Entertainment alle pijlers

Wie weet welke site ik bedoel?

22-08-2007 14:14 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal jaar geleden zat ik op een site van een Chinese (kan ook Japanse o.i.d. geweest zijn) die daar liedjes zong uit vooral musicals en van ABBA. Dit deed ze zo ontzettend vals dat ik huilend van het lachen achter mijn pc zat. Ze had ook allemaal cd's gemaakt. Wie weet welke site ik bedoel?
Alle reacties Link kopieren
Dopey, ik heb me helemaal suf gegoogled, kan het helaas niet vinden. Maar weet wel wat je bedoeld ze deden ook mariah carey geloof ik met hoge uithalen. Ik lag ook finaal in een stuip ja.



Ik heb nu mijn vriend erop gezet, van hem had ik destijds de link gekregen, ik hoop dat hij het kan vinden.



gr. Nora
Alle reacties Link kopieren
Op YouTube gevonden:



Wing sings Mama Mia



Als ze dit niet is, iig lachen! :rolling:
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
site wingmusic



Hahahahahaaaa!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal geweldig!! Dit is de zangeres die ik bedoel.



Ik was het net helemaal zat (kapotte dvd-recorder) en toen luisterde ik even naar Wing en mijn dag is weer goed. "Jammer genoeg" staan er niet meer hele nummers op de site, maar gelukkig hebben we daar nu You Tube voor.



De vraag is nu eigenlijk nog: Wie koopt toch die cd's van haar? Ze heeft er intussen 13 gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaa ja wie koopt daar een hele cd van?? 8-P



Hebben hier ook dubbel gelegen van het lachen; ik had haar nog nooit gezien/gehoord maar dit is echt lachen. :worship:
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
nee dit is niet wat ik bedoelde....dat is nog erger dan dit....

Ik doe mijn best!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven