Entertainment alle pijlers

Zwarte deken over RTL

21-09-2017 22:26 164 berichten
Na aanleiding van dit artikel. https://www.ad.nl/show/er-ligt-een-zwar ... ~abce1e01/

Ik ben het er helemaal mee eens. Uitgekauwde herhaalde programma's. Elke keer weer die zelfde koppen. Chantal Janzen, Wendy van Dijk, Anna Nooshin etc ik erger me er mateloos aan. Hihi haha kijk mij eens grappig en leuk zijn, dat gemaakte clubje bah bah. RTL is toe aan iets nieuws met nieuwe frisse koppen.

Nieuwe frisse koppen op de buis

Totaal aantal stemmen: 95

Eens (87%)
Oneens (13%)
redbulletje schreef:
21-09-2017 23:57
Van mij mogen ze Ryanne van Dorst wel iets laten presenteren. Vast stukken leuker om te zien dan al die blonde 13 in 'n dozijn troela's met hun lijzige stemmetjes.
Ja eens.
Alle reacties Link kopieren
Het is al-tijd

Linda de Mol
Wendy van Dijk
Chantal Janzen
Nicolette van Dam
Nicolette Kluivert


Vermoeiend.
Ik ben het er mee eens. We zijn toe aan iets anders!
Wij hebben het tv pakket de deur uit gedaan. Hebben alleen nog maar internet nu. We hadden geen zin meer om te betalen voor iets waar we ons toch maar aan zitten te ergeren.
Fee-de-Goede schreef:
21-09-2017 22:58
Ow vertel eens waarom?
.
Dit is weer een 'ik zeik op Tas reactie, om te laten zien dat je beter bent dan Tas.
Andersom schreef:
22-09-2017 06:41
.
Dit is weer een 'ik zeik op Tas reactie, om te laten zien dat je beter bent dan Tas.
Beter in wat? In het niet elke keer zelfde soort topics openen?
Want dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
theatime schreef:
21-09-2017 23:57
Hier geen probleem, ik kijk zo weinig dat ik nu de meeste 'Bekende Nederlanders' bij expeditie Robinson niet ken. (ook rtl overigens)
Ik kijk wel gewoon tv (niet weinig maar ook echt niet de hele dag door) maar ik ken ze ook niet hoor, geen idee waar ik ze van moet kennen alleen Brace en lil' kleine (Jorik) kende ik maar die zitten in de muziekwereld dus nog nieteens echt van tv
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
22-09-2017 00:10
Ik vond oprecht de 5 uur show met Viola Holt een stuk leuker dan 5 uur live of hoe het ook heet. Tenenkrommend.
Ieuw, Viola Holt..... walchelijk.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Viooltjes forever !!! :cheer2: :cheer: :high5:

Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
22-09-2017 00:10
Ik kijk weinig TV, maar als ik soms wat meekrijg van "de jongens tegen de meisjes", "Alles mag op vrijdag/zaterdag", en alle hulp programma's dan irriteer ik me mateloos. Ik vind er niks aan, het is me te gemaakt. Als ik dan denk aan vroeger, Ron's Honeymoonquiz, De Suprise Show en dergelijke, dan vind ik heet contrast enorm. Hetzelfde geldt voor programma's als een dubbeltje op z'n kant. Ik vind het echt een belediging naar mensen die echt buiten hun schuld om in de financiële moeilijkheden zitten. Dit zijn veelal mensen met een prima inkomen en die gewoon teveel uitgeven. Het steeds herhalen van shows komt me ook de neus uit. Ga je een keer zitten voor een goed programma als "Ontvoerd" of "met open armen", is het weeeeer een herhaling. Bah!

Ook de schrijvers van goede tijden slechte tijden moeten heel erg oppassen, die verknallen het enorm met hun oersaaie en afgeraffelde verhaallijnen. Het regent klachten daarover maar ze gaan gewoon door. Zo jammer.

Nee, ik vind RTL niet meer wat het ooit was, alles moet zogenaamd modern, fris en hip. Ik hou er niet van. Ik vond oprecht de 5 uur show met Viola Holt een stuk leuker dan 5 uur live of hoe het ook heet. Tenenkrommend.


Over modern, fris en hip gesproken: geef mij maar MAX. Doen lekker hun eigen ding en dat is stukken leuker om te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Enige zender die ik echt vreselijk vind is SBS6.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk boulevard, late night, Johnny, miljoenenjacht en nog wel een aantal programma's denk ik. SBS ook, Utopia, Andre Hazes en nog wat pulp, heerlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik dacht dat er iemand dood was toen ik de titel las.
GinnyJones schreef:
22-09-2017 00:10
Ik kijk weinig TV, maar als ik soms wat meekrijg van "de jongens tegen de meisjes", "Alles mag op vrijdag/zaterdag", en alle hulp programma's dan irriteer ik me mateloos. Ik vind er niks aan, het is me te gemaakt. Als ik dan denk aan vroeger, Ron's Honeymoonquiz, De Suprise Show en dergelijke, dan vind ik heet contrast enorm. Hetzelfde geldt voor programma's als een dubbeltje op z'n kant. Ik vind het echt een belediging naar mensen die echt buiten hun schuld om in de financiële moeilijkheden zitten. Dit zijn veelal mensen met een prima inkomen en die gewoon teveel uitgeven. Het steeds herhalen van shows komt me ook de neus uit. Ga je een keer zitten voor een goed programma als "Ontvoerd" of "met open armen", is het weeeeer een herhaling. Bah!

Ook de schrijvers van goede tijden slechte tijden moeten heel erg oppassen, die verknallen het enorm met hun oersaaie en afgeraffelde verhaallijnen. Het regent klachten daarover maar ze gaan gewoon door. Zo jammer.

Nee, ik vind RTL niet meer wat het ooit was, alles moet zogenaamd modern, fris en hip. Ik hou er niet van. Ik vond oprecht de 5 uur show met Viola Holt een stuk leuker dan 5 uur live of hoe het ook heet. Tenenkrommend.
Gtst heeft dagelijks nog meer dan 1 miljoen kijkers.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
22-09-2017 07:58
Ik kijk boulevard, late night, Johnny, miljoenenjacht en nog wel een aantal programma's denk ik. SBS ook, Utopia, Andre Hazes en nog wat pulp, heerlijk.
Nous, vrouw naar mijn hart.

Als ik dit soort topics lees lijkt het alsof de Viva-vrouw voornamelijk geen tv kijkt. Of alleen hoogstaande tv-programma's.
Maar al die forumsters die wel die 'vreselijke' programma's kijken reageren wrsch niet, omdat zo'n topic een zeer voorspelbaar verloop heeft.

En dan is deze reactie van Nous een verademing wat mij betreft.
Ik krijg zelf de neiging om een opsomming te maken van alle RTL-programma's en te zeggen dat ik die allemaal kijk. Helaas ben ik te autistisch om te liegen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
22-09-2017 08:03
Ik dacht dat er iemand dood was toen ik de titel las.
En dit.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
mienbillekesjeuken schreef:
22-09-2017 07:49
Over modern, fris en hip gesproken: geef mij maar MAX. Doen lekker hun eigen ding en dat is stukken leuker om te kijken.
Precies! En die piepen een vloek hier en daar er gelukkig niet uit, zoals bijv in Utopia wel wordt gedaan.
MoirenPhae schreef:
21-09-2017 23:14
BBC first. Heel eenvoudig, maar zo menselijk. Ik vind het echt een goede en mooie serie.

Gewoon BBC 1 toch? Dat kijk ik nog wel es :proud:
O en Max idd :kneel:
Nouschi schreef:
22-09-2017 07:58
Ik kijk boulevard, late night, Johnny, miljoenenjacht en nog wel een aantal programma's denk ik. SBS ook, Utopia, Andre Hazes en nog wat pulp, heerlijk.
Ik kijk alles bij elkaar ook wel wat pulp; utopia, mensenkennis, die modellenprogrammas, steenrijk-straatarm, robinson, etc. Kijkt best lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
22-09-2017 08:16
O en Max idd :kneel:
Ohww dat reisprogramma, zó lekker kijken :-D
nouschi wijzigde dit bericht op 22-09-2017 08:28
1.39% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
eens met Nous
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik kijk juist graag naar commerciele zenders. NPO 1,2 en 3 zet ik haast nooit op, hooguit de herhaling van Pauw maar vaak vind ik er niks aan. Chantal Janzen vind ik heel erg leuk maar mensen zoals Jandino, Humberto en Geer en Goor mogen wat mij betreft direct van de buis af. Ik volg ook een aantal programma's op TLC.
Alle reacties Link kopieren
O ja, TLC: my 600 lbs life (ofzo). Godt wat voel ik me dan heerlijk dun.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Momenteel kijk ik best wat op rtl. Deze week ziek thuis en heb alle modellen programma's gekeken en dat programma van Linda en kijk koffietijd met een half oog. Verder Dance Dance Dance en af en toe boulevard. Late night ben ik afgelopen seizoen bij afgehaakt. Kijk ik nog maar sporadisch.
Programma van Johnny de Mol vind ik ook erg leuk.

Geer en Goor en al de spel shows en de kneuzen programma's kijk ik dan weer niet daar kan ik echt niet tegen.
Alle reacties Link kopieren
Oh TLC, The Busbys :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven