S Planner Samsung : meerdere e-mailadressen samenvoegen?

20-07-2017 16:43 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste vraag met een nieuwe nickname.
Ik gebruik de S-Planner op mijn Samsung telefoon.
Nu heb ik daar momenteel drie Google-accounts aangemeld. De ene account waarop al mijn ingevoerde agendapunten staan wil ik liever kwijt, dit e-mail adres wil ik niet meer gebruiken. Maar ik wil wel graag mijn agenda van de afgelopen tijd behouden. En het liefst wil ik dan mijn nieuwe hotmail-adres gebruiken.
Wie kan me vertellen hoe ik dit kan oplossen? Graag uitleg in Jip-en -Janneke-taal
anoniem_348721 wijzigde dit bericht op 20-07-2017 16:45
Reden: Toevoeging
12.46% gewijzigd
The future is in the air
Alle reacties Link kopieren
https://support.google.com/calendar/answer/37111?hl=nl



Open Google Agenda op je computer. Je kunt alleen exporteren vanaf een computer, niet vanaf een telefoon of tablet.
Zoek het gedeelte Mijn agenda's aan de linkerkant van de pagina.
Klik op het dropdown-menu Pijl-omlaag > Agenda-instellingen rechts van de agenda die je wilt exporteren.
Klik op Deze agenda exporteren.
Er wordt een ICS-bestand met je afspraken gedownload.

En dan het ICS bestand weer importeren. https://support.google.com/calendar/answer/37118?hl=nl
Alle reacties Link kopieren
Als ik dat doe zie ik 1 account. Daarmee ben ik blijkbaar ingelogd op de laptop.

In totaal heb ik 2 gmail-accounts, 1 hotmail en 1 van een provider.
En het overzicht dus compleet kwijt....

Ik wil graag dat alles werkt via mijn hotmail.

Ik zie dus 1 van die gmail-agendas, en daar staan dingen in die mijn dochter erin heeft gezet, dus blijkbaar heeft zij die account op haar telefoon.
Mijn afspraken staan volgens mij in de agenda van de account van de provider, en daar wil ik juist vanaf.
Ik ben niet echt handig met dit soort dingen, dus het is een beetje een zooitje geworden.
The future is in the air

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven