een kleintje is die aan haar mama vraagt of ze een frietje mag, de rest (oudere kinderen) durven hier geen commentaar op te geven. Reken maar dat mijn moeder wel te horen zou krijgen dat ik dit een rare actie vind
Het verbaast mij niets dat het een kleintje is die aan haar mama vraagt of ze een frietje mag, de rest (oudere kinderen) durven hier geen commentaar op te geven. Reken maar dat mijn moeder wel te horen zou krijgen dat ik dit een rare actie vind
donderdag 12 december 2013 om 17:09
donderdag 12 december 2013 om 17:10
donderdag 12 december 2013 om 19:44
donderdag 12 december 2013 om 20:16
ik erger me echt kapot aan die familie B. Twee weken lang bami en nasi. Je hebt zoveel andere gerechten in Suriname. Echt stom. Kan best zijn dat ze het vanwege geldbesparing doen. Maar waarom gaan ze dan naar de duurste winkels in heel Suriname? Dat winkelcentrum en vorige keer die supermarkt. En trouwens eten kost daar geen drol.
En dan pa B die in zijn onderbroek door de regen rent! In zijn onderbroek! En dan zegt hij dat Surinamers van alles in de regen doen. Niet dus! Ik heb ook wel eens in de regen gestaan in Suriname (niet in mijn ondergoed! Ik had gewoon kleren aan.) Dat moet je gewoon gedaan hebben, als je daar bent. Het is echt lekker. Maar de mensen daar verklaren je voor gek.
En toch blijf ik kijken.
En dan pa B die in zijn onderbroek door de regen rent! In zijn onderbroek! En dan zegt hij dat Surinamers van alles in de regen doen. Niet dus! Ik heb ook wel eens in de regen gestaan in Suriname (niet in mijn ondergoed! Ik had gewoon kleren aan.) Dat moet je gewoon gedaan hebben, als je daar bent. Het is echt lekker. Maar de mensen daar verklaren je voor gek.
En toch blijf ik kijken.
donderdag 12 december 2013 om 20:22
Echt een irritante vrouw die Samantha Baumgardt. Grrrrr... Ik vind die kinderen daarentegen wel erg leuk. Echt jammer dat ze zo'n egoïstische moeder hebben. Ben wel benieuwd hoe ze nu naar de afleveringen kijkt.
Familie Deijs is op zich wel gezellig. Ik vind dat ze warmte uitstralen. Alleen dat pak van die ene zoon
Familie Deijs is op zich wel gezellig. Ik vind dat ze warmte uitstralen. Alleen dat pak van die ene zoon
donderdag 12 december 2013 om 20:33
quote:Delilah schreef op 12 december 2013 @ 20:16:En dan pa B die in zijn onderbroek door de regen rent! In zijn onderbroek! En dan zegt hij dat Surinamers van alles in de regen doen. Niet dus!Wel dus, kinderen dan. Toen mijn moeder nog jong was in Suriname, deden de buurtkinderen hun badkleding aan, pakten zeep en shampoo en gingen spelen en douchen in de regen.