Welke naam past bij .......
maandag 13 januari 2014 om 12:35
zondag 6 maart 2016 om 00:10
Dank jullie wel voor de reacties!
@ mendy, Sommige namen vind ik iets te Engels of zijn al in gebruik door omgeving. Gijs en noud vind ik leuk! Past alleen helaas niet mooi bij de achternaam.
@ tinkerbell, ook bedankt! Van je lijstje vind ik timme leuk en Alec. Zeg je gewoon A- lek trouwens in tegenstelling tot a-leks bij Alex?
@ new-skys: grappig om miro te zien staan, vind ik leuk maar man heeft een vreselijke collega die zo heet waardoor hij er nooit doorheen zal komen.
En Tobin!! Super leuke naam, maar helaas al eens eerder afgekeurd door manlief.
Nogmaals dank! De naam staat er denk ik niet tussen maar het zet me wel weer aan het denken.
Mocht iemand nog leuke ideeën hebben dan hoor ik het graag.
@ mendy, Sommige namen vind ik iets te Engels of zijn al in gebruik door omgeving. Gijs en noud vind ik leuk! Past alleen helaas niet mooi bij de achternaam.
@ tinkerbell, ook bedankt! Van je lijstje vind ik timme leuk en Alec. Zeg je gewoon A- lek trouwens in tegenstelling tot a-leks bij Alex?
@ new-skys: grappig om miro te zien staan, vind ik leuk maar man heeft een vreselijke collega die zo heet waardoor hij er nooit doorheen zal komen.
En Tobin!! Super leuke naam, maar helaas al eens eerder afgekeurd door manlief.
Nogmaals dank! De naam staat er denk ik niet tussen maar het zet me wel weer aan het denken.
Mocht iemand nog leuke ideeën hebben dan hoor ik het graag.
zondag 6 maart 2016 om 10:17
Ja uitspraak is gewoon aalek. Ik vind em zelf ook erg leuk:) Jammer dat er nog geen naam bij zit die het echt helemaal is. Als je Tobin zo mooi vindt, is Lucan misschien ook nog wat? Vind ik wel dezelfde stijl, maar misschien had ik hem in mijn lijstje ook al wel genoemd?
Ik spreek toch geen Chinees?!
woensdag 9 maart 2016 om 19:43
O newskys ik zie idd dat je Milo had geschreven, oeps meende dat er miro stond. Hoezo te snel gelezen Milo vind ik weer iets minder leuk, misschien ook omdat ik meerdere kleine mila's ken.
@tinkerbell lucan zet ik ook op m'n lijstje, top. Bij imre denk ik eigenlijk aan een meisje maar dat is nergens op gebaseerd.
Bedankt voor jullie hulp!
@tinkerbell lucan zet ik ook op m'n lijstje, top. Bij imre denk ik eigenlijk aan een meisje maar dat is nergens op gebaseerd.
Bedankt voor jullie hulp!
dinsdag 15 maart 2016 om 14:17
quote:eetstokje schreef op 04 maart 2016 @ 23:30:
he meiden,
sinds een dikke maand weten we dat we een tweede jongen krijgen! erg leuk!
Wat vinden jullie passen bij K.asper?
Namen die het om diverse redenen niet gaan worden (maar we, of ja ik, wel okay vinden): Jesse, Jurre, Vic, Bram, Tobias, Ferris.
Timo is nog een kanshebber, en verder komen we niet.
Welke naam vinden jullie leuk bij onze eerste passen?
Kasper en Morris? Kasper en Jorrit? Kasper en Yorick?
Dank alvast voor de reacties!!
he meiden,
Namen die het om diverse redenen niet gaan worden (maar we, of ja ik, wel okay vinden): Jesse, Jurre, Vic, Bram, Tobias, Ferris.
Kasper en Morris? Kasper en Jorrit? Kasper en Yorick?
dinsdag 15 maart 2016 om 14:22
quote:eetstokje schreef op 04 maart 2016 @ 23:30:
he meiden,
Kasper & Ferris erg leuk!
Verder misschien nog:
Kasper & Vince
Kasper & Nilo
Kasper & Rodin
Kasper & Lévin
Kasper & Nolan
Kasper & Oscar
Kasper & Noah
Kasper & Viggo
Kasper & Bodhi
Kasper & Jaime / Jaimie
he meiden,
Kasper & Ferris erg leuk!
Verder misschien nog:
Kasper & Vince
Kasper & Nilo
Kasper & Rodin
Kasper & Lévin
Kasper & Nolan
Kasper & Oscar
Kasper & Noah
Kasper & Viggo
Kasper & Bodhi
Kasper & Jaime / Jaimie
dinsdag 15 maart 2016 om 14:25
quote:Ratgirl schreef op 05 maart 2016 @ 15:58:
Ik heb ook een klein beetje hulp nodig, ben over een paar weken uitgerekend van onze tweede jongen. De eerste heet Nils en voor de tweede hebben we nog geen naam. Sven vinden we wel leuk, maar ik ben bang voor een Scandinavische overkill. Omdat het 2 vaak voorkomende Scandinavische namen zijn. Hoe denken jullie hierover?
Nils & Sven heel leuk! Vind het niet erg dat ze beide een Scandinavische achtergrond hebben, juist leuk. Bij Tijn & Daan denkt ook niemand dat het een te Hollandse overkill is. Zijn denk ik echt de hormonen Verder misschien nog:
Nils & Jack
Nils & Mas
Nils & Rune
Nils & Otis
Nils & Mats
Ik heb ook een klein beetje hulp nodig, ben over een paar weken uitgerekend van onze tweede jongen. De eerste heet Nils en voor de tweede hebben we nog geen naam. Sven vinden we wel leuk, maar ik ben bang voor een Scandinavische overkill. Omdat het 2 vaak voorkomende Scandinavische namen zijn. Hoe denken jullie hierover?
Nils & Sven heel leuk! Vind het niet erg dat ze beide een Scandinavische achtergrond hebben, juist leuk. Bij Tijn & Daan denkt ook niemand dat het een te Hollandse overkill is. Zijn denk ik echt de hormonen Verder misschien nog:
Nils & Jack
Nils & Mas
Nils & Rune
Nils & Otis
Nils & Mats
dinsdag 15 maart 2016 om 14:27
quote:welkenaam schreef op 15 maart 2016 @ 08:55:
Toch hier nog maar eens om meningen vragen. Bij mij blijft een jongensnaam heel erg hangen maar man vind die te veel op de naam van dochter lijken. Dochter heet Feline en de jongensnaam is Ferre (of evt. Ferren).Feline & Ferren erg leuk! Ferre klinkt voor mij op een of andere manier niet "af". Ik vind de namen verder absoluut niet op elkaar lijken en eigenlijk juist leuk broertjes/zusjes met zelfde begin letter. Wij hebben in de familie een Ferris & Feline, juist heel leuk samen!
Toch hier nog maar eens om meningen vragen. Bij mij blijft een jongensnaam heel erg hangen maar man vind die te veel op de naam van dochter lijken. Dochter heet Feline en de jongensnaam is Ferre (of evt. Ferren).Feline & Ferren erg leuk! Ferre klinkt voor mij op een of andere manier niet "af". Ik vind de namen verder absoluut niet op elkaar lijken en eigenlijk juist leuk broertjes/zusjes met zelfde begin letter. Wij hebben in de familie een Ferris & Feline, juist heel leuk samen!
dinsdag 15 maart 2016 om 14:29
quote:evane schreef op 17 januari 2014 @ 00:42:
Hallo allemaal,
Ondanks een prille zwangerschap zijn we toch al aan het denken aan namen voor ons kindje.
De naam moet enigszins passen bij Megan, goed uitspreekbaar zijn (ivm Ierse schoonfamilie), bij voorkeur geen té populaire namen maar aan de andere kant hoeft het ook niet overdreven apart te zijn.
Namen die ik tot nu toe leuk vind:
Jongen: Aiden, Julian, Liam
Meisje: Vajèn, Aelinn, Yuna
Leuke naam Megan!!
Megan & Dex
Megan en Jill
Enige waar ik bang voor ben is dat deze namen al erg populair zijn
Zouden jullie willen meedenken?
Hallo allemaal,
Ondanks een prille zwangerschap zijn we toch al aan het denken aan namen voor ons kindje.
De naam moet enigszins passen bij Megan, goed uitspreekbaar zijn (ivm Ierse schoonfamilie), bij voorkeur geen té populaire namen maar aan de andere kant hoeft het ook niet overdreven apart te zijn.
Namen die ik tot nu toe leuk vind:
Jongen: Aiden, Julian, Liam
Meisje: Vajèn, Aelinn, Yuna
Leuke naam Megan!!
Megan & Dex
Megan en Jill
Enige waar ik bang voor ben is dat deze namen al erg populair zijn
Zouden jullie willen meedenken?
dinsdag 15 maart 2016 om 15:55