Entertainment alle pijlers

Nieuw seizoen DWDD 2017

05-09-2017 00:26 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is na een te lange zomerstop vandaag DWDD weer begonnen. Helaas kon ik vandaag niet kijken. Ik zag wel veel grappige tweets voorbijkomen over het kapsel van Mathijs van Nieuwkerken. Te lang, te blond en/of te slordig. Wie heeft naar DWDD gekeken? En hoe was de aflevering?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik heb alleen de laatste minuut gezien. En inderdaad, kapsel vond ik ook te lang en te blond. Te blond ben ik na de zomer ook, dus ach.
Alle reacties Link kopieren
ik heb het eerste gedeelte gezien. wilde Arjen lubach zien.
ik snap werkelijk de keus voor roxanne Hazes niet. maar zal weer vaste kijker worden.
Alle reacties Link kopieren
ik vond het meer 'de voetbal draait door' gelukkig zat er nog wat te lachen tussen verder
(en dan doel ik niet eens op Roxanne en Mathijs al scheelde dat wel weinig)
Lorem Ipsum
Ik heb heel lang en trouw gekeken naar DWDD maar de laatste weken voor de zomervakantie begon ik er steeds meer genoeg van te krijgen. Dat hijgerige praten van Mattijs (hij wil het graag volhouden, maar struikelt steeds over zijn eigen woorden), steeds dezelfde koppen als gast, het kan me niet meer boeien.
Ik heb dus van de nieuwe serie ook nog niets gezien.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
05-09-2017 07:41
ik heb het eerste gedeelte gezien. wilde Arjen lubach zien.
ik snap werkelijk de keus voor roxanne Hazes niet. maar zal weer vaste kijker worden.
Ik heb de herhaling bekeken. Vond de keuze voor Roxanne wel gewaagd maar ik vond haar wel onverwachts goed.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
05-09-2017 07:06
Ik heb alleen de laatste minuut gezien. En inderdaad, kapsel vond ik ook te lang en te blond. Te blond ben ik na de zomer ook, dus ach.

Het haar zag er wel 'dor' uit.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd was er erg veel voetbal of wielrensport in DWDD, en dan de hele uitzending door praten over een dribbel of goal van tig jaren geleden.

Om de tweets over het haar van Mathijs moest ik wel lachen. Jan Roos vond dat Mathijs leek op een vrouw uit Meppel. :rofl:
Iemand anders vond het kapsel genderneutraal. :rofl:

Vanavond kijk ik weer. :popcorn:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-09-2017 14:54
Het haar zag er wel 'dor' uit.
Matthijs van Nieuwkerk is grijs aan het worden maar weigert dit toe te geven. Hij heeft ook een bril nodig op TV dat zie je hoe hij kijkt met het ene oog maar hij is te ijdel. Meestal vind ik mannen die grijs aan het worden zijn mooi, bij blonde mannen iets minder. Neem nou George Clooney prachtig toch.
Derk Bolt nog zo'n man ik moet er steeds om lachen :rofl:
herfstappeltaart schreef:
05-09-2017 10:20
Ik heb heel lang en trouw gekeken naar DWDD maar de laatste weken voor de zomervakantie begon ik er steeds meer genoeg van te krijgen. Dat hijgerige praten van Mattijs (hij wil het graag volhouden, maar struikelt steeds over zijn eigen woorden), steeds dezelfde koppen als gast, het kan me niet meer boeien.
Ik heb dus van de nieuwe serie ook nog niets gezien.
.
.
Inderdaad, dat had ik 4 jaar terug al.

Die voetbal meneer (ik kijk geen tv meer) zei toch ooit dat DWDD eigenlijk een soort sekte is, met steeds dezelfde hoofden die elkaars maaksels promoten? Kennelijk heeft hij nog steeds gelijk. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ben seizoenen geleden al afgehaakt. Toen was Halina nog regelmatig 'tafeldame'. Heb na de commotie over het kapsel maar eens uitzending gemist opgezet. Vond het kapsel niet echt heel erg (dat was het altijd al wel), maar die hele dikke, donkere wenkbrauwen. Als ie nog een snor kweekt, dan hebben we onze eigen polder Graucho Marx.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-09-2017 14:53
Ik heb de herhaling bekeken. Vond de keuze voor Roxanne wel gewaagd maar ik vond haar wel onverwachts goed.
Meen je dit nou? Was knettervals!
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
05-09-2017 23:13
Meen je dit nou? Was knettervals!
Kan het zijn dat ze nerveus was? Nu ik haar wangen zo bekijk lijkt ze wel wat op haar vader.
Het liedje 'ik was toch je meisje' vond ik best wel mooi.

https://youtu.be/s4M6hrKjf00 Roxeanne Hazes - In Mijn Bloed (minuut)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor MAX tijdelijk op plek DWDD

ANP Producties
3 uur geleden


© ANP Tijd voor MAX tijdelijk op plek DWDD

HILVERSUM - Sybrand Niessen en Martine van Os verhuizen met een talkshow Tijd voor MAX volgende maand tijdelijk naar de vooravond van NPO 1. In afwachting van het nieuwe programma van Margriet van der Linden vullen zij in de maand april het gat op dat De wereld draait door achterlaat, zo bevestigt een woordvoerder van de NPO na berichtgeving hierover in het AD.

In de toekomst moeten de seizoenen van De wereld draait door en het programma van Van der Linden wel op elkaar aansluiten. Om toch door te kunnen met de liveprogrammering in de vooravond wordt nu Tijd voor MAX doorgeschoven.

Op het tijdslot van Tijd voor MAX, normaal in de namiddag te zien, worden van 3 tot 26 april herhalingen uitgezonden van Droomhuis gezocht en We zijn er bijna!

De wereld draait door sluit dit seizoen voor het eerst eerder af omdat presentator Matthijs van Nieuwkerk het rustiger aan wil doen. Hij keert in het najaar weer terug.


o_o
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
€ 570.591 voor presentatie DWDD van september tot mei. En dan nu van september tot april.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Asblond. Nog nooit van die haarkleur gehoord?

Over zijn salaris ga ik niet bakkeleien, maar ik vind wel dat NPO moet blijven.
Hoe meer geld er is voor andere bijdragen en kwaliteit daarvan. Dat vind ik dan wel goed.
Door de structuur kan je makkelijker toegang krijgen tot belangrijk nieuws.
Geen secretaresse nodig om alles door te lezen en te filteren. Zo waren er opzeggingen bij de ING Bank, maar de Mediawet ken ik niet.
Tijdrovend als je geen secretaresse hebt.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 13-03-2018 12:54
Reden: Aandacht die oud politicus Jan Terlouw met Jaboth junior kreeg bij Tijd voor Max vond ik heel goed.
22.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
13-03-2018 12:48
Asblond. Nog nooit van die haarkleur gehoord?

Over zijn salaris ga ik niet bakkeleien, maar ik vind wel dat NPO moet blijven.
Hoe meer geld er is voor andere bijdragen en kwaliteit daarvan. Dat vind ik dan wel goed.
Door de structuur kan je makkelijker toegang krijgen tot belangrijk nieuws.
Geen secretaresse nodig om alles door te lezen en te filteren. Zo waren er opzeggingen bij de ING Bank, maar de Mediawet ken ik niet.
Tijdrovend als je geen secretaresse hebt.

De VARA-directeur ging op de Dag van de Arbeid maar eens voor een hoger salaris voor Mathijs. :confused: Goed dat Den Haag er over gaat bakkeleien.

Den Haag zegt ’nee’ tegen meer poen Van Nieuwkerk http://a.msn.com/07/nl-nl/AAANfkg?ocid=se
Het pleidooi van BNNVARA-directeur Gert-Jan Hox voor een hoger salaris voor Matthijs van Nieuwkerk kan in politiek Den Haag rekenen op een dikke vette ’nee’.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Links lullen, rechts vullen. Ik kijk al jaren niet meer naar de DWDD.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven