Sneakers, zomerschoenen voor smalle voeten

20-04-2018 08:07 17 berichten
Goedemorgen!

Voor dochter ben ik op zoek naar sneakers/zomerschoenen. Ze heeft maat 30.

Tot zover keuze genoeg, maar... Ze heeft hele smalle voeten (2/2,5) en daardoor valt er heel veel af.

Normaal ga ik naar een goede schoenenzaak en lukt het om in de sale te kopen, maar er is nu nog geen sale.

Het maximale wat ik er voor uit wil geven is zo'n € 80,-. Voor winterschoenen geef ik gerust meer uit, maar die draagt ze dan ook dagelijks. Nu loopt ze ook op Teva's vanwege het mooie weer.

Ballerina's met sokken vind ik vreselijk, dus vandaar dat ik richting sneakers kijk.

Wat zoek ik wel; wit, stoer, geen frutsels. Geen Lelli Kelly of Skeckers met lampjes en gedoe. ;-D

Wie heeft er ideeën of tips?
Adidas speciaal voor meisjes.

Afbeelding

Cupcake couture.

Afbeelding
Cateautje schreef:
20-04-2018 08:16
Adidas speciaal voor meisjes.

Afbeelding

Cupcake couture.

Afbeelding
Die onderste vind ik wel leuk. Kan alleen niet vinden of ze ook voor smalle voeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Giga is een goed merk voor smalle voeten. Wat ik ook vaak doe voor mijn smalle dame is bij de Bristol voor 10 euro nep converse gympjes kopen voor erbij. Die zijn smal en door de veters goed strak te zetten.
Het leven is niet eerlijk
Superfit vind ik fijn voor mijn oudste met smalle voeten. Ze draagt nu ook Pumas met klittenband die goed zitten.
En qua sandalen, vertelde de verkoopster in de schoenenwinkel dat kipling smal valt.
Roelanje schreef:
20-04-2018 08:31
Giga is een goed merk voor smalle voeten. Wat ik ook vaak doe voor mijn smalle dame is bij de Bristol voor 10 euro nep converse gympjes kopen voor erbij. Die zijn smal en door de veters goed strak te zetten.
Ze kan nog geen veters strikken, dus dat is wat lastig voor de juf ;-D

Giga ga ik googlen.
SallySpectra schreef:
20-04-2018 08:40
Superfit vind ik fijn voor mijn oudste met smalle voeten. Ze draagt nu ook Pumas met klittenband die goed zitten.
En qua sandalen, vertelde de verkoopster in de schoenenwinkel dat kipling smal valt.
Superfit kan ik niet, ga ik ook even opzoeken.

Ze draagt vaak Devalab of Companucci.
Schoenen met klittenband goed strak trekken werkt vaak niet. Ze houd dan nog wat ruimte over en schuift dan nog.
Alle reacties Link kopieren
Piedro's zitten ook wel goed bij smalle voeten, zij hebben veel van die All Star-achtige modelletjes, zowel van stof als van leer.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zoontje met smalle voetjes en ben erg goed geslaagd bij de tadaa: Scapino. Mijn ervaring is dat de Hush puppies goed vallen bij hem.

Ook de 'birkenstock' achtige sandalen (vergeet Kipling maar, gepast en echt niet smal) zijn prima van Hush Puppies en ook een stuk vriendelijker geprijsd. Hij heeft zelf de jongensversie maar voor meisjes:

Afbeelding

en bij hem staat het riempje dan op het laatste gaatje en ze zitten heerlijk zegt hij.

De sneakers die hij draagt zijn ongeveer deze, maar dan in jongenskleuren:

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb voor mijn dochter met smalle voeten deze gekocht: http://www.redrag.nl/girls-collectie-ss18/15622/#FFFFFF

Ze zijn alleen wel iets duurder. Maar iets anders paste ze niet helaas dus dan maar wat meer geld uitgeven.

Voor sandalen ben ik dit jaar geslaagd bij het merk Saltwater Sandels. Sluiten mooi aan. Alles met klitteband is hier ook te groot helaas
Alle reacties Link kopieren
Sneakers van clic
En slippers/sandalen van birkenstock zitten hier prima.
De birkenstocks wel op het kleinste gaatje van de gesp.
Susan schreef:
20-04-2018 09:21
Piedro's zitten ook wel goed bij smalle voeten, zij hebben veel van die All Star-achtige modelletjes, zowel van stof als van leer.
Klopt, maar die kosten rond de 125,-
Dat vind ik voor de zomer teveel geld. Ze wisselt met Teva of slippers en draagt ze dus niet elke dag.
Maleficent schreef:
20-04-2018 09:29
Ik heb een zoontje met smalle voetjes en ben erg goed geslaagd bij de tadaa: Scapino. Mijn ervaring is dat de Hush puppies goed vallen bij hem.

Ook de 'birkenstock' achtige sandalen (vergeet Kipling maar, gepast en echt niet smal) zijn prima van Hush Puppies en ook een stuk vriendelijker geprijsd. Hij heeft zelf de jongensversie maar voor meisjes:

en bij hem staat het riempje dan op het laatste gaatje en ze zitten heerlijk zegt hij.

De sneakers die hij draagt zijn ongeveer deze, maar dan in jongenskleuren:
Ik had leuke hush puppies gezien, maar die gingen tot maat 30 en daar had ze geen groeiruimte in. In grotere maten kom je inderdaad in de birkenstock achtigen en die wil ze niet.

Die sneakers zijn leuk maar passen niet.
Zojuist de Kipling geprobeerd maar doe zijn te wijdt.
Alle reacties Link kopieren
Dochter zit nog een paar maten onder jouw dochter, maar Giga en Devalab kom ik steeds weer op terug. Vandaag Nike gekocht met klittenband en dat paste ook heel netjes. Die adidas met klittenband (wel net ander model) vandaag ook gepast en die waren echt heeeeeel breed. Sandalen die niet verstelbaar zijn aan de voorkant zijn standaard te wijd. Teva's zijn wel ideaal omdat die helemaal aangepast kunnen worden.
Alle reacties Link kopieren
Hier zitten toch de Skechers goed bij smalle voeten en ze lopen heerlijk. Er zijn zoveel Skechers, ook zat neutrale, ze zijn niet allemaal met frutsels en lampjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven