Strand met baby

24-07-2019 15:50 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zouden graag vrijdag met ons drietjes naar scheveningen willen gaan. Het wordt dan wel 32 graden.
Wij hebben een zoon van 3,5 maand oud.

We willen dan een strandtentje voor hem meenemen en uiteraard goed insmeren.
Echter twijfel ik wel ivm de temperatuur. Zijn er mama's die dit doen met zulk weer?
Ik zou het niet doen. Beter is het te wachten tot volgende week, dan is het een graad of 23 tot 25.
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt toch veel te warm voor zo’n kind, zeker in zo’n tentje..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Mijn toendertijd baby vond er niks aan, hij lag ook beschermd onder een tentje maar het is veel te heet. Ik zou het niet (weer) doen.
Alle reacties Link kopieren
Wachten...het is echt voor iedereen te warm.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me niet verantwoord. Ik zou binnen blijven of in strandtent met airco gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Oke duidelijk. Dank jullie voor de reacties😁
Lekker thuisblijven veeeeeel te warm voor zo'n kleintje. Volgende week wordt t beter.
Nee, dat zou ik niet doen. Kind zal het gerust overleven, maar je gaat geen relaxte dag hebben.
Alle reacties Link kopieren
Als je met 'een strandtentje' een Deryan of iets vergelijkbaars bedoelt: nee, dat zou ik zeker niet doen. Dat wordt stikheet.

Sowieso, zulke kleine baby's hou je met dit week beter binnen in huis, of in de schaduw in de achtertuin.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Denk er weinig mensen zijn die voor de lol met 32 graden in een tentje liggen op het strand.
Oké schat
Te warm en te druk
Niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. Niemand wordt daar blij van.
Sowieso houdt zo’n kleintje het maar even vol in die hitte en/of in het water.
Gewoon lekker thuisblijven, of gaan als het iets koeler is.
Alle reacties Link kopieren
Ga inderdaad als het wat afgekoeld is en zorg meteen voor een plan-B. Heel veel baby's vinden het strand namelijk verschrikkelijk en dan zit jij daar zelf ook niet echt relaxed.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Nee. Nee. Nee.

Veel te warm. Doe je he kind echt geen plezier mee. Daarbij: risico op warmtestuwing. En dat wil je niet.

Lekker thuis. Of een binnenzwembad.
Alle reacties Link kopieren
Ik was gisteren even op Scheveningen en verbaasde mij echt over het aantal mensen met echt superjonge babies op het strand of helemaal in doeken gewikkeld met nog een hydrofiel luier over de kap in wandelwagens of mobiel saunatentjes.

Het was echt zielig. Al die rode en blauwe hompies compleet over de kook en overstuur of snakkend naar koelte in zo'n wandelwagenbak.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je een oppas regelen en dan lekker samen een dagje naar het strand :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
misschien kunnen jullie in de avond gaan?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hier vond mijn baby het onder een grote boom, in het koele gras, aan een meertje, goed toeven.

Ik weet niet of je zo'n plek weet met natuurlijke schaduw. Onder bomen is het altijd veel koeler dan onder een parasol.
Niet doen! Zulke jonge baby gaat gegarandeerd oververhit raken TO.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het niet hoor. Er zijn landen waar deze temperaturen vaker voorkomen. Kijk gewoon eens hoe zij het doen. En nee in zo'n warm land zie je de natives niet met baby's op het strand. Misschien in de ochtend maar zeker niet op de heetste uren.
Het wordt toch bloedheet onder zo'n tentje en door de zon op het hete zand.
Thuisblijven (binnen blijven!) is veel beter voor zo'n baby en uit de zon houden.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. Op zo'n gloeiend hete zandvlakte, allemaal mensen, laag bij de grond. Water komt niet eens met zo'n hummel aan de orde. Kortom, je kunt beter iets met bomen zoeken, lekker koel. Aan een bosmeer of iets dergelijks.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Ik zou met een baby morgen en overmorgen gewoon thuis blijven en op het heetst van de dag (tussen 11-17 uur) binnen blijven.
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
24-07-2019 16:10
Ik was gisteren even op Scheveningen en verbaasde mij echt over het aantal mensen met echt superjonge babies op het strand of helemaal in doeken gewikkeld met nog een hydrofiel luier over de kap in wandelwagens of mobiel saunatentjes.

Het was echt zielig. Al die rode en blauwe hompies compleet over de kook en overstuur of snakkend naar koelte in zo'n wandelwagenbak.
Echt onvoorstelbaar zeg...
Zielig voor die kleintjes!

En TO allemaal gelijkgestemde hier, ik zou dat ook niet doen, ik zou dat zelfs nu met zoon van bijna 16 maanden niet doen en ik zou het zelfs niet doen als hij ouder zou zijn.
Dit is gewoon geen weer om lang buiten te zijn, of vroeg in de ochtend even gaan of inderdaad later op de avond.
Maar een dagje, nee echt niet.
Tralalalala

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven