Entertainment alle pijlers

Waar oud en nieuw vieren?

24-11-2017 14:15 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva'ers!

Samen met een paar vriendinnen ben ik op zoek naar een leuk feest met oud & nieuw.
Zelf kom ik uit een klein dorpje waar elk jaar hetzelfde feest wordt gegeven, maar dat heb ik nu wel gezien.
We zijn op internet op zoek gegaan, maar zien door de bomen het bos niet meer. Er zijn zóveel feesten, maar hoe weet je nou welke echt leuk is? We zijn gewoon op zoek naar een feest met een leuke sfeer, het soort muziek maakt niet zoveel uit.

Welke feesten hebben jullie ervaring mee en bevielen wel of niet goed?

Aantal vereisten:
- geen feest waar iedereen aan de drugs zit
- we zijn begin 20, maar nog niet allemaal boven de 21, dus 21+ feesten vallen af
- Locatie is geen probleem, mag door heel Nederland zijn. (grote stad lijkt ons wel het leukst!)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk om oud & nieuw in de Efeling te vieren, voor mij is dat een groot feest :cheer2:

Maar ik neem aan dat je een dance-feest of zoiets bedoelt?
Mooie woorden zijn niet altijd eerlijk, eerlijke woorden zijn niet altijd mooi.
Alle reacties Link kopieren
https://www.edinburghshogmanay.com/

Is niet in Nederland, maar echt de leukste oud en nieuw party ooit!
*Visje* schreef:
24-11-2017 15:01
Ik vind het leuk om oud & nieuw in de Efeling te vieren, voor mij is dat een groot feest :cheer2:

Maar ik neem aan dat je een dance-feest of zoiets bedoelt?
Haha, die wilde ik ook als tip geven. Is zo leuk, ik heb hekel aan oud&nieuw (verplichtingen etc) maar dat jaar vond ik het wel oke omdat we in de Efteling waren. :)
Alle reacties Link kopieren
*Visje* schreef:
24-11-2017 15:01
Ik vind het leuk om oud & nieuw in de Efeling te vieren, voor mij is dat een groot feest :cheer2:

Maar ik neem aan dat je een dance-feest of zoiets bedoelt?
Jaaa, ik bedoelde inderdaad meer een dance-feest achtig iets.
Maar wel leuk om te lezen dat de Efteling met oud & nieuw in trek is haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven