Entertainment alle pijlers

De buit

19-02-2019 15:18 9 berichten
Een sociaal experiment waarbij 10 Helvoirtenaren een busje beroven en daarbij 80000 euro buit maken.
Dit bedrag wordt onderling verdeeld en de daders hebben de opdracht hun deel van de buit te verplaatsen, een aankoop te doen van ca 1000 euro cash en een donatie te doen van 500 euro.
Ondertussen is een rechercheteam actief om de daders op te sporen. Wie na 2 weken nog niet betrapt is mag zijn of haar deel van de buit houden.

Wie kijkt ook? NPO3
Alle reacties Link kopieren
Ik niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik kijk maar volgens mij is dit al bijna afgelopen
Ik was deze week pas begonnen met kijken en ben nu bij.
Vind het wel opmerkelijk dat de deelnemers weer zo nonchalant met hun telefoons om gaan terwijl vergelijkbare opsporingsprogramma's uitwijzen dat je daarmee het eerst tegen de lamp loopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gekeken maar vond het niet leuk. Het voelde niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch zo enorm in scène gezet, net als bij Hunted. Politieteam wordt het wel erg makkelijk op een presenteerblaadje gebracht. Zo gaat het in de werkelijkheid echt niet. Huiszoekingen zonder bevel, iedereen maar onder de tap, verhoren zonder advocaat. Ben enorm op dit concept afgeknapt.
Bladiebladiebla2016 schreef:
19-02-2019 18:31
Ik heb het gekeken maar vond het niet leuk. Het voelde niet echt.
Ik kijk het uit omdat ik er aan begonnen ben maar het kan mij ook niet erg pakken nee. Afgelopen maandag deed ik er al andere dingen naast dus dat zegt genoeg. Een nieuw seizoen hoeft voor mij ook niet. Het weet me niet erg te boeien allemaal en staat meer aan op de achtergrond.
Het concept spreekt mij wel erg aan. Snap dat het allemaal aangepast is aan een spel wat maar 2 weken duurt en ze dus niet op de bureaucratische manier te werk gaan waarbij een tap aanvragen wellicht maanden in beslag neemt.
Ik hou hier van. De spanning die je als kandidaat voelt omdat je je telkens in de gaten gehouden voelt. Ik hoop dat de vader en zoon gaan winnen. Maar die tracker onder hun auto zal vader wel de das om kunnen doen vrees ik.
De laatste aflevering had 'n leuke ontknoping.
Jammer van de slechte kijkcijfers, voor mij mogen ze namelijk nog zo'n serie maken.

https://www.bd.nl/meierij/de-buit-laat- ... ~ad1fb59c/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven