Entertainment alle pijlers

lieve Martine...

08-06-2019 00:17 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ach, lieve lieve martine bijl...
Ik vind je geweldig en dat blijft zo.
Het eerbetoon aan jou maakt dat je veel meer was dan ik dacht, een vakvrouw, een carrièredame maar vooral gewoon een oprecht mens. Wat zul jij gemist worden!

Ik ben vrij jong: dus kende Martine vooral van hak en heel Holland bakt.
Nu gekeken naar haar eerbetoon...
Ik vond het zo bijzonder, wat was ze veelzijdig!

Ik vind dat Martine een topic waard is en kon het niet vinden...
Een mooie vrouw, op alle vlakken. Ik zal haar ook missen...
Alle reacties Link kopieren
Heb het programma gezien vanavond. Wat n veelzijdig talent. Kende wel veel van haar.maar lang niet alles.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit Heel Holland Bakt gezien, en het eerbetoon ook niet, ook nooit een kinderboek gelezen, maar ze was een ongelooflijk multitalent die werkelijk alles meehad. Boeken, mooie poppen, teksten, vertalingen, cabaret, presentatie, schitterende bruine stem. Heel assertief. En zo mooi. Er was haast niets wat ze niet beter kon dan ieder ander. Misschien topsporten; daarvan ken ik haar niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Heel Holland bakt keek ik ook nooit.
Maar ik was altijd al n fan van haar. mijn vader ook nog op hoge leeftijd. 😅
Hij vond geloof ik vooral haar uiterlijk mooi. Zo lief en zo elfachtig .ze leek zo.n zacht karakter te hebben, Heb haar natuurlijk niet gekend .maar dat vileine toontje van haar vond ik geweldig .ze iets zeggen met n hele lieve lach.terwijl ze gewoon iemand die ze niet zo leuk vond. de grond in trapte. Ook de stukjes als de journaliste Agnes de Boer.
die zij speelde . In n dubbelrol. :rofl:

En de t.v .serie het zonnetje in huis.keek ik wel altijd.en moest daar vreselijk om lachen.
Die poppen zag ik gisteravond voor het eerst. Ja veelzijdig was ze wel.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven