Entertainment alle pijlers

aflevering DH gemist!

09-05-2007 13:48 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb gister Desperate Housewives gemist en ben ook vergeten t op te nemen ( stom!!). Weet een van jullie misschien waar ik t terug kan kijken op internet ofzo?

ik hoor het graag

Groetjes
Alle reacties Link kopieren


Hoi,

Ik heb gister Desperate Housewives gemist en ben ook vergeten t op te nemen ( stom!!). Weet een van jullie misschien waar ik t terug kan kijken op internet ofzo?

ik hoor het graag

Groetjes
Waar je het terug kan vinden, weet ik niet, maar ik wil het wel vertellen. Laat maar even weten of je dat wilt, voor ik dingen vertel die je niet wilt weten ;).
Er is hier nóg ergens een DH topic. Ik zal het voor je uppen, er staat ook in hoe je iets terug (óf vóóruit !!!! pas dus op !!!!!) kunt lezen.
Alle reacties Link kopieren


Hoi,

Ik heb gister Desperate Housewives gemist en ben ook vergeten t op te nemen ( stom!!). Weet een van jullie misschien waar ik t terug kan kijken op internet ofzo?

ik hoor het graag

Groetjes




typ op google 'bitlord' in, dat is een programma dat je nodig hebt, je zal wel wat goede zoekresultaten krijgen voor dat programma.

als je dat programma geinstalleerd hebt ga je naar [fgcolor=#800080]www.mininova.org[/fgcolor]

bij de search typ je desperate housewives sXeX in,

e01 staat voor episode 01 en s3 staat voor season 3 bijvoorbeeld. We zijn nu bij s3, ik weet alleen niet welke episode net5 gister heeft uitgezonden. Wellicht is dat hier terug te vinden, letop de link bevat spoilers!!

als je zoekresultaten krijgt dan druk je op het woordje 'seeds'. Nu zet het alles netjes op volgorde met de meeste seeds bovenaan, de bestanden zijn meestal +/- 350 mb groot. je klikt op het pijltje voor de titel met de meeste seeds en dan opent het een pagina waar 'download now' staat, daar klik je op en dan kies je voor 'openen'.

als het goed is start ie dan het programma bitlord op en vraagt ie of je die link daar wil openen, dat doe je natuurlijk en dan gaat binnen de kortste keren de download lopen....

suxes
Alle reacties Link kopieren
Of kijk de afleveringen online op alluc.org, hoef je niks te downloaden! :)
Alle reacties Link kopieren
goeie tip voor als je haast hebt !!

bedankt voor de link !

maar mocht je tijd over hebben en goede kwaliteit beeldmateriaal willen zien, (downloaden terwijl je werkt/boodschappen doet/schoonmaakt ofzo) gewoon downloaden :) doe ik altijd :)
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad een handige site, al download ik zelf mijn favoriete series ook gewoon.



Leeuwin, ik zoek vaak mijn programma's via www.torrentz.com, dat is weer een verzamelsite die oa ook Mininova 'scant' en zo met een hoop resultaten komt. In het begin zapte ik steeds van Piratebay naar Isohunt etc, als ik iets niet kon vinden; met Torrentz heb je eigenlijk altijd wel resultaat (overigens is Mininova wel een goeie vind ik, die geeft in de meeste gevallen een goed zoekresultaat). Wel vervelend dat je de ene keer moet zoeken op bijv. Lost 3x22 en de volgende keer op s3e22, maar als dat alles is... :)
Alle reacties Link kopieren
JufAndrea staat de ondertiteling er dan ook bij?

Ik doe zelf ook veel via torrents maar heb tot nu toe zonder ondertiteling en vraag me weleens af of het ook met kan.

Of ik dan misschien mijn zoekwijze moet veranderen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven