Urban arrow

08-04-2018 16:04 20 berichten
Wij zijn aan het kijken naar een elektrische bakfietst met twee wielen. Nu gaat mijn voorkeur uit naar een urban Arrow.
Hij moet geschikt zijn voor drie kinderen en eventueel vier.

Heeft iemand hem toevallig en wat zijn jullie ervaringen! Aangezien de verkoper alleen maat enthousiast was ( het is best een hele dure fiets)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hem een maand geleden gekocht en zijn er erg blij mee! Voor standaard 4 kinderen is ie misschien net wat krap, maar wij gebruiken hem voor 3 kinderen en af en toe eentje extra. Dat is prima. Echt een aanrader
Alle reacties Link kopieren
Ik volg even. Wij denken erover om onze tweede auto weg te doen en in plaats daarvan een Urban Arrow aan te schaffen.
Echter, wij wonen in een klein dorpje met maar heel weinig voorzieningen.
Ook werk ik onregelmatig waardoor ik dan rond middernacht bv naar huis zou moeten fietsen over minder prettige weggetjes.
Dat laatste houd me tegen...
Noflik schreef:
08-04-2018 16:27
Ik volg even. Wij denken erover om onze tweede auto weg te doen en in plaats daarvan een Urban Arrow aan te schaffen.
Echter, wij wonen in een klein dorpje met maar heel weinig voorzieningen.
Ook werk ik onregelmatig waardoor ik dan rond middernacht bv naar huis zou moeten fietsen over minder prettige weggetjes.
Dat laatste houd me tegen...
Ik heb een elektrische bakfiets.nl en wij hebben inderdaad ook onze tweede auto weggedaan. Ik fiets weleens naar mijn werk (15 km) maar met slecht weer zou ik dat toch minder snel doen. Zeker met harde wind; een stormpje lukt nog wel maar als je echt zijrukwinden hebt is dat best gevaarlijk op een bakfiets. Voor mij geen probleem die paar keer per jaar maar als je er echt van afhankelijk bent wel natuurlijk.,
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hem nu een jaar en ik zou hem niet meer kunnen missen! Ik heb er nu 3000km mee gefietst. Echt een aanrader dus!
Alle reacties Link kopieren
Noflik schreef:
08-04-2018 16:27
Ik volg even. Wij denken erover om onze tweede auto weg te doen en in plaats daarvan een Urban Arrow aan te schaffen.
Echter, wij wonen in een klein dorpje met maar heel weinig voorzieningen.
Ook werk ik onregelmatig waardoor ik dan rond middernacht bv naar huis zou moeten fietsen over minder prettige weggetjes.
Dat laatste houd me tegen...
Voor woon-werk lijkt me een bakfiets minder prettig. Waarom niet een gewone electrische fiets met eventueel een fietskar er achter? Dan kun je ook 3 jonge kinderen vervoeren (2 in de kar en 1 voor- of achterzit).

Ik fiets 10+km in weer en wind, elk seizoen en ook onregelmatig dus vaak ‘s avonds heel laat. Goed te doen, samen met een goed regenpak en waterdichte laarzen. Ik heb wel maar 1 kind trouwens, dus die gaat gewoon op de fiets.
De meeste hier zijn dus ook positief. Wij hebben maar 1 auto, de bakfiets komt er dan ipv een tweede auto.
Alle reacties Link kopieren
Madelief1987 schreef:
08-04-2018 17:45
De meeste hier zijn dus ook positief. Wij hebben maar 1 auto, de bakfiets komt er dan ipv een tweede auto.
Wij zijn héél positief. Het is eigenlijk mijn 'auto' , ik heb zelf geen rijbewijs. Wij vervoeren er 2 peuters en een baby in maxicosi in en soms nog een kind in een zitje achterop.
Weet je toevallig of er ook nog valt te onderhandelen over de prijs? Als ik de prijzen bekijk kom ik over de 5500 heen
Alle reacties Link kopieren
Ligt er aan waar je woont maar als je in Zuid-Holland woont kan ik je een fietsenwinkel aanbevelen waar je standaard 15% korting krijgt. Wij waren voor de bakfiets, regentent, afdekzeil, maxicosi houders, bagagedrager en kettingslot €4200 kwijt
Aangepast.
anoniem_313395 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 02:06
97.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zal ik je een pb sturen?
miezemuis schreef:
08-04-2018 19:41
Zal ik je een pb sturen?
Ja graag !
Alle reacties Link kopieren
Als het gowd is heb je een pb
Ja ik heb hem ontvangen . Ik heb er 1 terug gestuurd, heb je die ook ontvangen? Zie hem namelijk nergens meer staan.
Alle reacties Link kopieren
miezemuis schreef:
08-04-2018 19:00
Ligt er aan waar je woont maar als je in Zuid-Holland woont kan ik je een fietsenwinkel aanbevelen waar je standaard 15% korting krijgt. Wij waren voor de bakfiets, regentent, afdekzeil, maxicosi houders, bagagedrager en kettingslot €4200 kwijt

Zou je mij ook een pb kunnen sturen met de naam van de winkel? Ik ben van plan om binnenkort in Zuid-Holland een urban arrow te kopen dus ben heel benieuwd waar ik de korting kan krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Pdxrdam schreef:
22-03-2019 19:45
Zou je mij ook een pb kunnen sturen met de naam van de winkel? Ik ben van plan om binnenkort in Zuid-Holland een urban arrow te kopen dus ben heel benieuwd waar ik de korting kan krijgen!
Je hebt pb
Alle reacties Link kopieren
miezemuis schreef:
08-04-2018 19:41
Zal ik je een pb sturen?
Zou die winkel dat nog steeds aanbieden? Heb je het adres nog?
Alle reacties Link kopieren
miezemuis schreef:
08-04-2018 17:51
Wij zijn héél positief. Het is eigenlijk mijn 'auto' , ik heb zelf geen rijbewijs. Wij vervoeren er 2 peuters en een baby in maxicosi in en soms nog een kind in een zitje achterop.


Beste miezemuis ik zou ook graag de winkel willen weten waar je 15% korting krijgt . Kan je mij ook pb sturen?? Dank!!
Alle reacties Link kopieren
Beste miezemuis ik zou ook graag de winkel willen weten waar je 15% korting krijgt . Kan je mij ook pb sturen?? Dank!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven