Entertainment alle pijlers

Zitplaatsen ziggo dome

07-03-2019 16:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 kaartjes voor een concert in de Ziggo Dome in vak 103, rij 7. Zijn dit goeie kaartjes (goed zicht, niet te ver af?) of is vak 102/111 toch beter?

Iemand ervaring?
http://www.mapaplan.com/seating-plan/am ... lution.htm
Kijk je daar niet naar voordat je kaartjes koopt?
Alle reacties Link kopieren
Jawel en de plattegrond heb ik gezien. Alleen vroeg me af of iemand ervaringen had om daar te zitten en of vak 102-111 niet beter is.
Alle reacties Link kopieren
Zijn beide prima, zit niet veel verschil in toch? 102 is meer van de zijkant maar dichterbij en bij 103 heb ik al een wat breder beeld. Maar ongeveer even goed denk ik.
superduba schreef:
07-03-2019 16:13
Jawel en de plattegrond heb ik gezien. Alleen vroeg me af of iemand ervaringen had om daar te zitten en of vak 102-111 niet beter is.
Je hebt de kaartjes al, dan is het toch niet meer relevant?
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
07-03-2019 16:19
Je hebt de kaartjes al, dan is het toch niet meer relevant?
Jawel! Dan ga ik morgen voor betere kaartjes 😊 morgen begint de echte verkoop!
Alle reacties Link kopieren
butterfly- schreef:
07-03-2019 16:15
Zijn beide prima, zit niet veel verschil in toch? 102 is meer van de zijkant maar dichterbij en bij 103 heb ik al een wat breder beeld. Maar ongeveer even goed denk ik.
Dankje 😊👍
superduba schreef:
07-03-2019 16:21
Jawel! Dan ga ik morgen voor betere kaartjes 😊 morgen begint de echte verkoop!
Ah zo!
Ik vind het prima vakken trouwens :)
Ligt er aan naar wat voor event je gaat en hoe het podium is opgebouwd. Bij 102/111 kun je pech hebben dat je een deel niet kunt zien als er allerlei attributen en hoogte verschillen zijn op het podium , dan is 103 beter. Maar ik heb bij Cirque du soleil een keer aan een van de zijkanten gezeten en mocht ik daar nog een keer heen gaan voor een voorstelling dan kies ik toch voor vak 105-108 of 205-210 want omdat ik aan de zijkant zat vielen sommige effecten weg en kon ik het niet helemaal volgen.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om het concert van Christina Aguilera. Dus er is een kans dat er toeters en bellen gaan komen op hef podium haha!
Alle reacties Link kopieren
superduba schreef:
07-03-2019 16:52
Het gaat om het concert van Christina Aguilera. Dus er is een kans dat er toeters en bellen gaan komen op hef podium haha!
Dan zou ik 103 doen!
Alle reacties Link kopieren
Als je nog kunt wijzigen zou ik voor zaalkaarten gaan. Vanaf de zitplaatsen vind ik het net of je televisie zit te kijken. Plus dat er nog meer mensen door het concert heen zitten de ouwehoeren dan als je op de vloer staat.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
07-03-2019 17:15
Als je nog kunt wijzigen zou ik voor zaalkaarten gaan. Vanaf de zitplaatsen vind ik het net of je televisie zit te kijken. Plus dat er nog meer mensen door het concert heen zitten de ouwehoeren dan als je op de vloer staat.
Maar ik ben echt heel klein en mijn ervaring is dat ik in de zaal nooit iets zie :( en ik hou ook niet zo van voren kruipen en me er tussen wurmen.
Alle reacties Link kopieren
Kaartjes in vak 102 en dan een mooie rij waren vanaf 350-450 euro. Beetje teveel van het goeie haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven