website maken met wix, kom er niet aan uit

19-05-2017 11:57 8 berichten
Ben aan 't proberen een website te maken met wix maar heb 'n probleem in het menu.
Drie van de kopjes zijn aanklikbaar, maar de 4e niet. Ik heb helemaal geen kennis van websites maken, dus hopelijk kan iemand me in de voor dummy's versie uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Hm, knopjes die niet werken... werk jij toevallig ergens bij een Technische Dienst? (sorry, kon het niet laten :hihi: )


Ik kan je verder niet helpen helaas, maar ik weet dat zulk soort dingen vaker voorkomen dus je bent niet de enige.
Alle reacties Link kopieren
wix gebruik ik ook en is op zich heel fijn, maar soms doet hij ineens raar.

heb je al een keer geprobeerd de naam van het knopje te veranderen? of helemaal weg te gooien en dan weer opnieuw aanmaken?

zou niks moeten doen, maar soms helpt het
En doooooor!
Heb in het menu standaard 4 kopjes (A, B, C, D)
Drie ervan werken, de 4e heeft in het bewerkgedeelte een rondje met 'info' staan, deze is kopieerbaar, maar is niet aanklikbaar in het menu zelf. De andere kan ik niet dupliceren.

Heb trouwens nog iets. Bij het maken van 'n gallery staat in het engels dat je ergens hoovering kunt instellen, maar ik kan het nergens vinden in m'n nederlands menu.
S-Groot schreef:
19-05-2017 12:11
Hm, knopjes die niet werken... werk jij toevallig ergens bij een Technische Dienst? (sorry, kon het niet laten :hihi: )


Ik kan je verder niet helpen helaas, maar ik weet dat zulk soort dingen vaker voorkomen dus je bent niet de enige.
Ik wilde net zeggen, dat kom je vragen op een niet functionerend forum? :P
Haha, ik ben hier al maaaaaanden niet meer geweest en dacht wel het ziet er volgens mij anders uit, maar er is dus weer 'ns een niet werkende update gedaan? :-D
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
19-05-2017 13:18
Haha, ik ben hier al maaaaaanden niet meer geweest en dacht wel het ziet er volgens mij anders uit, maar er is dus weer 'ns een niet werkende update gedaan? :-D
Geen verstand van die dingen, maar wat fijn je weer te lezen! :hello:
Life is short. Eat dessert first.
Veel zal 't niet zijn doornroosje, ben uitgekeken op forummen an sich.

Maar dit forum levert vaak wel antwoorden op, dus hopelijk ook op de mijne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven