Ik kan niet reageren op het forum

24-09-2017 20:10 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Weet iemand waarom ik wel een nieuw topic kan aanmaken, maar vervolgens nergens op kan reageren? Ik word dan blijkbaar uitgelogd en bij het inloggen kom ik in het startscherm. Als ik dan doorga naar een topic dan ben ik weer uitgelogd
Alle reacties Link kopieren
Bug? Wacht ik plak je even in het mod topic...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je kan de mods ook mailen

forum@viva.nl
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh en misschien eerst de geschiedenis verwijderen en het daarna nog een keer proberen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
24-09-2017 20:25
Oh en misschien eerst de geschiedenis verwijderen en het daarna nog een keer proberen?
Cookies verwijderen levert meer op vermoed ik.
Alle reacties Link kopieren
Saga_Röversdotter schreef:
24-09-2017 20:26
Cookies verwijderen levert meer op vermoed ik.
Ook goed...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
In de meeste gevallen zal het inderdaad gaan om cookies.

Soms wil het ook wel eens helpen even een andere browser te gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven