Entertainment alle pijlers

Victor Reinier is zo aantrekkelijk

02-09-2014 16:56 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk al jaren naar verschillende programma's op tv waarin Victor Reinier speelt maar blijf hem zo'n aantrekkelijk man vinden...



Maak niet uit dat hij ouder wordt hij blijft zo aantrekkelijk. Ik ben zelf 21 maar ik zou zo een beschuitje met hem gaan eten.



Hij speelt natuurlijk hele stoere scenes maar vindt hem er echt zo aantrekkelijk uitzien.

Is wel een beetje gek he terwijl ik 21 ben... En eigenlijk totaal niet op oudere mannen val!
Dan zul je vast blij zijn dat aanstaande vrijdag een nieuw seizoen van Flikken Maastricht begint. Kun je weer een paar maanden kwijlen .
Ik vind hem ook best aantrekkelijk! (Ik ben 26.) En jaaa, vrijdag Flikken Maastricht. Ik kijk trouwens geen programma's speciaal voor hem hoor, maar ben wel dol op Flikken.
Alle reacties Link kopieren
Goeie acteur, maar vind hem niet aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
En daarom zet je het maar op de pijler seks?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Eensch Al sinds mn 14e (eerste aflevering v baantjer)
Been there, done that, got the T-shirt.
Eens, de hele beschuitrol mag leeg getrokken worden.
Ieeuwww!



Zo zie je maar hoe persoonlijk het is. Ik vind er echt 3x niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Bij Victor Reinier denk ik nog steeds aan dat rare verhaal van jaren geleden, dat hij ruzie had met zijn vriendin die vervolgens uit een hotelraam viel of werd geduwd of zoiets vaags.

Ik vind hem iets te veel bewust van zijn zogenaamd "lekker ding" gehalte (hoewel hij inmiddels echt wel een beetje over datum begint te raken).
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Is dit topic niet door de beste man zelf geopend?
quote:juliet64 schreef op dinsdag 02 september 2014 17:53 Bij Victor Reinier denk ik nog steeds aan dat rare verhaal van jaren geleden, dat hij ruzie had met zijn vriendin die vervolgens uit een hotelraam viel of werd geduwd of zoiets vaags.

Ik vind hem iets te veel bewust van zijn zogenaamd "lekker ding" gehalte (hoewel hij inmiddels echt wel een beetje over datum begint te raken). Dit dus. Hij doet altijd alsof hij een beetje ruig is met dat haar door de war en die leren jackies.
Alle reacties Link kopieren
Eh, ja? Wat is je vraag?
Speechless
Ik vind hem helemaal niet sympathiek overkomen! Nee, echt niks aan. Nederland heeft echt, echt een veel leukere acteur!
Alle reacties Link kopieren
quote:WellieB schreef op 02 september 2014 @ 17:50:

Ieeuwww!



Zo zie je maar hoe persoonlijk het is. Ik vind er echt 3x niks aan.+1
quote:appagante schreef op dinsdag 02 september 2014 18:29 Ik vind hem helemaal niet sympathiek overkomen! Nee, echt niks aan. Nederland heeft echt, echt een veel leukere acteur!Wat heb je nou aan sympathie als je een goeie kop hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 02 september 2014 @ 17:53:

Bij Victor Reinier denk ik nog steeds aan dat rare verhaal van jaren geleden, dat hij ruzie had met zijn vriendin die vervolgens uit een hotelraam viel of werd geduwd of zoiets vaags.

Ik vind hem iets te veel bewust van zijn zogenaamd "lekker ding" gehalte (hoewel hij inmiddels echt wel een beetje over datum begint te raken).

Terwijl zijn eigen vrouw gewoon thuis zat.

Maar kwa uiterlijk vind ik het ook een erg aantrekkelijke man. Dat wel.
Victor, ga terug je hok in! Foei, op een damesforum om aandacht gaan schooien...
Alle reacties Link kopieren
nee Bah! Ik vind hem helemaal niet aantrekkelijk!
Let it Bee
Alle reacties Link kopieren
Zooo niet aantrekkelijk! Ik vind hem echt een nare uitstraling hebben en zijn gezicht vind ik ook niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan wel weer grappig. Mijn dochter (10) zag hem vorige week in een programma voorbij komen. Blijkbaar was hij geblesseerd geraakt.

Ik zat het verder niet te volgen , maar ze zei dat er iemand geblesseerd was, op mijn vraag 'wie dan?', was het antwoord 'die oudere meneer' .



Ik vind hem tegenwoordig eerder verlopen dan aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Juk!



Ik woon in Maastricht en ben hem helaas al vaker tegen gekomen. Zonder al die make up is het een vies oud mannetje dat niet van (vrouwen) billen kan afblijven...



Aanstaande zaterdag is Flikkendag in Maastricht, dus dan loopt die kwal (iets anders kan ik hem echt niet noemen sorry) weer door Maastricht. Kun je hem spotten :p.
Carpe Diem!
Ik wil net zeggen: ontzettend vieze man is het. Kan inderdaad niet van vrouwen afblijven zodra hij (volgens mij) onder invloed is.
Alle reacties Link kopieren
quote:gayfish schreef op 02 september 2014 @ 17:57:

Is dit topic niet door de beste man zelf geopend?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 02 september 2014 @ 18:51:

Ik wil net zeggen: ontzettend vieze man is het. Kan inderdaad niet van vrouwen afblijven zodra hij (volgens mij) onder invloed is.

Aha!



@Victor: Ga je roes uitslapen en laat ons mer rust.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Het was vroeger een knappe man, maar ik vind hem zó arrogant overkomen. Als ik ergens niet van hou dan zijn het wel ijdele mannen.
No love without lost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven