Entertainment alle pijlers

Kleuters tegen kwalen.

09-04-2019 12:48 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw programma van omroep Max waarin senioren in een zorghotel bezoek krijgen van kleuters. Ik vond het verrassend leuk, Angela de Jong gelukkig ook. https://www.ad.nl/show/kleuters-werken- ... ~aa59e118/ :)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het programma niet en ik begin ook een steeds grotere hekel te krijgen aan Mevrouw Angela de Jong!
Alsof de kijker van tegenwoordig eerst nog even moet afwachten wat strenge Tante Angela er van vind.. alvorens we zelf bepalen of we een tv programma wel of niet leuk vinden.
Gut, wat moet die vrouw naar een pot overjarige augurken ruiken!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gezien en vond het een ontzettend leuk programma. Kinderen maken je blij ook al zeg je zelf vantevoren dat je niks met kinderen hebt, je zag bij de oude mensen bij iedereen verandering.
Ik denk dat deze mensen bijna of misschien wel allemaal zowel fysiek als mentaal hoger scoren na de 6 weken. Ben er in ieder geval benieuwd naar.
En wat mevr Angela de Jong ervan vindt, intereseert mij niet. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het programma niet gezien maar ik kan eigenlijk stiekem niet wachten tot RB er nu even inkomt als ze hoort dat als ze oud en ziek is opgezadeld wordt met kleuters om haar leven beter te maken.

RB: kun je even reflecteren op deze ontwikkeling?
Alle reacties Link kopieren
Het programma ook gezien en ik heb er van genoten. De onbevangenheid van die kleintjes en het afwachtende van sommige ouderen. Ik ben benieuwd of die stugge, beetje verbitterde mevrouw nog gaat ontdooien. En die eenzame mijnheer die helemaal opleefde met een puppy op zijn schoot, zo lief! Ga zeker de volgende afleveringen ook kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook een leuk programma.
Ik vond het geweldig en moest bijna een traan wegpinken toen meneer Berendsen met die puppy zat.
florence13 schreef:
09-04-2019 13:12
Ik heb het programma niet gezien maar ik kan eigenlijk stiekem niet wachten tot RB er nu even inkomt als ze hoort dat als ze oud en ziek is opgezadeld wordt met kleuters om haar leven beter te maken.

RB: kun je even reflecteren op deze ontwikkeling?
Ik kreeg idd al een halve hartverzakking bij t lezen van dit bericht!
o_o :O

Lijkt me je reinste kwelling!
Pindakaasjes schreef:
09-04-2019 12:58
Ik ken het programma niet en ik begin ook een steeds grotere hekel te krijgen aan Mevrouw Angela de Jong!
Alsof de kijker van tegenwoordig eerst nog even moet afwachten wat strenge Tante Angela er van vind.. alvorens we zelf bepalen of we een tv programma wel of niet leuk vinden.
Gut, wat moet die vrouw naar een pot overjarige augurken ruiken!!
Wat mevrouw De Jong of welke recensiemaker dan ook betreft ben ik net een tefalpan. Wat die zeggen glijdt van me af als water van een eend. Ik heb aan mijn eigen mening meer dan genoeg :biggrin:

Ze zit ook achter een betaalmuurtje, daar kom ik sowieso zelden.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-04-2019 13:29
Ik kreeg idd al een halve hartverzakking bij t lezen van dit bericht!
o_o :O

Lijkt me je reinste kwelling!

:rofl:
Gaat het alweer? :there: Jij krijgt tzt gewoon dat pilletje hoor.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quattro-stagioni schreef:
09-04-2019 13:34
Wat mevrouw De Jong of welke recensiemaker dan ook betreft ben ik net een tefalpan. Wat die zeggen glijdt van me af als water van een eend. Ik heb aan mijn eigen mening meer dan genoeg :biggrin:

Ze zit ook achter een betaalmuurtje, daar kom ik sowieso zelden.

Goedzo! :there:
redbulletje schreef:
09-04-2019 13:29
Ik kreeg idd al een halve hartverzakking bij t lezen van dit bericht!
o_o :O

Lijkt me je reinste kwelling!
Tegen die tijd ben je even kinds (0;
Alle reacties Link kopieren
dubbel.
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 09-04-2019 14:54
97.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-04-2019 13:29
Ik kreeg idd al een halve hartverzakking bij t lezen van dit bericht!
o_o :O

Lijkt me je reinste kwelling!

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-04-2019 16:37
Reden: Op de man
52.16% gewijzigd
Pindakaasjes schreef:
09-04-2019 14:49
[...]

Wat een aannames weer.
Ik hou ook niet van kinderen, geen partner, geen werk wel familie, maar die mogen wegblijven. En geen invulling. Precies zoals Redbulletje.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-04-2019 16:38
Reden: Quote op de man
46.13% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven