Entertainment alle pijlers

Beau en de veteranen

04-06-2019 20:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook? Ik ben er erg van onder de indruk; de verhalen, ervaringen en de aanpak van de PTSS. Beau pakt het weer heel integer aan. Zonder sensatie laat hij zien wat deze mensen toen en nu nog doormaken; elke dag oorlog.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil weleens vrolijker dingen zien op de tv.
Dus ik kijk niet.
Ik kijk. Heftig hoor.
Ik kijk wel. Ik vind dit verhaal zo zo zo ontzettend heftig. Ben er stil van.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Harold wil zo graag de waardering, ik vraag me af op welke manier. Hij voelt zich zo in de steek gelaten door, defensie, de regering, de omgeving?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik kijk ook, heb gewerkt met militairen en ken meerdere mensen die op uitzending zijn geweest naar verschillende missies. Merk dat het mij erg raakt, die emoties, de verhalen. Zo bekend en toch ver van mijn bed. En wat doet Beau het weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het Lastig met Harold. Hij is in mijn ogen, zeer star en irrationeel. Hij heeft de onmogelijke eis dat men hem ten allen tijden moet begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Die Harold loopt al 35 jaar met dit gevoel rond en hij voelt zich nergens gehoord. Volgens mij moet hij kapot zijn van binnen. Dit wens je niemand toe. Lijkt me verschrikkelijk. En ik zie voorlopig ook nog geen lichtpuntje voor hem.

Mooi dat dit soort reizen al lange tijd bestaan. Ik hoop dat ze er echt iets aan gaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
04-06-2019 21:51
Ik vind het Lastig met Harold. Hij is in mijn ogen, zeer star en irrationeel. Hij heeft de onmogelijke eis dat men hem ten allen tijden moet begrijpen.
Harold heeft ptss doordat hij vreselijke dingen heeft meegemaakt.

En jij zit hem te veroordelen.

Hij heeft hier ook niet om gevraagd
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
04-06-2019 21:51
Ik vind het Lastig met Harold. Hij is in mijn ogen, zeer star en irrationeel. Hij heeft de onmogelijke eis dat men hem ten allen tijden moet begrijpen.
Harold heeft ptss doordat hij vreselijke dingen heeft meegemaakt.

En jij zit hem te veroordelen.

Hij heeft hier ook niet om gevraagd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven