Entertainment alle pijlers

Just tattoo of us

08-05-2019 13:01 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met stip op 1 als het om bagger op de tv gaat: Just tattoo of us.

De 'zeer talentvolle' presentatoren Jamie Vaes (fillerverloofde van Lil Kleine) en Koen "Kardashian" (bekend (?) van weinig wat er in het leven echt toe doet) presenteren op MTV het programma Just tattoo of us.
Hierbij mogen twee kandidaten die elkaar kennen (vrienden, familie, stelletje) bij elkaar een tatoeage laten zetten die ze voor elkaar uitkiezen en ook op welke plek die komt. Resultaat verschrikkelijk lelijke en vulgaire tatoeages. Ik snap niet dat professionele tatoeerders zich hiervoor lenen en dat mensen hier aan mee doen begrijp ik al helemaal niet.
Tipje van de sluier: je ziet veel navels ineens een andere functie krijgen.
Gaat dit programma niet te ver? Ik lees over mensen die veel spijt hebben van hun deelname. Wat vinden jullie?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het fantastisch! Deelnemers weten waar ze aan beginnen want er zijn al een UK en een US-versie. En het zijn allemaal volwassenen.
Soms zijn het trouwens niet eens "prank-tattoos", maar zit er een hele mooie betekenis achter. En ze zijn prachtig gezet.

Als je het niks vindt, kijk je niet.
nessemeisje wijzigde dit bericht op 08-05-2019 13:10
Reden: toevoeging
6.81% gewijzigd
Er zijn helaas zoveel van dit soort "bagger" programma's.
Ik kijk er niet naar en vind mensen die er aan deelnemen vaak niet de snuggerste.
Ze ruiken vaak geld en dan denken ze niet meer na.

"Vroeger" waren er nog gewoon leuke show en tv programma's op tv, zoals: zeg n's Aa vrienden voor het leven het zonnetje in huis vrouwenvleugel.

Nu moet het allemaal vulgair zijn.
Erg jammer en ook sneu voor de echte "performing artists."
Alle reacties Link kopieren
Voorbeeldje:

Afbeelding

De rechtste tatoeage moet de doos voorstellen van de ex van deze persoon.
Zijn vriend links heeft een afbeelding van de moeder van de ander gekregen....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Echt een kansloos programma inderdaad.
Afbeelding
Die Koen lijkt trouwens sprekend op The Joker.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Raad waar deze gezet is:
Afbeelding
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of het tegenwoordig allemaal moet shockeren. Als het maar kijkers trekt, dan rinkelt de kassa. Maar soms moeten mensen echt tegen zichzelf beschermd worden. Er zijn deelnemers bij wie de vriendschap echt over is gegaan.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Labrujajoder schreef:
08-05-2019 13:07
(...)
"Vroeger" waren er nog gewoon leuke show en tv programma's op tv, zoals: zeg n's Aa vrienden voor het leven het zonnetje in huis vrouwenvleugel.
(...)
Oh my god, dat zijn series van dertig jaar geleden (keek ik ook namelijk). Er is tussendoor (tussen Rons honeymoonquiz en Just Tattoo of us) toch wel íets leuks geweest?
Hier is al een topic over: entertainment/just-tattoo-of-us-benelux ... ges/439792
Heel bizar ja. En het ergste is dat het een soort lopende band werk is, met heel weinig aandacht voor de tattoeage of de personen, heel korte items steeds.
nessemeisje schreef:
08-05-2019 13:28
Oh my god, dat zijn series van dertig jaar geleden (keek ik ook namelijk). Er is tussendoor (tussen Rons honeymoonquiz en Just Tattoo of us) toch wel íets leuks geweest?
Misschien toen in in het buitenland woondde.
Maar ik ben inmiddels alweer bijna 20 jaar terug en ben niks meer interessants tegengekomen van nederlandse producties dan.

Misschien heb je een tip voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke guilty pleasure. Zó fout.

Ik kijk normaal alleen naar series met inhoud, maar dit vond ik toch leuk om te volgen.
Labrujajoder schreef:
08-05-2019 20:01
Misschien toen in in het buitenland woondde.
Maar ik ben inmiddels alweer bijna 20 jaar terug en ben niks meer interessants tegengekomen van nederlandse producties dan.

Misschien heb je een tip voor mij?

Penoza, De 12 van Oldenheim, Het geheime dagboek van Hendrik Groen, Gooische Vrouwen, Celblok H, Dokter, Tinus, Meiden van De Wit, 't Schaep met de 5 pooten, De Luizenmoeder, Ramses, Twee voor Twaalf, Met het Mes op Tafel, Het geheim van de Meester, Van onschatbare waarde, Beau Five Days Inside, Andere Tijden, Topdokters en zo kan ik nog wel even doorgaan.
nerdopviva schreef:
08-05-2019 20:12
Penoza, De 12 van Oldenheim, Het geheime dagboek van Hendrik Groen, Gooische Vrouwen, Celblok H, Dokter, Tinus, Meiden van De Wit, 't Schaep met de 5 pooten, De Luizenmoeder, Ramses, Twee voor Twaalf, Met het Mes op Tafel, Het geheim van de Meester, Van onschatbare waarde, Beau Five Days Inside, Andere Tijden, Topdokters en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Bedankt!
Topdokter en Beau five days kijk ik inderdaad.
Ook gestalkt. Maar ik vind dit meer "docu" shows.

Ik vind gewoon dat er tegenwoordig te overdreven geacteerd word. Het ziet er onecht uit.

"Vroeger" was het "echter".
Zo'n serie als bijv:"Medisch Centrum West," ik zat altijd aan de buis gekluisterd.
Zeker als Marc Klein Essink in beeld kwam :lol:

Die mensen acteerden gewoon echt en zagen er ook "echt" uit.

Nu is het vaak allemaal opgevuld met fillers en weet ik niet wat.
En over the top.
Alle reacties Link kopieren
Tja niemand dwingt hen om deel te nemen of jou om te kijken
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Labrujajoder schreef:
08-05-2019 20:24
Bedankt!
Topdokter en Beau five days kijk ik inderdaad.
Ook gestalkt. Maar ik vind dit meer "docu" shows.

Ik vind gewoon dat er tegenwoordig te overdreven geacteerd word. Het ziet er onecht uit.

"Vroeger" was het "echter".
Zo'n serie als bijv:"Medisch Centrum West," ik zat altijd aan de buis gekluisterd.
Zeker als Marc Klein Essink in beeld kwam :lol:

Die mensen acteerden gewoon echt en zagen er ook "echt" uit.

Nu is het vaak allemaal opgevuld met fillers en weet ik niet wat.
En over the top.
Ja ik vond dat ook topseries, maar als je nu terugkijkt staat het schaamrood me ook vaak op mijn kaken, echt cringe.
Alle reacties Link kopieren
Nooit geweten wat een planga was😁
die ik wilde bestaat al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven