Entertainment alle pijlers

Laatste seizoen OITNB spoilers

27-07-2019 23:14 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit een beetje te twijfelen of ik het laatste seizoen van “Orange is the new black” zal gaan kijken.
Vorige seizoenen vond ik allemaal erg leuk/lichtelijk verslavend om te kijken. Maar ik kan me nogal verliezen in bepaalde personages en erg meeleven. Feel good zit er natuurlijk niet in met een gevangenisserie maar in een recensie las ik dat dit seizoen wel erg grimmig is en dat er, in tegenstelling tot de andere seizoenen, helemaal niks te lachen is. En dat er ook ingespeeld wordt op de huidige situatie in Amerika met alle illegale immigranten die nu onder erbarmelijke omstandigheden vast zitten.
En ja het is maar een serie natuurlijk maar het zou zomaar echt kunnen zijn.
Voor degene die het gezien hebben: wat vonden jullie ervan?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb wel gelachen hoor, maar ik ben nog niet klaar met kijken.
Ben bij aflevering 8. Ik vind het juist verademend dat ze op de huidige situatie in de VS inspringen. Weet dus niet hoe de serie eindigt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij afl 6 nu en ik vind er echt niets aan. Andere jaren meteen bij start nieuw seizoen in een weekend alle afleveringen gekeken en nu kom ik er gewoon niet in.
Alle reacties Link kopieren
Hhhmm oké. Misschien ook wel beter als ik maar 1 aflevering per keer doe en dan daarna 2 afleveringen van the fresh prince ofzo ter compensatie 😜
Alle reacties Link kopieren
marjon1980 schreef:
28-07-2019 00:31
Ik ben bij afl 6 nu en ik vind er echt niets aan. Andere jaren meteen bij start nieuw seizoen in een weekend alle afleveringen gekeken en nu kom ik er gewoon niet in.
Is het dan saai ofzo?
Alle reacties Link kopieren
maze schreef:
28-07-2019 00:33
Is het dan saai ofzo?
Ja, ik vind het saai. Afgelopen seizoenen vond ik er veel meer spanning inzitten. Ik ben pas bij afl 6 dus er kan natuurlijk nog van alles gebeuren maar tot nu toe kan het me echt niet boeien.
Alle reacties Link kopieren
Jammer!
Hopelijk eindigt het wel een beetje “leuk” dan!
Ik heb alles in 2 dagen gekeken en ik vind het juist een erg sterk seizoen. Wellicht wat minder grappig, maar zo luchtig vond ik de afgelopen 2 seizoenen ook al niet meer.

Hoe het met sommige personages eindigt, is wel hartverscheurend. Ik heb wel wat traantjes gelaten.
Alle reacties Link kopieren
Ceridwen91 schreef:
28-07-2019 07:48

Hoe het met sommige personages eindigt, is wel hartverscheurend. Ik heb wel wat traantjes gelaten.
Vertel! Ben wel benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook net klaar. Sommige gevallen lopen slecht af, maar gelukkig niet voor iedereen. Leuk ook dat je zoveel bekende gezichten nog heel even terug zag in de laatste aflevering.

Hartverscheurend vond ik Klara. Kinderen afgenomen en eigenlijk voor dood achtergelaten.
Ik vond de verhaallijn van Tasty ook zwaar maar wel echt heel goed. Mooi hoe zij zichzelf terugvond.
Pennsatucky's diploma :'(
Alle reacties Link kopieren
Hhhmm ik twijfel nog steeds haha!
Alle reacties Link kopieren
Maar blijft Tasty wel die levenslange gevangenisstraf houden of komt er nog gerechtigheid?
Alle reacties Link kopieren
Nee er komt geen gerechtigheid voor Tasty, maar aan het einde ben je toch wel blij voor haar, hoe zij zich uit het dal heeft gekregen en weer haar spontane en proactieve zelf is geworden. Ik vind het goed dat niet iedereen een happy end heeft, want dat zou ook niet realistisch zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja vind ik ook wel maar ik blijf het dan toch een soort van zielig vinden.
Ook al is het niet echt haha!
Alle reacties Link kopieren
Als je al 6 seizoenen hebt gekeken, kan deze er ook wel bij. Hup kijken jij :hyper:

Je mist toch wat als je niet weet hoe alle verhalen eindigen? Bereid je gewoon voor op redelijk wat slechte eindes, dan weet je dat alvast.

Ik wil ook best alles al spoileren hoor, als je je daar beter bij voelt ;)
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
28-07-2019 23:08
Als je al 6 seizoenen hebt gekeken, kan deze er ook wel bij. Hup kijken jij :hyper:

Je mist toch wat als je niet weet hoe alle verhalen eindigen? Bereid je gewoon voor op redelijk wat slechte eindes, dan weet je dat alvast.

Ik wil ook best alles al spoileren hoor, als je je daar beter bij voelt ;)
Hahahaha!
Ik kan me gewoon soms erg verliezen in een serie. Toen Netflix er net was in Nederland heb ik in twee dagen seizoen 1 gekeken. Was toen natuurlijk iets heel nieuws. Bingewatchen had ik nog nooit van gehoord.
Die avond had ik een teamvergadering en ik was echt een soort gebrainwasht. Kon alleen maar denken in termen als “bitches” en de vrouwen in mijn team vergelijken met de inmates haha!

Dus jaaaaaa please graag spoilers!
Alle reacties Link kopieren
Maar het is toch niet leuk als je alles al weet? Zijn er specifieke dingen die je wilt weten? Ik kan alvast zeggen dat er iemand doodgaat. Sommige inmates komen vrij, anderen worden gedeporteerd. Er worden mensen ontslagen, er is een MeToo schandaal, iemand komt weer terug in de gevangenis, mensen draaien door, en er is ofc de relatie van Piper en Alex. Dus... wat wil je weten?
Ik vind het vooral cool dat het Hollandse Tony Chocolonely een regelrechte shout-out gekregen heeft.

Ik vond het verder ook een mooi seizoen. Wel af en toe even flink slikken. Maar zo is het leven.
Alle reacties Link kopieren
Eeeeh ja ik wil wel weten wie er doodgaat en wie er terug komt.
Die hele Piper interesseert me eigenlijk niet zo want die vind ik maar irritant.
Alle reacties Link kopieren
En is Klara een nieuw personage? Kan me haar niet herinneren? Is alweer een jaar geleden natuurlijk.
Soms weet ik niet eens meer wat ik gister gegeten heb dus laat staan dit
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
28-07-2019 23:33
Ik vind het vooral cool dat het Hollandse Tony Chocolonely een regelrechte shout-out gekregen heeft
Echt? Wat leuk! Hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
En ja ik ❤️ spoilers.
Las vroeger (en soms nog steeds wel) ook na een paar bladzijdes in een boek ook alvast de laatste paar 🙈
Haalt toch een soort de spanning weg en dan gaat het minder onder mijn huid zitten. Raar maar waar
Alle reacties Link kopieren
Tiffany Doggett aka Pennsatucky verlaat de gevangenis in een bodybag.

Klara is inderdaad nieuw. Aan het einde van s6 wordt Flores naar ICE gebracht voor deportatie. Zij ontmoet Klara daar. Haar zaak loopt niet goed af. Die van Flores wel.

Aleida Diaz gaat de fout in en komt terug in de gevangenis. Niet heen onverwacht toch? ;)
Alle reacties Link kopieren
maze schreef:
28-07-2019 23:43
Echt? Wat leuk! Hoe dan?

Die wordt door iemand gegeten, kijk nou maaar :P
Alle reacties Link kopieren
Dank!
Ja die Aleida is niet verrassend inderdaad.
Maar Tiffany 😢😢 goed dat ik dat weet 😉

Nou eerst maar verder met vis a vis en dan toch maar aan oitnb beginnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven