einde vakantie in zicht

01-01-2019 19:15 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie onder de ouders is blij dat ze maandag hun kinderen terug kunnen afzetten aan school! ;) ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik niet. Ik wilde dat het altijd vakantie was.
Ik ben blij dat ik mijzelf morgen weer af mag zetten, die verplicht vrije dagen vind ik echt vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Door alle feestdagen duurt deze vakantie me eigenlijk te kort. Van mij mag er nog wel een weekje achteraan eigenlijk!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
noemen ze guilty pleasure, geen schaamte om eraan toe te geven ;) heb zelf geen kinderen maar kan inkomen dat er ouders zijn die in hun eigen denken van oef nog even...
Alle reacties Link kopieren
Was het maar altijd vakantie!
Geen verplichtingen, geen stress, geen tijdsdruk. Heerlijk zo!
Alle reacties Link kopieren
Vroeger, toen ik compleet geleefd werd door de kinderen, vond ik het ook weer fijn als ze naar school moesten. Nu geniet ik zelf ook veel meer van mijn vrije dagen want hoef niet constant met ze bezig te zijn of voor ze thuis te blijven.

Nog effe volhouden dus, het wordt echt beter.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ikbenikenjijbentjij : maar zou je dat ook niet beu worden dan van geen doel te hebben? uw doel kan uw kinderen zijn maar die worden ook groot he.
Alle reacties Link kopieren
Pandax schreef:
01-01-2019 19:17
Ik niet. Ik wilde dat het altijd vakantie was.
Heerlijk!! Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Het is voor een kinderloze misschien moeilijk voor te stellen maar je kan het ook gewoon fijn vinden dat je tijd hebt om met je kinderen door te brengen omdat het vakantie is.
Alle reacties Link kopieren
Ik!
Stel aanwezige, luidruchtige, rommelmakende, vretende tieners hier.

Blij als alles weer normaal is.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss : nee daar kan ik inkomen, maar je moet ze toch kunnen bezig houden, nu is het 14 dagen maar in de zomer 2 maanden, tieners kunnen al alleen zijn, maar lagere schoolkinderen bijvoorbeeld, hoe hou je die nuttig bezig.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap nooit dat ouders, als ze zelf ook vrij zijn, de kinderen weer naar school willen hebben. Heerlijk om geen schooltassen in te pakken, geen gejakker sochtends maar alles op het gemak. Geen sportclubjes, verplichtingen en alles op tijd en plaats. Altijd stress om werk te combineren met de agenda van de kinderen. Van mij mag het veeeeel vaker vakantietijd zijn! We vernaken ons ook nog prima!
Ik vind de vakanties altijd zalig met alle 4 thuis. We vermaken ons opperbest de hele dag. Ze hebben nog met geen woord gerept over school.
Dus nee, ik kijk er echt niet naar uit.
Alle reacties Link kopieren
snoepzak: dat versta ik!
Alle reacties Link kopieren
jujuken schreef:
01-01-2019 19:22
Ikbenikenjijbentjij : maar zou je dat ook niet beu worden dan van geen doel te hebben? uw doel kan uw kinderen zijn maar die worden ook groot he.
Maar ik zeg toch niet dat er geen doel is? We hebben altijd heel veel plannen maar plannen niets. We kijken elke dag waar we zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
jujuken schreef:
01-01-2019 19:22
Ikbenikenjijbentjij : maar zou je dat ook niet beu worden dan van geen doel te hebben? uw doel kan uw kinderen zijn maar die worden ook groot he.
Maar ik zeg toch niet dat er geen doel is? We hebben altijd heel veel plannen maar plannen niets. We kijken elke dag waar we zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
jujuken schreef:
01-01-2019 19:30

maar lagere schoolkinderen bijvoorbeeld, hoe hou je die nuttig bezig.
Het is vakantie ze hoeven niet nuttig bezig te zijn
Heerlijk met zn allen thuis en leuke dingen doen. Of juist even helemaal niks doen. Maar het is ook wel weer goed geweest zo. Morgen starten we weer met werk, bso en kdv na goed anderhalve week vrij. En dat is ook wel weer fijn vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Absoluut niet. We genieten van de vakantie. Heerlijk, lekker rustig aan doen. Uitgebreid koken. Knutselen met de kinderen 👍
Ik ben daar eigenlijk allesbehalve blij om. Vind het zo fijn dat we in de vakantie niets hoeven en vooral niet hoeven haasten met aankleden en op tijd wegkomen etc.
snoepzak schreef:
01-01-2019 19:31
Ik snap nooit dat ouders, als ze zelf ook vrij zijn, de kinderen weer naar school willen hebben. Heerlijk om geen schooltassen in te pakken, geen gejakker sochtends maar alles op het gemak. Geen sportclubjes, verplichtingen en alles op tijd en plaats. Altijd stress om werk te combineren met de agenda van de kinderen. Van mij mag het veeeeel vaker vakantietijd zijn! We vernaken ons ook nog prima!
Dit.
Geen gehaast en stress, geen trommels en bekers, sportkleding etc..

Van mij mogen er wel meer schoolvakanties zijn.
Alle reacties Link kopieren
De vakantie mag van mij nog wel een weekje langer duren. Zoon vermaakt zich prima, eigenlijk altijd al gedaan. We doen heus wel dingen samen, maar hij kan zich ook prima zelf vermaken. Hij is nu 11 jaar, ik weet niet anders. Maar kan maar zo zijn dat als hij straks gaat puberen, dat het anders is....
Ik vind beide fijn: tijdens de vakantie is het fijn om niet te hoeven stressen in de ochtenden en tijdens de schoolweken heb ik wat meer tijd om dingen in mijn eigen tempo te doen. Dus mij hoor je niet (meer) klagen. Inmiddels heb ik mijn ritme wel gevonden met zoon tidjens de vakanties, in het begin was dat wel wat meer wennen
Ik niet. Vind het juist wel lekker relaxed zo.
Morgen lekker naar de bieb/kinderboerderij, even koffietje drinken in de stad. Heerlijk, mag van mij altijd zo zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven