Wat denken jullie?

29-10-2007 11:45 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,



Sinds vandaag ook lid van het viva forum! En gelijk plaats ik maar een onderwerp. Vorig jaar in december heb ik een mirena spiraaltje laten plaatsen, de eerste weken veel last van gehad qua buikpijn e.d. Later ging dit goed, geen klachten. Nu heb ik sinds ongeveer 1 week last van buikpijn, eerst 's nachts pijn in mijn gehele buik, van net onder de ribbenboog tot aan mijn endeldarm. Dus gewoon het hele stuk. Ook heb ik wat last gehad van gevoelige tepels (is nu weer over) en heb ik nog steeds wat last van donkerbruin bloedverlies. Wat denken jullie, zou ik zwanger kunnen zijn? Mijn vriend en ik hebben wel regelmatig sex, dus geheel onmogelijk is het niet. Maar ja, er zit toch een spiraaltje?? Nu las ik dat het wel mogelijk is om zwanger te kunnen worden met een spiraaltje. Wie heeft hier ervaring mee en herkent de klachten? En denken jullie dat ik zwanger zou kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Krissiefeur!



het mirena spiraal is een hormoon spiraal en de klachten die je beschrijft kunnen zeker in het begin voorkomen. Je schrijft echter dat je t spiraal al sinds vorig jaar december hebt dus lijkt me sterk dat dit nog hormoonverschuivingen zijn. Menstrueer je nog uberhaupt of ben je van de groep die helemaal geen menstruaties meer hebt?

Zwanger worden met een spiraal kan idd, maar komt gelukkig wel weinig voor. Toch zou ik je adviseren om langs je huisarts te gaan om je spiraal te laten controleren. Dit kunnen ze doen door je door te sturen voor een echo. Dan kijken ze of ie nog goed zit en kunnen ze meteen zien wat er dan wel of niet aan de hand is.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
waarom doe je niet gewoon een test?
Alle reacties Link kopieren
Ik menstrueer nog wel, maar heel onregelmatig. Er is geen pijl op te trekken. Ben inderdaad van plan een test te gaan kopen straks. Vind het wel erg spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ja een test! Ging er eigenlijk vanuit dat je die al wel gedaan zou hebben! Ligt erg voor de hand!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2018 13:32
Reden: troll
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven