Entertainment alle pijlers

Zwarte deken over RTL

21-09-2017 22:26 164 berichten
Na aanleiding van dit artikel. https://www.ad.nl/show/er-ligt-een-zwar ... ~abce1e01/

Ik ben het er helemaal mee eens. Uitgekauwde herhaalde programma's. Elke keer weer die zelfde koppen. Chantal Janzen, Wendy van Dijk, Anna Nooshin etc ik erger me er mateloos aan. Hihi haha kijk mij eens grappig en leuk zijn, dat gemaakte clubje bah bah. RTL is toe aan iets nieuws met nieuwe frisse koppen.

Nieuwe frisse koppen op de buis

Totaal aantal stemmen: 95

Eens (87%)
Oneens (13%)
Gewoon niet kijken als het zo bah bah is.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet weer waarom ik weinig tot niet de televisie aanzet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kijk al jaren geen commerciële zenders meer. Heerlijk!!
Hier komt spuit elf: ik kijk al járen geen tv meer. Bij hoge uitzondering een documentaire of kunstprogramma o.i.d.
Kan me er dus niet druk om maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk echt te weinig tv om steeds dezelfde gezichten te zien. Dus ik vind het allemaal best.

En waarom niet iets anders gaan doen als je je zo ergert aan steeds dezelfde koppies?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
BBC first heeft een paar goede series. Verder kijk ik af en toe het journaal en met een half oog VI mee.
Verder Netflix :)
Alle reacties Link kopieren
Je moet ook niet naar al die flauwe shows kijken. Dan heb je er geen last van.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg een paar crimeseries op Net 5 en uiteraard Dokter Pol op NatGeo.
RTL is voor het plebs en daar distantieer ik mij van. ;-))
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Wij hebben zelfs geen digitale tv dus alleen een basis pakket met schijnbaar zielig weinig zenders. :biggrin:

Ik heb een paar series die ik download en kijk ook nog weleens het een en ander via youtube. Ideaal, kijken wanneer ik wil en geen reclame.
Jezus. Gewoon niet meer aanzetten dan he?

Waarom zou je dingen gaan kijken waar je geen zin in hebt.

Ik kijk ook al jaren niet meer naar de commerciele zenders. Op The Voice en HGT na, dat vinden de kinderen leuk. Verder nooit.

Of is dit weer een topic waarbij je even wil melden dat je beter bent dan het pleps? :popcorn:
Wie is Anna Nooshin?
Mag duidelijk zijn, ik kijk niet vaak. Wel graag een film die ik dan eerst via de electronische gids vind. Dat kan op de commerciële of de publieke zenders zijn, maakt mij niet uit.

Voor series op tv, kijk ik vaak te onregelmatig. Begin soms aan een serie maar zie zelden meer dan drie afleveringen achter elkaar. De laatste aflevering zie ik nooit.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 21-09-2017 22:54
1.47% gewijzigd
Fee-de-Goede schreef:
21-09-2017 22:50
Jezus. Gewoon niet meer aanzetten dan he?

Waarom zou je dingen gaan kijken waar je geen zin in hebt.

Ik kijk ook al jaren niet meer naar de commerciele zenders. Op The Voice en HGT na, dat vinden de kinderen leuk. Verder nooit.

Of is dit weer een topic waarbij je even wil melden dat je beter bent dan het pleps? :popcorn:
Geldt ook voor deze reactie.
Andersom schreef:
21-09-2017 22:53
Geldt ook voor deze reactie.
Waarom?
Andersom schreef:
21-09-2017 22:53
Geldt ook voor deze reactie.
Ow vertel eens waarom?
Alle reacties Link kopieren
Okay, je leest het AD en je kijkt RTL.
Ik neem het ter kennisgeving aan.
If accidentally read, induce vomiting.
Alle reacties Link kopieren
Niet meer naar kijken dan hé. Ik vind het wel leuk die uitgekauwde koppen, vooral als ik ondertussen de was aan het vouwen ben.
Als ik geen uitgekauwde kop bekijk, vouw ik niet.
Tv is sowieso ruk.
MoirenPhae schreef:
21-09-2017 22:40
BBC first heeft een paar goede series. Verder kijk ik af en toe het journaal en met een half oog VI mee.
Verder Netflix :)

Beiden fijn. Series kijken is echt fijn.

Ik kijk soms ook wel tv hoor, alleen zelf amper de commercielen.
Ow, ik kijk Hawai 5O ook wel eens mee met man. Vind de hoofdrolspeler wel oke. ;)
Fee-de-Goede schreef:
21-09-2017 23:09
Beiden fijn. Series kijken is echt fijn.

Ik kijk soms ook wel tv hoor, alleen zelf amper de commercielen.
Ow, ik kijk Hawai 5O ook wel eens mee met man. Vind de hoofdrolspeler wel oke. ;)
Ik vind Broken zo mooi.
Je vergeet Nikki Plessen in je OP te vermelden. Echt verschrikkelijk. TV staat hier (om deze reden) al minder aan. Ik zie haar nog wel eens bij RTL B. als ik RTL nieuws wil kijjken. Ze doet overdreven tot en met.

Dus zet je tv gewoon niet aan of zet het op een goede zender. Ik snap jouw ergenis niet.

Btw welke nieuwe gezichten zou jij dan willen zien of kunnen we daar wel naar raden?
anoniem_354755 wijzigde dit bericht op 21-09-2017 23:13
Reden: _
1.43% gewijzigd
MoirenPhae schreef:
21-09-2017 23:10
Ik vind Broken zo mooi.
Die ga ik eens zoeken. Ik heb wel over gehoord maar nog niks van gezien.
Ik hou niet van 'n bepaald type blondjes zoals die Chantal Jansen en Nicolette Kluijver en dat andere dommige blonde ding wat ook in voetbalvrouwen heeft gespeeld. Echt van zeikerige stemmetjes hebben ze en 'n veel te gelikt uiterlijk. Mannelijke presentatoren vind ik 'n stuk makkelijker weg kijken (en vooral luisteren)
Volgens mij kun je beter de flink oude koppen op tv gooien, lijkt mij interessanter dan die twintigers met een leuk smoeltje die goed autocue kunnen lezen.

Ik weet ook niet wie Anna Nooshin is trouwens. Score!
Fee-de-Goede schreef:
21-09-2017 23:13
Die ga ik eens zoeken. Ik heb wel over gehoord maar nog niks van gezien.
BBC first. Heel eenvoudig, maar zo menselijk. Ik vind het echt een goede en mooie serie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven