Het “grapje” over de extra hechting

31-12-2018 00:33 128 berichten
Ik ken één man die dit smakeloze “grapje” ooit gemaakt heeft bij de bevalling van zijn vrouw. Dus tijdens het hechten na de bevalling met een dikke knipoog naar de arts: “zet er maar een steekje bij”, ook wel de husband stitch genoemd. Het schijnt helaas best veel voor te komen. Ik heb er geen ervaring mee, maar hoor het zo vaak dat ik me afvraag hoe vaak dit werkelijk gebeurt en of/wat het gevolg was.
Dat ze lekker strak de verloskamer afkwam natuurlijk.
Nou ik denk dat het best eens voorkomt dat vrouwen niet goed gehecht worden. Maar ik ga er maar even vanuit dat een vk of gyn dat niet op verzoek van vader doet. Ik zou zelf enorm afknappen als mijn man op dat moment zo'n grap maakt.
Alle reacties Link kopieren
Welk grapje is dat dan?
Kashri schreef:
31-12-2018 00:36
Nou ik denk dat het best eens voorkomt dat vrouwen niet goed gehecht worden. Maar ik ga er maar even vanuit dat een vk of gyn dat niet op verzoek van vader doet. Ik zou zelf enorm afknappen als mijn man op dat moment zo'n grap maakt.
Ik zou er ook enorm op afknappen. Toch schijnen medici dit vrij regelmatig te horen na een bevalling. En als ik op andere fora lees er (soms, in internationaal perspectief) ook nog gehoor aan te geven met alle nare gevolgen van dien.
Alle reacties Link kopieren
Tillif schreef:
31-12-2018 00:33
Ik ken één man die dit smakeloze “grapje” ooit gemaakt heeft bij de bevalling van zijn vrouw. Dus tijdens het hechten na de bevalling met een dikke knipoog naar de arts: “zet er maar een steekje bij”, ook wel de husband stitch genoemd. Het schijnt helaas best veel voor te komen. Ik heb er geen ervaring mee, maar hoor het zo vaak dat ik me afvraag hoe vaak dit werkelijk gebeurt en of/wat het gevolg was.