Borstvoeding en aanverwante zaken - Kletstopic
woensdag 7 december 2011 om 22:12
zondag 29 april 2012 om 15:06
zondag 29 april 2012 om 19:59
Kleine R'tje slaapt, hij was moe
Volgens mij gaat de verkoop van manduca's de komende tijd stijgen iedereen is wel bekend met ikdraag.nl toch?
Kr, jammer dat ik B z'n shirt niet heb gezien! Ik wist niet dat hij hem aan had, ik had hem wel graag willen zien! Had je trouwens m'n smsje gekregen dat surface en ik later waren of heb ik een verkeerd nummer gesmst?
Ik vond het leuk!
zondag 29 april 2012 om 20:30
M. heeft nog een tijdje op vol vermogen liggen spelen op de grond. Net z'n avondeten op (lekker voor de webcam met oma) en ook lekker op weg naar bed.
Hij heeft eigenlijk de hele rit naar huis een beetje wezenloos voor zich uit zitten staren en nog een mini dutje gedaan...
Ben zelf ook echt helemaal total loss...
Sterkte Fladder! Het regende wel eerder vanavond, helaas vroeger dan we hadden besteld (precies toen wij van de AH naar huis liepen).
Hij heeft eigenlijk de hele rit naar huis een beetje wezenloos voor zich uit zitten staren en nog een mini dutje gedaan...
Ben zelf ook echt helemaal total loss...
Sterkte Fladder! Het regende wel eerder vanavond, helaas vroeger dan we hadden besteld (precies toen wij van de AH naar huis liepen).
zondag 29 april 2012 om 21:37
Ik vond het ook leuk vanmiddag! J en O ook. J hield in de auto heel stevig zijn autotasje vast (is nu ook mee naar bed, nogmaals bedankt Pucker) en ze hebben beide heerlijk geslapen in de auto. Vanavond waren ze wel behoorlijk hyper, dus slapen ging wat moeilijker. Maar net nog even gekeken en ze slapen nu heerlijk. Ze moesten beide wel eerst even in bad, want ze hadden overal zand zitten.
Wat betreft de Manduca, ik heb er net eentje geklikt op ebay voor ¤ 53,- Nu even geen doekengeld voor een nieuwe, eerst maar eens kijken, hoe deze bevalt.
Wat betreft de Manduca, ik heb er net eentje geklikt op ebay voor ¤ 53,- Nu even geen doekengeld voor een nieuwe, eerst maar eens kijken, hoe deze bevalt.
zondag 29 april 2012 om 21:48
Ik vond het ook erg gezellig! Bloem lag voor haar doen snel te slapen ook. De terugreis ging prima, volle trein maar geen nare dingen zoals de vorige keer
Ze was wel wat teleurgesteld, ze dacht nl. dat we naar Nienoord (speeltuin hier in de buurt) gingen, dat dat Amersfoort was tja, bij de locatie hadden ze geen rijdend treintje natuurlijk.
Fladder en Latido, ik had jullie kinderen qua uiterlijk aan de ander toegeschreven grappig om te zien.
Ze was wel wat teleurgesteld, ze dacht nl. dat we naar Nienoord (speeltuin hier in de buurt) gingen, dat dat Amersfoort was tja, bij de locatie hadden ze geen rijdend treintje natuurlijk.
Fladder en Latido, ik had jullie kinderen qua uiterlijk aan de ander toegeschreven grappig om te zien.
zondag 29 april 2012 om 21:50