Entertainment alle pijlers

Louisa & Rosanna, Onze Transgender Liefde

25-08-2017 19:45 89 berichten
Op donderdagavond om 20.30 uur is gisteren het nieuwe seizoen van bovenstaand programma gestart op TLC.
Zowat elk denkbaar programma heeft zijn eigen Viva-topic. Dit programma nog niet.


Wie kijkt?


Het bijzondere transgenderpaar Louisa en Rosanna is terug op TLC met een eigen 8-delige serie! Na hun huwelijk – eerder te zien in de documentaire ‘Louisa & Rosanna, Onze Transgender Bruiloft’ – proberen ze hun normale leventje weer op te pikken.

De serie zit vol met hilarische momenten, grappige uitspraken en ontroerende scènes: hun droom om terug te keren naar de woonwagen, hun langgekoesterde kinderwens, hun zoektocht naar werk én hun unieke huwelijksreis.

Louisa (29 jaar geleden geboren als Lowieke in een Limburgs woonwagenkamp) plant tijdens hun huwelijksreis een huifkarrit door regenachtig Engeland om te laten zien hoe Gypsy’s vroeger leefden. Rosanna is not amused, maar kan na wat gekibbel toch wel de lol ervan inzien. Kibbelen is sowieso iets wat de twee kenmerkt, maar altijd op een komische manier. Of in de woorden van Louisa: “Juist doordat we kibbelen, groeien we naar elkaar toe. We zijn gewoon de hele dag met elkaar in contact. En na een half uurtje kibbelen, duiken we altijd wel het bed in.”
Ik heb het gisteren gekeken en ben na 15 minuten wat anders gaan kijken. Ik vond het niets aan.
Ik kijk. Nu de opgenomen aflevering van gisteren. Net gestart, dus ben benieuwd.
Nee, hier kan ik niet naar kijken terwijl ik toch van de Trash programma's ben.
watdachtjehiervan schreef:
25-08-2017 19:47
Nee, hier kan ik niet naar kijken terwijl ik toch van de Trash programma's ben.
Dat heb ik ook. Ik vind trash programma's geweldig, maar dit vond ik helemaal niets.
Ze laten zich enigszins afschilderen als karikaturen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker trashen
Alle reacties Link kopieren
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar hoe Rosanna de zwangerschap ervaart, maar het gypsy stuk / rondreis vind ik minder interessant.
Heb de aflevering afgekeken.
Idd.....hoe ervaart Rosanna de zwangerschap? Het gaat echter over de reis naar Keulen.

Next time wellicht meer info over de zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
'Een slaapkamer voor een hermanfrodiet' en 'een kamer die unicef is' :facepalm: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat is een te apart gedoe.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook, vind ze hilarisch.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze leuk, maar eigenlijk is het totaal gestoord vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ontzettend grappig, Louisa is niet mega intelligent maar ik vind haar cute en ik kan enorm om haar lachen, ik vind haar erg grappig en ik heb vooral bewondering voor het feit dat ze lekker doet waar ze zin in heeft.
Ik vind het overigens erg goed dat het onderwerp transseksualiteit op deze manier uit de taboesfeer wordt gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Louisa weleens ontmoet toen ze nog een man was. Hij liep toen met een baardamagaan op zijn schouder.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze zo viezig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
kopjekoffie70 schreef:
25-08-2017 21:41
Ik heb Louisa weleens ontmoet toen ze nog een man was. Hij liep toen met een baardamagaan op zijn schouder.
Is die Louisa nog niet 'omgebouwd' zeg maar? Sorry, ik heb het verder nog nooit gezien. Ik wilde dit terugkijken naar aanleiding van dit topic, maar op de site van TLC staan alleen korte fragmentjes.
Ik betwijfel of de 'gemiddelde'transgender zich hiermee kan of wil identificeren.

Waarom dit in de titel vermelden?
Alle reacties Link kopieren
Ik trek hun accent al niet

Waren blijft Rosanna zich Rosanna noemen trouwens.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die programma niet zo bijzonder. Ik vind Alaskan bush people veel leuker (daar zit ik met verbazing naar te kijken).
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
25-08-2017 22:07
Is die Louisa nog niet 'omgebouwd' zeg maar? Sorry, ik heb het verder nog nooit gezien. Ik wilde dit terugkijken naar aanleiding van dit topic, maar op de site van TLC staan alleen korte fragmentjes.
Ik weet niet in hoeverre er nu bij haar geknipt en geplakt is. Toen was het nog gewoon een man.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
kopjekoffie70 schreef:
25-08-2017 22:23
Ik weet niet in hoeverre er nu bij haar geknipt en geplakt is. Toen was het nog gewoon een man.
Ze is echt omgebouwd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
25-08-2017 22:31
Ze is echt omgebouwd
Sorry, ik bedoelde die 'man'. Dat is dus Rosanna?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
25-08-2017 22:39
Sorry, ik bedoelde die 'man'. Dat is dus Rosanna?
Die is nog steeds 'vrouw'
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom heet Rosanna nog zo en geen mannen naam?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven