Entertainment alle pijlers

Boekentips? Liefst een serie.

18-08-2019 11:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb nu bijna het laatste al uitgegeven deel van de 7 zussen serie uitgelezen en heb hierna geen boeken meer klaar staan. Ik heb eerder ook graag de serie van ‘De glazen troon’ en andere boeken van Sarah J Maas gelezen. Ook boeken van bijvoorbeeld Liane Mariarty vind ik leuk om te lezen.
Wie heeft er leestips voor mij?
Alle reacties Link kopieren
De series van Virginia Andrews misschien?
Heb net voor de 5e keer de Dollanganger serie uitgelezen van Virginia Andrews, leest heerlijk weg. Ook haar andere series zijn aan te bevelen.
Alle reacties Link kopieren
Kiera Cass
Cassandra Clare
Julie Kagawa
Magisterium
Veronica Roth
Erin Watt
Tehereh Mafi
James Frey
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja! En Morgan Rice heeft een heleboel boekenserie die ook gaaf zijn.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
De porseleinboom van Olaf de landell
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Outlander van Diana Gabaldon
De series van John Jakes
Alle reacties Link kopieren
De cazalets
Hof van doorns en rozen
Alle reacties Link kopieren
Eens met Dannas, outlander (of de reiziger serie) is een geweldige reeks om te lezen.

En als je van fantasy houdt is de serie
"wetten van de magie" door Terry Goodkind ook het lezen waard.
Beide series hebben ook spinoffs waardoor er meer dan genoeg boeken zijn om lekker door te lezen.

Laat je niet afschrikken door de dikte, voor je het weet heb je ze uit.
Alle reacties Link kopieren
Deborah Harkness Allerzielen triologie heb ik al 2keer van voor tot achter gelezen en net is er nog een deel uit wat over de tijd voor dit verhaal gaat, die bewaar ik voor de vakantie.

De serie over de kasteelvrouwen van Deverill van Santa Montefiore vond ik erg de moeite waard.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
De Helen Grace serie van Mj Arlidge.

De aardkinderen van Auel. Tenminste, de eerste 4 delen, daarna is het vooral herhaling.
Alle reacties Link kopieren
andrea82 schreef:
18-08-2019 11:31
Heb net voor de 5e keer de Dollanganger serie uitgelezen van Virginia Andrews, leest heerlijk weg. Ook haar andere series zijn aan te bevelen.
Jaa die Dollanganger serie blijft goed!!
Alle reacties Link kopieren
Wat veel tips! Super ga er eens naar kijken.
De reiziger serie ken ik al, inderdaad ook erg leuk. En ook de boeken van Aeul heb ik allemaal al gelezen. Ik hou heel erg van series omdat je dan zo lekker door kunt lezen 😃
Alle reacties Link kopieren
Als je van Sarah J. Maas houdt, raad ik je de boeken van Victoria Schwab, Leigh Bardugo, Renée Ahdieh, Alwyn Hamilton, Sabaa Tahir, Tahereh Mafi en Maggie Stiefvater aan! Allemaal YA / fantasy. Ik weet alleen niet hoeveel er tot nu toe vertaald is, aangezien ik alleen Engelstalig lees :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven