Entertainment alle pijlers

The OA *spoilers!*

24-03-2019 21:17 14 berichten
Net af. Jeetje!!
Volgens mij heb ik zo veel gemist en moet ik hem nog eens zien. Maar jeetje!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net klaar met seizoen 2. Geweldig seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat hem bezinken, maar ga hem zeker nog eens kijken.

Was door het einde wel bang dat ze het verhaal gaan rekken, maar google vertelde dat ze een verhaal hebben voor 5 seizoenen. Dus een afgerond verhaal en nog 3 seizoenen genieten.
Helaas is het ook een arbeidsintensieve serie om te maken, doordat elk seizoen en elke aflevering compleet anders is. Dus het wordt weer geduld hebben :(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me trouwens afvraag wat er met het host lichaam gebeurd als ze door springen. Sterft het of neemt de host weer de leiding? En de lichamen van de 5 in onze dimensie?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
24-03-2019 21:29
Ik laat hem bezinken, maar ga hem zeker nog eens kijken.

Was door het einde wel bang dat ze het verhaal gaan rekken, maar google vertelde dat ze een verhaal hebben voor 5 seizoenen. Dus een afgerond verhaal en nog 3 seizoenen genieten.
Helaas is het ook een arbeidsintensieve serie om te maken, doordat elk seizoen en elke aflevering compleet anders is. Dus het wordt weer geduld hebben :(
Zoveel seizoenen nog? Dat is wel een fijn vooruitzicht :D
Ik hoop wel dat er niet zoveel jaar tussen zit steeds.

Ik vond het geweldig dat dit seizoen zo totaal anders was dan het vorige en toch klopte het.
lollypopje schreef:
24-03-2019 21:33
Wat ik me trouwens afvraag wat er met het host lichaam gebeurd als ze door springen. Sterft het of neemt de host weer de leiding? En de lichamen van de 5 in onze dimensie?
Nav van die Française, eerst 911 bellen en dan sterven, denk ik dat de host weer volledige zeggenschap over het lichaam krijgt.
Alle reacties Link kopieren
En nog iets, maar misschien heb ik dar gemist. Die politiepsycholoog leek in seizoen 1 sceptisch en nu leek hij vanalles te weten. Dat kwam voor mij nogal uit het niets, of heb ik iets gemist?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik snap alleen het nut van die octopus niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
24-03-2019 21:37
En nog iets, maar misschien heb ik dar gemist. Die politiepsycholoog leek in seizoen 1 sceptisch en nu leek hij vanalles te weten. Dat kwam voor mij nogal uit het niets, of heb ik iets gemist?
Hij was daar "gestuurd" om OA te beschermen. Dat vertelde hij aan die jongen die hij in seizoen 1 in haar huis tegen kwam.
Ik ben bij aflevering 3 en zit nog in de 'huh??' fase.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb seizoen 2 helemaal bekeken.
Maar pfff wat vond ik het af en toe moeilijk om alles te begrijpen.

En dan een aflevering in dat huis bijna alles in het donker gefilmd.
Dat vind ik zo vervelend. Je ziet helemaal niet wat er gebeurt.

Maar blijft natuurlijk een apart, intrigerend verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Zo... Ik heb net ook het 2e seizoen afgekeken, je moet er maar niet teveel bij nadenken haha.
Ik vond vooral de aflevering met die inktvis te raar en niet nodig. Verder is 't een mooie rare serie die erg goed in elkaar zit.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zocht dit topic. Ik ben net klaar met seizoen 2 (heb 1 ook pas vorige week gezien, dus nog vers).
Ik dacht op het moment dat oA in die boom hing, oké ik kap ermee, maar toen bleken het dus hallucinaties?
Moet het nog even laten bezinken ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven