Entertainment alle pijlers

De Parade 2007

10-08-2007 13:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanavond naar de Parade; wie is er dit jaar al geweest?



Wat zijn de toppers en waar kun je beter weg blijven???
Alle reacties Link kopieren
suuz83 schreef op 10 augustus 2007 @ 13:58:

Ik ga vanavond naar de Parade; wie is er dit jaar al geweest?



Wat zijn de toppers en waar kun je beter weg blijven???


Mag ik mee? Ik moet dit weekend toch alleen maar poetsen.

:-|
Alle reacties Link kopieren
Hey steph jij ook hier? Gezellie! En mee mag je; bereid je voor op twee yuppige twintiggers die een avond op stap gaan dan komt het goed! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geweest, heb Iets, Zwart en Flater gezien. Vond ze allemaal goed. Vooral Zwart vind ik een aanrader. Ik heb gehoord dat Bandafobia ook goed is.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee voorstellingen gezien. De verleiding, vond ik erg leuk en de Pusseys. De laatste vond ik een beetje tegenvallen( moord op de golfbaan). Ga van het weekend weer!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Het was gister echt super de luxe druk! Uiteindelijk naar Bandafoba geweest en dat was echt super leuk! Ook ben ik naar de Leons geweest en dat vond ik iets minder!

Uiteraard met tussendoor een bezoekje aan de silent disco want die biljft na vier jaar nog steeds leuk!



Nog anderen die op de Parade geweest zijn???
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al drie keer geweest en misschien dat ik vanavond nog ga. Maar iig volgende week zondag nog. (ik kan gratis naar binnen ivm badge die ik op opening heb gekregen. ik werk zelf op een ander theaterfestival in A'dam)



Absolute aanrader:

'Tucht' van Carver.



wel zien:

'de souffleur' van de makers van Rooijackers, Kamps & Kamps

'Flater' van Sanne Vogel

'Windmolenwonderland2' van Eva van der Gucht



niet zien:

'Noga' van Spinvis (maar ik heb een hekel aan spinvis, was helaas de openingsvoorstelling in A'dam :-S)

'Onder Constructie' van de Jongens (dit was te erg voor woorden, heel genant... het was gewoon dom schooltoneel)

Levende Jukebox



Korte voorstellingen die ook heel leuk zijn:


'Vlucht' van Vincent de Rooij en Daan Mathot

'View-o-rama' van Stichting Diepte

'De reizende bioscoop'



Wil ik nog gaan zien:


'Koud Meisje' van Orkater (stonden ook bij ons geprogrammeerd, had helaas geen tijd om te gaan kijken)

'Iets' van Teatro

The Sadists (ken een acteur die meespeelt)



Als ik vanavond ga dan ga ik 'De laatste nachtmerrie' van Laura van Dolron zien. (collega's gaan daar naar toe)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat ik allemaal achterhaalde informatie geef. Heb even het programmaboekje erbij gepakt.



'Tucht' speelt niet meer, evenals 'Windmolenwonderland2','Flater' (wist ik ook wel omdat ik de makers donderdag nog heb gesproken), 'Noga', 'Onder constructie', 'de souffleur' en 'Iets'.



Volgende week ga ik dus kijken:

'Koud meisje' en 'the Sadists'. Ben te laat voor 'Iets' :-(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gister nog even geweest en toen bij de dansende jukebox geweest...heel no wat een amateuristisch gebeuren. Zeker een no go!
Alle reacties Link kopieren
suuz83 schreef op 13 augustus 2007 @ 08:58:

Ik ben gister nog even geweest en toen bij de dansende jukebox geweest...heel no wat een amateuristisch gebeuren. Zeker een no go!
Ja! Daar kreeg ik donderdag een flyer van in de handen gedrukt. Een zielig kopietje was het. De vrouw die het gaf was aan het dansen met een pop. Het hoofd van die pop had een masker op maar bestond verder uit meubelschuim. Heel slecht. Als je het doet, doe het dan goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de verleiding gezien en Spinvis, die laatste is niet leuk. Echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb koud meisje gezien. Erg mooie voorstelling met goede acteurs en passende muziek. Ook nog "diespace" gezien (kan iets anders heten....). Supergrappig! Maar help wat was het druk afgelopen zaterdag....!
Alle reacties Link kopieren
AgentL schreef op 13 augustus 2007 @ 10:10:

[...]





Ja! Daar kreeg ik donderdag een flyer van in de handen gedrukt. Een zielig kopietje was het. De vrouw die het gaf was aan het dansen met een pop. Het hoofd van die pop had een masker op maar bestond verder uit meubelschuim. Heel slecht. Als je het doet, doe het dan goed!
Klopt; maar het begon zondagavond keihard te gieten dus we wilden gewoon ergens naar binnen! Helaas was het zo slecht als we dachten maar ach we hebben gelachen (uitgelachen) en zaten even droog! :rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven