Wie speelt er ook famarama?
zaterdag 10 december 2011 om 18:55
zaterdag 10 december 2011 om 19:31
Van mij ook bedankt. (zeker ergens van de vrachtwagen gevallen )
Het wil niet zo bij mij. Ik kom niet verder dan level 16. Moet nu 3000 kroppen sla gaan oogsten voordat ik verder kom.
Dat spul uit die propellor had ik ook nog niet begrepen. En waar krijg ik nu toch die bonus van 50%, alleen bij de quests?
Het wil niet zo bij mij. Ik kom niet verder dan level 16. Moet nu 3000 kroppen sla gaan oogsten voordat ik verder kom.
Dat spul uit die propellor had ik ook nog niet begrepen. En waar krijg ik nu toch die bonus van 50%, alleen bij de quests?
zaterdag 10 december 2011 om 20:01
zaterdag 10 december 2011 om 20:39
zaterdag 10 december 2011 om 21:31
zaterdag 10 december 2011 om 21:44
van een kippenhok krijg je kippen, van een broedplaats krijg je eieren. Die broedplaats kan je bouwen met gereedschap.
Dat je in de winkel van de griezels kan komen is een teken dat je er al bent. Als je gewoon ga zaaien zoals je normaal doe krijg je vanzelf de griezel dingen om te zaaien. Je kan die dingen niet kopen dus nooit alles opmaken. Door op die kleine maan er onder te klikken kan je switchen tussen nacht en dag.
Dat je in de winkel van de griezels kan komen is een teken dat je er al bent. Als je gewoon ga zaaien zoals je normaal doe krijg je vanzelf de griezel dingen om te zaaien. Je kan die dingen niet kopen dus nooit alles opmaken. Door op die kleine maan er onder te klikken kan je switchen tussen nacht en dag.
zondag 11 december 2011 om 08:59
quote:azurblauw schreef op 10 december 2011 @ 22:09:
Als ik ga zaaien heb ik alleen de gewone gewassen. Geen griezels. Hoop dat ik het volgende keer als die griezels weer van de partij zijn er meer van snap.
Tindin ik ga je nu uitnodigen.
Hey nieuwebuur!
Heb je je tuin wel overgeschakeld naar 'griezelstand'?
Door op dat kleine gele maantje/gezichtje links boven te klikken?
Door daar op te klikken kun je heen en weer tussen je normale tuin en nachttuin.
Verder snap ik niet hoe je in godsnaam zoveel griezeloogst kan hebben om iets te kopen?? Alles groeit super langzaam! (maar het ziet er wel leuk uit)
Weet iemand hoe vaak het volle maan is?
Als ik ga zaaien heb ik alleen de gewone gewassen. Geen griezels. Hoop dat ik het volgende keer als die griezels weer van de partij zijn er meer van snap.
Tindin ik ga je nu uitnodigen.
Hey nieuwebuur!
Heb je je tuin wel overgeschakeld naar 'griezelstand'?
Door op dat kleine gele maantje/gezichtje links boven te klikken?
Door daar op te klikken kun je heen en weer tussen je normale tuin en nachttuin.
Verder snap ik niet hoe je in godsnaam zoveel griezeloogst kan hebben om iets te kopen?? Alles groeit super langzaam! (maar het ziet er wel leuk uit)
Weet iemand hoe vaak het volle maan is?